کنسرت ناصر زینعلی کیش (19 فروردین 1403): خرید بلیط با تخفیف

جدیدترین کنسرت های ناصر زینعلی کیش 1403

نام کنسرتتاریخ اجرامکان اجراساعت برگزاری
ناصر زینعلی19 فروردینکنسرت هال مریم19 فروردین

جهت خرید بلیط کنسرت ناصر زینعلی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

کنسرت های کیش

قوانین تهیه بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد.

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  • ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  • ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  • ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقسه سالن کنسرت هال مریم کیش:

کنسرت ناصر زینلی در کیش

جهت خرید بلیط کنسرت ناصر زینعلی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

سایر کنسرت ها

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش ، کنسرت بهنام بانی کیش ، کنسرت ماکان بند کیش ، کنسرت مسعود صادقلو کیش ، کنسرت آرون افشار کیش ، کنسرت علی یاسینی کیش ، کنسرت فرزاد فرزین کیش ، کنسرت آرمان گرشاسبی کیش ، کنسرت اشوان کیش ، کنسرت مسیح و آرش کیش ، کنسرت مجید رضوی کیش ، کنسرت رضا صادقی کیش ، کنسرت حامیم کیش ، کنسرت گروه سون کیش ، کنسرت امید حاجیلی کیش ، کنسرت ایوان بند کیش ، کنسرت گرشا رضایی کیش

بیوگرافی ناصر زینعلی

ناصر زینلی یکی از خواننده‌های با سابقه در زمینه پاپ است. این خواننده در 9 آذر 1358 در خرم آباد استان لرستان به دنیا آمده اما اصالتاً اهل یکی از روستاهای بروجرد در لرستان است.

بیوگرافی ناصر زینلی

ناصر زینعلی جزء هنرمندانی است که فعالیت‌های او بدون حاشیه بوده و تلاش خود را کرده تا بتواند مسائل شخصی خود را از حرفه‌اش جدا کند.

تنها چیزی که از زندگی خصوصی ناصر زینلی منتشر شده علاقه زیاد او به خوانندگی از کودکی بوده و اینکه این خواننده مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است.

البته عده‌ای هستند که همیشه سعی دارند تا با ایجاد شایعه بتوانند زندگی شخصی هنرمندان را با دروغ به تصویر بکشند.  تنها اتفاقی که در طول فعالیت ناصر زینلی اتفاق افتاد 5 سال ممنوع الکاری او بود که این اتفاق باعث فاصله گرفتن او از دنیای موسیقی شد اما پس از پایان یافتن ممنوع الکاری دوباره این هنرمند با قدرت ادامه داد و توانست دوباره به روال قبل برگردد.

با این حال ما در ادامه شما را با فعالیت‌های ناصر زینلی در حوزه موسیقی آشنا خواهیم کرد.

شروع فعالیت ناصر زینعلی

ناصر زینلی فعالیت خود را در سال 1376 آغاز کرد، در ابتدای شروع فعالیتش در حوزه موسیقی تنها آهنگ سازی، نوازندگی و تنظیم صدا را انجام می‌داد، در این دوره توانست با خواننده‌های مشهوری همچون حمید هیراد، علی اصحابی، گلشن، سعید عرب، آفو، میلاد بیگ، هلن، امیر شهریار، دانیال و... همکاری کند و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

بیوگرافی ناصر زینلی

بعد از مدتی نیز شروع به خوانندگی به صورت غیر قانونی یا زیر زمینی کرد اما تصمیم گرفت که به صورت حرفه‌ای و مجاز فعالیت خود را در این زمینه ادامه دهد. سرانجام بعد از گرفتن مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در سال 1393 اولین آهنگ خود را انتشار داد که متأسفانه این اتفاق با شروع کرونا همراه بود.

در سال 1397 آهنگ‌های « فقط باش » و « روت حساسم » ناصر زینلی به شدت اوج گرفت و استقبال زیادی از آن‌ها شد. 

ناصر زینلی با خواننده‌های سرشناس دیگری از جمله حامد برادران، مسعود جهانی، رضا پناهی و... همکاری داشته، که فعالیت او در کنار این هنرمندان باعث شد تا بتواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

فعالیت ناصر زینعلی در شبکه‌های مجازی

بیوگرافی ناصر زینلی

ناصر زینلی با نام naserzeynalii در اینستا فعالیت می‌کند، شما در صفحه اینستاگرام او تنها می‌توانید خبرهای کنسرت و آهنگ‌های منتشر شده از او را ببینید. تاکنون هیچ عکس خصوصی از ناصر زینلی در فضای مجازی و اینستا منتشر نشده است.

