پلاژ بانوان کیش

بیشتر مسافران تمایل به شنا در آب های نیلگون خلیج فارس دارند، اما این امکان برای بانوان در همه جا فراهم نیست، پلاژ بانوان در کیش یکی از بهترین مکان های تفریحی برای خانم های علاقمند به شنا محسوب میشود، تا با لباس شنا و در امنیت کامل از این ورزش دلچسب لذت ببرند.

پلاژ بانوان

پلاژ بانوان کیش 

پلاژ بانوان با مساحتی در حدود 20000 متر مربع در شمال شرقی جزیره، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان احداث شده است. این پلاژ به گونه ای طراحی شده که هیچ دیدی به داخل آن وجود ندارد، اطراف پلاژ با سایبان بلند احاطه شده است. پلاژ بانوان یکی از امکانات شاخص تفریحی برای بانوان محسوب می شود، زیرا آقایان در هر کجا که دوست دارند می توانند شنا کنند، اما راه اندازی پلاژ بانوان باعث شد؛ خانم ها نیز به راحتی شنا کنند و حمام آفتاب بگیرند. چون این محدوده فقط در تایم مشخصی مورد استفاده ی خانم هاست تمیز، بکر و آب های شفاف و زلال دارد و می توانید آبزیان و ماهی های رنگارنگ را ببینید.

در پلاژ بانوان غریق نجات های مجرب و توانا همیشه حضور دارند، تا از بروز خطرات احتمالی غرق شدن جلوگیری نمایند، همچنین فضای امنی را برای کودکان شما فراهم کنند تا خانم ها در کنار فرزندان شان بتوانند لحظات بسیار لذت بخش و آرام بخشی را با شنا در آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشند.

پلاژ بانوان

امکانات پلاژ بانوان کیش

این مجموعه به دلیل توریستی بودن جزیره در آب های شفاف و زلال خلیج فارس ساخته شده است و دارای امکانات مناسب و کافی برای رفاه حال بانوانی است که با تور به کیش سفر کرده اند. علاوه بر وجود غواصان مجرب برای حفظ امنیت، در قسمت ورودی پلاژ صندوق امانات برای اشیا گرانقیمت شما مانند، طلا، تلفن همراه، پول، تبلت و ... وجود دارد.

پلاژ بانوان کیش مجهز به امکانات رفاهی مناسب و ایده آلی مانند: حمام اختصاصی آب شیرین، سایبان، صندلی مخصوص برای آفتاب گرفتن، وسایل بازی کودکان، اجاره تیوپ، بوفه خوراکی، زمین والیبال ساحلی، سالن بدنسازی، غرفه فروش لوازم شنا و ... می باشد. از امکانات ویژه این مجموعه بخش غواصی، زیر نظر مربیان مجرب و کارآزموده است و لحظات شاد و هیجان انگیزی را از دیدن دنیای شگفت انگیز زیر آب برای شما به ارمغان می آورد.

پلاژ بانوان

طراحی و بخش های پلاژ بانوان کیش

هدف و ایده اصلی پلاژ محدود کردن دید داخل این مجموعه در اصل سایبانی است که به صورت سطح شیبدار بر پلانی نیم دایره شکل قرار گرفته است، سازه ی فلزی این مجموعه حدود 42 متر عرض یا همان سطح پوششی و 18 متر ارتفاع دارد که هر 5 متر تکرار می شود. این سازه با سازه سبک فلزی پوسته را ایجاد کرده است.

در زیر پوسته ی این مجموعه قسمت های مختلف مانند استخر و سالن ورزشی، سالن های مد و آرایشگاه، سالن نقش حنا و ... وجود دارد. علاوه بر آن حوضچه آبگرم در ساحل قرار گرفته و دارای خاصیت درمانی، ماساژ شفا بخش، ماساژ سنگ گرم و... می باشد، همچنین این مجموعه دارای دو رستوران کوچک با انواع غذاها ایرانی، سنتی، دریایی، فست فود و نوشیدنی تازه و خوشمزه می باشد، همچنین برای حفظ مسائل بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف لوازم بهداشتی کافی وجود دارد.

در این مجموعه قسمت های فروش روغن ماساژ و برنزه وجود دارد و می توانید آنها را تهیه کنید. از امکانات خوب و مورد توجه دیگر این مجموعه وجود سشوار در رختکن ها با ظرفیت 877 لاکر و امکانات ماساژ برای خشک کردن موهای شما بعد از شنا می باشد.

پلاژ بانوان

قیمت پلاژ بانوان کیش

این پلاژ هزینه ی ورودی دارد که این مبلغ برای خردسالان کمتر از افراد بزرگسال عادی می باشد و با پرداخت آن می توانید از تمام امکانات به جز رستوران آن استفاده کنید. لازم است بدانید این پلاژ در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

چند نکته در مورد پلاژ بانوان:

  • ساعات کار این مجموعه 7 صبح تا 6 عصر می باشد.
  • همراه داشتن دوربین عکاسی در این مجموعه اکیدا ممنوع می باشد.
  • در این مجموعه تمام امکانات برای شنای عالی فراهم است.
  • فاصله این پلاژ تا پلاژ آقایان حدود 10 دقیقه پیاده روی است و می توان برای رفت و برگشت با یکدیگر هماهنگ باشید.
دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/08/18 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 4189 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره پلاژ بانوان کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.