کنسرت مجید رضوی کیش (۳۱ فروردین 1403) : خرید بلیط با تخفیف ویژه

جدیدترین کنسرت های مجید رضوی کیش

نام کنسرتتاریخ اجرامکان اجراساعت برگزاری
مجید رضوی15 اردیبهشت 1403کنسرت هال مریماستعلام تلفنی
مجید رضوی31 فروردین 1403کنسرت هال مریماستعلام تلفنی

جهت خرید بلیط کنسرت مجید رضوی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

خرید کنسرت مجید رضوی در کیش

قوانین تهیه بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد.

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  • ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  • ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  • ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقسه سالن کنسرت هال مریم کیش:

کنسرت مجید رضوی در کیش

جهت خرید بلیط کنسرت مجید رضوی با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

سایر کنسرت ها

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش ، کنسرت بهنام بانی کیش ، کنسرت ماکان بند کیش ، کنسرت مسعود صادقلو کیش ، کنسرت آرون افشار کیش ، کنسرت علی یاسینی کیش ، کنسرت فرزاد فرزین کیش ، کنسرت آرمان گرشاسبی کیش ، کنسرت اشوان کیش ، کنسرت مسیح و آرش کیش ، کنسرت ناصر زینعلی کیش ، کنسرت رضا صادقی کیش ، کنسرت حامیم کیش ، کنسرت گروه سون کیش ، کنسرت امید حاجیلی کیش ، کنسرت ایوان بند کیش ، کنسرت گرشا رضایی کیش

بیوگرافی مجید رضوی

مجید رضوی یکی از خواننده‌های نوظهور در کشور است که توانسته در طی فعالیت اندک خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند، این خواننده جوان متولد 28 اردیبهشت 1376 با 26 سال سن است.

بیوگرافی مجید رضوی

مجید رضوی در سال 1399 فعالیت حرفه‌ای خود را با انتشار آهنگ دسته گل آغاز کرد و در آن سال نیز به شهرت زیادی رسید به طوری که هنوز بعد از گذشت مدت زیادی نیز از آن آهنگ یاد می‌شود، البته او قبل از این آهنگ نیز در زمینه موسیقی فعالیت داشت اما با انتشار اولین آهنگ خود توانست شناخته شود.

این خواننده خوش ذوق اصالتاً کرمانشاهی است اما در تهران زندگی می‌کند و در آنجا به فعالیت در حرفه‌ی مورد علاقه‌اش ادامه می‌دهد. مجید رضوی از دوران کودکی خود به سمت موسیقی و هنر روی آورد و این نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن این خواننده پرطرفدار است.

ورود مجید رضوی به دنیای موسیقی

آشنایی مجید رضوی با محمدرضا خان زاده رئیس شرکت اکسیر نوین در سال 1398 باعث شد تا این شرکت روی این جوان با استعداد سرمایه‌گذاری کند و پس از استقبال بی‌شمار از اولین آهنگ مجید رضوی قرار داد دائمی بین آن‌ها بسته شود.

بیوگرافی مجید رضوی

مجید رضوی با وجود همکاری با شرکت اکسیر نوین و مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده آهنگ‌های خود توانست گام بزرگی در جهت پیشرفت در حوزه خود بردارد.

شروع فعالیت مجید رضوی با همکاری مسعود جهانی شروع شد و بخشی از موفقیت خود را مدیون او است، مسعود جهانی آهنگ‌سازی اولین او یعنی آهنگ دسته گل را به عهده داشت. علاوه بر اولین آهنگ مجید رضوی آهنگ سازی اغلب کارهای او را نیز مسعود جهانی انجام داده است.

در مدتی که از فعالیت مجید رضوی می‌گذرد علاوه بر آهنگ‌های مختلفی که انتشار داده برای برخی از خواننده‌های سرشناس مانند سهراب پاکزاد، دانوش، فرزاد فرخ و... ترانه و آهنگ سرایی آهنگ‌های آن‌ها را نیز انجام داده است.

اجرا و سبک موسیقی مجید رضوی

سبک موسیقی که مجید رضوی انتخاب کرده است پاپ است، این سبک موسیقی در بین مردم طرفدار زیادی را به خود جذب کرده، سازهایی که مجید رضوی با آن‌ها کار می‌کند گیتار و ویولن است.

بیوگرافی مجید رضوی

در طول اجرای مجید رضوی در کنسرت‌هایی که برگزار می‌کند متوجه راحتی و صدای گیرای او خواهید شد و شنیدن آهنگ‌های او به صورت زنده مطمئناً برایتان جذابیت خواهد داشت.

مجید رضوی در کنسرت‌هایش همیشه با لباس‌های شیک و اسپورت ظاهر شده و این ظاهر زیبا باعث محبوبیت بیشتر او در بین طرفدارانش شده است.

برخی از آهنگ‌های مجید رضوی

  • پر میزنه
  • نگین قلبمی
  • منم
  • بلاخره
  • خجالتی
  • دسته گل
  • طلا
  • پنج صبح
  • تنگ میشه دل
  • از خودت بگو
  • فرشته
  • بمیرم
  • تو از اون خوباشی

این‌ها بخشی از آهنگ‌های مجید رضوی در دوره فعالیتش است که اکثر آن‌ها بسیار معروف و شناخته شده‌اند و با استقبال زیاد افراد مواجه شده است.

