کمپ های نوروزی کیش

تفریحات کیش

با توجه به شروع تعطیلات نوروزی 1401 میزان سفر ها به جزیره زیبای کیش افزایش پیدا می کند، از آنجا که جزیره کیش یکی از مناطق بسیار زیبا و توریستی در ایران است که اطراف آن را دریای خلیج فارس محاصره کرده و سبب شده است تا چشم اندازی بی نظیر داشته باشد، انتخاب تمامی هموطنان باشد. اما در این میان افرادی هستند که برای کاهش نسبی قیمت های مسافرت تصمیم دارند که با خودروی شخصی به جزیره سفر کنند و در کمپ های مسافرتی اقامت داشته باشند، اما باید بگوییم که متاسفانه چادر زدن در جزیره کیش ممنوع است و تنها در تعطیلات نوروز چادرهایی در قسمت های مشخص جزیره کیش قرار دارد که مسافران می توانند در آن مکان ها اسکان کنند.

کمپ نوروزی کیش

معرفی کمپ های نوروزی کیش

کمپ های نوروزی در جزیره کیش چند هفته قبل از شروع تعطیلات اعلام می شود و در حال حاضر مکانی ثابت ندارد اما به طور کلی این کمپ ها در هر منطقه ای که معرفی شوند به 4 بخش کلی زیر تقسیم می شود:

1-کمپ چادری آقایان مجرد در کیش

این کمپ با ظرفیت استقرار 400 چادر برای آقایان مجرد قرار میگیرد، یکی از امکانات خوب کمپ این است که تعدادی از چادرهای شرکت در این قسمت می باشند و افرادی که چادر با خود همراه ندارند، می توانند از این چادرها استفاده کنند.

کمپ مجردی کیش

2-کمپ چادرهای شخصی(خانوادگی) کیش

این کمپ ها با ظرفیت برپایی حدود 1700 چادر مناسب خانواده ها می باشد.

کمپ های خانوادگی کیش

کمپ خانوادگی کیش

3-کمپ ایثارگران کیش

به طور معمول کمپ ایثارگران در مدارس برپا می شود که جانبازان عزیز می توانند در این مدارس اقدام به برپایی چادر کنند.

کمپ ایثارگران کیش

4-کمپ ویژه خانواده کیش

این کمپ با ظرفیت 1500 چادر برای گردشگرانی که به صورت خانوادگی به کیش آمده اند، مناسب می باشد.

کمپ ویژه خانواده در کیش

آیا می توانیم در پارک های کیش چادر بزنیم؟

جزیره کیش با مساحت 91 کیلومتر مربع جمعیتی نزدیک به 37 هزار نفر دارد که در نوروز تعداد مسافران جزیره کیش بسیار زیاد می شود و چنانچه تمامی مسافران اقدام به زدن چادر در معابر، پارک ها و ... مناطق کیش کنند، منجر به هرج و مرج و بی نظمی خواهد شد، بدین منظور چادر زدن در جزیره کیش به جز مناطق مجاز و اعلام شده ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، منجر به اتمام مهلت حضور خودرو در جزیره کیش می باشد.

چادر زدن در کیش

امکانات کمپ های نوروزی کیش

همانطور که در آب و هوای جزیره کیش خواندید، هوای کیش در بهار کمی سرد می شود و بارندگی های فصلی اتفاق می افتد، بنابراین سازمان منطقه آزاد کیش هر ساله کمپ هایی را با خدماتی ویژه مانند: سرویس بهداشتی، حمام عمومی و ... در سطح مطلوب با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره کیش برای مهمانان عزیز آماده می کند، جالب است بدانید که پیش از فرا رسیدن نوروز مکان هایی که دارای نورهای بسیار عالی و پارکینگ هم در منطقه ای زیبا است برای این کار انتخاب می شود که مسافران می توانند با خیال راحت ماشین های خود را پارک کنند و در نزدیکی آن اسکان بگیرند.

پارکینگ کمپ نوروزی کیش

امکانات کمپ نوروزی کیش

امنیت کمپ های نوروزی کیش

یکی از ویژگی های خوب این کمپ ها امنیت بسیار بالای آن است و سازمان منطقه آزاد کیش با مستقر کردن نهادهای نظارتی، امنیتی حراستی، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر با هدف پیشگیری از حوادث ناگهانی در این کمپ ها امنیت را به مسافران هدیه داده است.

امنیت کمپ های نوروزی کیش

کمپ نوروز 1400

در حال حاضر اطلاعات تکمیلی برای نوروز 1400 هم اکنون از طریق سازمان منطقه آزاد کیش اعلام نشده است، اما به محض مشخص شدن مکان های کمپ می توانید از طریق سایت کیش میزبان اطلاعات دقیق را مشاهده کنید.

کمپ نوروز 1400

توصیه کیش میزبان

اگر چه که کمپ های نوروزی جزیره کیش خوب است اما شما می توانید برای سفر خود به جزیره کیش هتل های کیش را نیز انتخاب کنید، زیرا گاها قیمت این هتل ها با اقامت در کمپ ها چندان تفاوتی نمیکند، بنابراین پیش از اینکه تصمیم خود را برای اسکان در کمپ قطعی کنید، بهتر است نگاهی به لیست تورها و هتل های کیش میزبان بکنید، وبسایت کیش میزبان هتل های کیش را با قیمت های استثنایی ارائه می دهد که می توانید با صرف هزینه ی بسیار کمتر اقامتی راحت تر را تجربه کنید.

چادر زدن در کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/11/12 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 11432 بازدید 27 پسند

سوالات متداول درباره کمپ های نوروزی کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.