او در صفحه خود تاکنون 98 پست به اشتراک گذاشته و 1.2 میلیون دنبال کننده دارد، او در بیوگرافی خود  اشکان اروجیان را به عنوان تهیه کننده خود معرفی کرده است.

علاوه بر اینستاگرام شما می‌توانید تلگرام و یوتیوب ناصر زینلی را دنبال کنید و از جدیدترین برنامه‌های او با خبر شوید.

سبک موسیقی و اجرای ناصر زینعلی

سبک موسیقی ناصر زینلی پاپ است و به عنوان یکی از خواننده‌های قدیمی و با سابقه در این حوزه شناخته می‌شود. استعداد و هنر او در آهنگ سازی و خوانندگی در کنار هم باعث شده تا بتواند آهنگ‌های خوب و به یادماندنی از خود به جا بگذارد، ناصر زینلی از زمان فعالیت خود آهنگ‌های زیادی را منتشر کرده است که برخی از آن‌ها در بین افراد بسیار شناخته شده و معروف است.

بیوگرافی ناصر زینلی

ناصر زینلی علاوه بر آهنگ‌های تکی که خودش آهنگ سازی اغلب آن‌ها را انجام داده است با خواننده‌های دیگر مانند گرشا رضایی همکاری داشته و با آن‌ها همخوانی کرده است.

در یکی از کلیپ‌های او نیز مهرداد جم به عنوان بازیگر اجرا کرد، که همکاری این دو نفر در کنار هم باعث ایجاد یک کار هنری زیبا شد.

برخی از آهنگ‌های ناصر زینعلی

  • عشق منی تهش تو
  • بگو چند
  • دلبر ناب دلم
  • الماس
  • فقط باش
  • روت حساسم
  • تو نیاز منی
  • گل من
  • خودتو برسون
  • چیکارش کنم
  • دلبر ناب
  • زل بزن

آهنگ دلبر ناب دلم از ناصر زینلی به یکی از نقاط قوتش در دوره فعالیت حرفه‌ای او تبدیل شد و استقبال زیادی از آن شد به طوری که در یک دوره در اینستا ترند شده بود و کلیپ‌های زیبایی از آن منتشر شد.

آهنگ‌های ناصر زینلی بیشتر حالت عاشقانه و غمگین دارد ولی در بین موزیک‌های او می‌توانید آهنگ‌های با انرژی که ریمیکس شده را نیز گوش کنید.

استایل و ظاهر ناصر زینعلی

ناصر زینلی همیشه در کنسرت‌های خود به صورت مرتب و با ظاهری شیک دیده می‌شود، وزن این خواننده محبوب 78 و قد او 183 است.

بیوگرافی ناصر زینلی

کنسرت ناصر زینعلی در کیش

در جزیره کیش همیشه کنسرت خواننده‌ها با استقبال زیادی همراه بوده است. ناصر زینلی نیز جزء خواننده‌هایی است که توانسته در این چند سال اخیر کنسرت‌های زیادی در جزیره کیش برگزار کند چرا که استقبال زیادی از آن‌ها می‌شود.

در آخرین کنسرت ناصر زینلی که قرار بود 4 دی 1402 در سالن کنسرت هال مریم کیش برگزار شود اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد و کنسرت به خاطر بستری شدن ناصر زینلی در بیمارستان کنسل شد.

در خبرهای منتشر شده گفته شد که علت اصلی بستری شدن ناصر زینلی پایین آمدن سطح اکسیژن خونش است که منجر به بستری شدن این خواننده مشهور در بخش مراقبت‌های ویژه شد.

در جزیره کیش سالن‌های متعددی برای برگزاری کنسرت در نظر گرفته شده است که ناصر زینلی تاکنون در همه آن‌ها اجرا داشته است.

به دلیل تقاضای افراد برای شرکت در کنسرت‌های ناصر زینلی فروش اکثر کنسرت‌های او خیلی زود به پایان می‌رسد، شما می‌توانید با مشاهده بالای این صفحه از زمان برگزاری کنسرت‌های ناصر زینلی و خواننده‌های مورد علاقه خود باخبر شوید و قبل از اینکه بلیط این کنسرت‌ها تمام شود بلیط خود را دریافت کنید.

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1403/01/18 نویسنده : اکرم سلیمانی 0 نظر 749 بازدید 1 پسند

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.