کدام هتل های کیش استخر و جکوزی دارند؟

یکی از تفریحات لذت بخش در سفر به منطقه گرمسیر کیش مطمئنا آب بازی است . در اینجا لیستی از هتل های استخر دار و جکوزی دار جزیره کیش را برای شما انتخاب کرده ایم که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

استخر کیش

 با توجه به تنوع بالای هتل ها در کیش بهتر است قبل از سفر خود به جزیره و رزرو هتل به طور کامل آن را بررسی کنید تا سفر و اقامتی خاطره انگیز داشته باشید. با مراجعه به سایت کیش میزبان می توانید اطلاعات کامل از تمامی هتل های کیش بدست آورید و بهترین انتخاب را داشته باشید.


یکی از امکانات حائز اهمیت در هتل ها وجود استخر و جکوزی است که برای بسیاری از افراد وجود آن در محل اقامتشان مهم و ضروری می باشد و در هنگام رزرو هتل به وجود استخر و جکوزی و همچنین امکانات و تجهیزات آن توجه ویژه دارند. در این مقاله با کیش میزبان همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کافی در مورد هتل های کیش که از این امکانات برخوردار هستند کسب کنید، به همین منظور در ابتدا به بررسی اهمیت این امکانات در هتل میپردازیم؛

اهمیت استخر در هتل ها

امروزه استفاده از تفریحات آبی همچون استخر گسترش زیادی داشته است و مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، زیرا شنا کردن یکی از ورزش های لذت بخش و محبوب برای افراد در گروه های سنی مختلف می باشد، بسیاری از افراد به شنا کردن در مکانی ایده آل و تمیز علاقه زیادی دارند و یکی از گزینه های اصلی آنها برای انتخاب هتل محسوب می شود.

استخر کیش

استخرهای هتلی چه ویژگی هایی دارند؟

استخرها انواع مختلفی دارند و و مطابق با کاربرد آنها از تجهیزات مختلف در ساخت آن ها استفاده می شود. استخرهایی که در هتل ها وجود دارند از نوع استخرهای تفریحی هستند که برای تفریح و سرگرمی تاسیس شده اند، این استخرها که برای ساخت آن ها به جز عمق آب نیاز به معیاری و ضابطه ی خاصی ندارد، در شکل های مختلف و با امکانات، تجهیزات و لوازم مختلف تاسیس می شوند. استخرهای هتلی غالبا از ویژگی های زیر برخودار هستند:

  1. عمق آب در بخش های بزرگی از استخر کمتر از 1.7
  2. ناحیه عمیق استخر مناسب برای نصب تخته شیرجه کوتاه حداکثر تا 3 متر ارتفاع
  3. ناحیه عمیق مناسب برای نصب وسایلی مانند سرسره،  موج ساز مکانیکی و ...
  4. کف استخر دارای شیب ملایم و کمتر از 7 درصد
  5. پیش بینی حاشیه حداقل 2 متر در استخر سرپوشیده و 4 متر در استخرهای روباز جهت استراحت شناگران و نظارت ناجیان غریق

  

جکوزی

جکوزی که در واقع محیط حوضچه مانندی است که برای رفع خستگی و ماساژ بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد، در جکوزی آب با فشار زیاد به وسیله ی پمپ های قوی و از طریق لوله های تعبیه شده در بخش های مختلف دیواره به داخل حوضچه وارد می شوند.

کدام هتل های کیش استخر و جکوزی دارند؟

یکی از عواملی که سفر به جزیره کیش را خاطر انگیز تر می کند، محل اقامتی ایده آل با امکانات رفاهی و تجهیزات مناسب است که افراد با توجه به سلیقه خود هتل مورد نظر را انتخاب می کنند، غالبا وجود استخر های بهداشتی و مجهز در هتل ها یکی از آیتم هایی است که نظر افراد را به خود جلب می کند.

هتل های 5 ستاره استخر و جکوزی دار کیش

در جزیره کیش تمامی هتل های 5 ستاره  همچون هتل ویدا، هتل کوروش، هتل پانوراما، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل آرامیس پالاس، هتل میراژ، هتل شایان، هتل شایگان، هتل پارمیس، هتل مارینا، هتل ایران، هتل بین المللی دارای استخر و جکوزی می باشند.
اما برخی از هتل ها در جزیره کیش استخری متفاوت دارند که لذت شنا کردن را به یادماندنی می کنند و مانند آن را نمی توانید در دیگر هتل ها تجربه کنید.

استخر

هتل داریوش، استخر روباز با چشم انداز دریا

هتل داریوش کیش بدون شک یکی از بهترین هتل های جزیره کیش با معماری منحصر به فرد می باشد ، یکی از امکانات بی نظیر این هتل دارا بودن دو استخر مجزای روباز برای خانم ها و آقایان است تا بدون نگرانی و دغدغه بتوانید آفتاب بگیرند و ویتامین D جذب کنید، استخر آقایون مشرف به دریا است و برای آنان چشم اندازی بی نظیر در زمان شنا کردن ایجاد کرده است که برایشان خاطره ای به یادماندنی از سفر به کیش به ارمغان می آورد.

استخر

هتل پالاس، استخری خاص و خلاقانه

در طبقه 15 هتل پالاس که در حال تاسیس می باشد، استخری مدرن  و به سبک نوین قرار دارد، این استخر به گونه ای خاص و خلاقانه طراحی شده است و علاوه بر اینکه روباز و با چشم انداز جزیره است، حالت سرریز دارد و تجربه ی شنا در محیطی متفاوت و منحصر به فرد را برای مسافران ایجاد می کند.

هتل های 4 ستاره استخر و جکوزی دار کیش

هتل های 4 ستاره متعددی در جزیره کیش وجود دارد که هر کدام امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند، در بعضی از این هتل های چهار ستاره جهت رفاه و آسایش بیشتر مهمانان استخر و جکوزی وجود دارد که به عنوان مزیتی نسبت به سایر هتل ها برای جذب مسافران و گردشگران محسوب می شود،

استخر

تعداد هتل های چهار ستاره استخر و جکوزی دار در کیش بسیار محدود می باشد و تنها هتل پارمیدا و هتل ارم در کیش هستند که دارای استخر و جکوزی می باشد و به عنوان یکی از ویژگی ها و برتری این هتل ها نسبت به سایر هتل های گروه خود در جزیره محسوب می شود و در جذب مسافران و گردشگران به این هتل ها موثر بوده است.


خواندن این محتواها پیشنهاد می‌شود:

دسته ی دانستنی ها 1400/09/03 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 5613 بازدید 7 پسند

سوالات متداول درباره کدام هتل های کیش استخر و جکوزی دارند؟

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.