یکی از آهنگ‌های مجید رضوی به نام (نگین قلبمی) توانست در ابتدای فعالیت او به طور چشمگیری در شبکه‌های مجازی شناخته و با آن چالش‌های اینستاگرامی زیادی ساخته شود. آهنگ نگین قلبمی در هنگام انتشار در بین ترندهای گوگل نیز دیده می‌شد.

به دلیل اینکه این خواننده جوان به تازگی شروع به فعالیت کرده است اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی او هنوز بدست نیامده است، اما جالب است بدانید که این هنرمند کرمانشاهی در برنامه عصر جدید اعلام کرده که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

اولین کنسرت مجید رضوی

اولین کنسرت مجید رضوی در 1 فروردین 1400 در سالن میلاد نمایش‌های بین‌المللی تهران برگزار و از آن روز به بعد در شهرهای مختلف ایران نیز کنسرت برگزار کرد که هر کدام از آن‌ها با استقبال بی‌نظیری همراه بود.

بیوگرافی مجید رضوی

بعد از اولین کنسرت مجید رضوی و استقبال زیاد افراد از آن تور کنسرت‌های او در شهرهای دیگر نیز آغاز شد. علاوه بر آن مجید رضوی تاکنون توانسته در کشورهای دیگر از جمله ترکیه، کانادا، استرالیا، دبی و لندن کنسرت برگزار کند و این افتخارات برای این خواننده نوظهور می‌تواند شروع یک موفقیت بزرگ در عرصه موسیقی باشد. 

فعالیت مجید رضوی در شبکه‌های اجتماعی

مجید رضوی در اینستاگرام یک صفحه دارد که در آن فعالیت می‌کند، او تاکنون 42 پست به اشتراک گذاشته و 3 میلیون دنبال‌کننده دارد. در صفحه اینستاگرام مجید رضوی شما می‌توانید آخرین اخبار درباره کنسرت و آهنگ‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند را ببینید.

رکوردهای مجید رضوی

یکی از رکوردهایی که به نام مجید رضوی ثبت شده است برگزاری کنسرت به طور پیوسته از 1 بهمن 1401 تا 10 فروردین 1402 است، که در این تاریخ با اجرای 54 سانس اجرا توانست بیشترین اجرای کنسرت را در بین خواننده‌ها ثبت کند.

یکی دیگر از رکوردهای مجید رضوی در کنسرت‌هایش اجرای هفده ترانه در 80 دقیقه به طور پیوسته است که این نشان‌دهنده پتاسیل و توانایی بالای او در خوانندگی است.

بیوگرافی مجید رضوی

اجرای مجید رضوی در برنامه‌های مختلف

مجید رضوی با اجراهای عالی و آهنگ‌هایی که طرفداران خودش را پیدا کرده بود در سال 1400 به اجرا در برنامه‌هایی مانند عصر جدید که ویژه برنامه به مناسب عید نوروز و کارگردانی احسان علیخانی بود دعوت شد و در آنجا آهنگ نگین قلبمی را به صورت زنده اجرا کرد.

همچنین در مراسم فستیوال سی و هشتمین موسیقی فجر در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مجید رضوی کنسرت برگزار کرد و توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند، او در این مراسم به همراه رضا بهرام توانستند علکرد خوبی از خود نشان دهند.

حواشی کنسرت‌های مجید رضوی

در یکی از کنسرت‌های  مجید رضوی در 5 اردیبهشت 1402 در تالار فرهنگ  شهر کرمان اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد، در هنگام ورود به سالن کنسرت عده‌ای خانم به دلیل تذکر حراست برای رعایت حجاب اقدام به درگیری و آشوب کردند که باعث شد کنسرت برای دقایقی متوقف شود.

کنسرت مجید رضوی در جزیره کیش

استقبال زیاد از کنسرت‌های مجید رضوی باعث شد تا این خواننده محبوب کیش را به عنوان یکی از محل‌های برگزاری کنسرت‌های خود انتخاب کند.

کیش همیشه میزبان خواننده‌های محبوب و سرشناس بوده است، از زمانی که مجید رضوی شروع به برگزاری کنسرت کرد در فصل‌های مختلف سال کنسرت‌های او در جزیره برگزار و با استقبال زیاد مسافران و کیشوندان همراه شد.

کنسرت مجید رضوی در کیش

مجید رضوی کنسرت‌های خود را در سالن‌های کنسرت جزیره کیش برگزار می‌کند، هر کدام از آن‌ها دارای تجهیزات به روز، با کیفیت و سیستم‌های صوتی و نورپردازی عالی هستند که تجربه شما را در طول اجرای کنسرت دلچسب‌تر خواهد کرد.

با وجود استقبال زیاد افراد از کنسرت‌های مجید رضوی شما می‌توانید در کیش میزبان از تاریخ و زمان برگزاری این کنسرت‌ها در جزیره باخبر و بلیط‌های خود را از ما رزرو کنید.

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1403/01/29 نویسنده : اکرم سلیمانی 0 نظر 1151 بازدید 1 پسند

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.