پلاژ آقایان کیش

شنا کردن ورزش و تفریحی دلچسب و مورد علاقه ی اکثر افراد می باشد، برای آقایان در تمام سواحل کیش شنا آزاد و بدون محدودیت می باشد. اما سازمان گردشگری جزیره کیش اقدام به احداث محیطی اختصاصی با نام پلاژ آقایان با مساحتی حدود 10000 متر مربع در شمال شرقی کیش کرد که با استقبال زیادی از همان ابتدا رو برو شد، امکانات موجود در این مجموعه باعث جذب بیشتر مسافران به این پلاژ شده است.

معرفی پلاژ آقایان کیش

این مجموعه در فضای دنج و آرام از سواحل زیبای خلیج فارس احداث شده است و این امکان را فراهم کرده است، تا در محیطی تمیز و دور از شلوغی آفتاب بگیرید. پلاژ آقایان کیش دارای امکانات تفریحی و خدمات بسیار مطلوب و مناسبی می باشد. این مکان بسیار مناسب و ایده آل برای شنا در اعماق متفاوتی است و هر فرد با توجه به مهارتی که دارد می تواند در بخش های مختلف شنا کند.

پلاؤ آقایان

در سر تا سر ساحل این پلاژ غریق نجات های ماهر و توانمند حضور دارند که وظیفه ی محافظت از جان مسافران، توریست ها و کیشوندان و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی را بر عهده دارند. جالب است بدانید در این مجموعه مربیان با تجربه برای آموزش خصوصی و گروهی شنا و غواصی حاضرهستند.

از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه وجود امکانات استاندارد ورزشی و تفریحی در زمینه ی والیبال ساحلی است که نوانسته میزبان رقابت های جهانی در این رشته ی ورزشی باشد. این پلاژ در مکانی واقع شده است که با وسیله نقلیه عمومی می توان به راحتی به این مرکز دسترسی پیدا کرد، همچنین نزدیکی این مجموعه به پلاژ بانوان امکان استفاده جداگانه خانم ها و آقایان را فراهم کرده است، تا بعد از تفریحی لذت بخش بتوانند در کنار هم به محل اقامتشان بازگردند.

امکانات پلاژ آقایان

پلاژ آقایان علاوه بر ایجاد مکانی ویژه برای شنا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد، این مجموعه در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس دارای امکانات و خدمات زیادی شامل: حمام و سرویس بهداشتی تمیز و متعدد با آب شیرین، سرویس بازی برای کودکان، بوفه خوراکی، تجهیزات کمک های اولیه، رختکن و کمد هایی برای قرار دادن وسایل شخصی، صندلی های مخصوص گرفتن آفتاب و سایبان در قسمت های مختلف پلاژ و ... است.

همچنین در قسمت ورودی پلاژ صندوق امانات وجود دارد که آماده دریافت اشیا قیمتی مانند: ساعت، طلا، تلفن همراه و ... است، با قرار دادن وسایل خود در این قسمت دیگر نگران گم شدن وسایل خود نباشید و با آسودگی خیال از تفریح در این مجموعه لذت می برید.

پلاژ آقایان

تفریحات پلاژ آقایان

این مجموعه دارای امکانات تفریحی متنوع و بی نظیر می باشد که از مهم ترین آنها می توان مواردی مانند: جت اسکی، اسکی روی آب، قایق بادبانی، غواصی و دیدن دنیایی شگفت انگیز روی آب، پاراشوت، سه زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال ساحلی، هندبال، سکوهای اختصاصی ماساژ و ... را نام برد. از خدمات دیگر این مجموعه می توان فود کورت و کافی شاپ را نام برد که بعد از شنا و تفریح به شما لذت طعم خوراکی یا نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت را می دهد.

مکانی امن برای شنا و سرگرمی کودکان 

در این پلاژ نگرانی برای بردن کودکانتان همراه خود ندارید، زیرا غریق نجات ها در سر تا سر ساحل حاضر هستند و کودکان می توانند در عمق کم بدون استرس شنا کنند و در محیطی دنج و زیبا در کنار شما لذت بیشتری از سفر و تفریح ببرند، همچنین وسایل و امکانات بازی بر روی شن های نرم و تمیز برای سرگرمی و تفریح کودکان فراهم است، تماشای صدف ها، مرجان ها، حلزون ها و سنگ ها نیز برای آنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد و خاطره آنان از سفر به جزیره ی کیش را به یادماندنی تر می کند.

پلا ژ آقایان

استقبال زیاد مسافران، توریست ها و کیشوندان از پلاژ باعث شده که سازمان گردشگری به فکر توسعه و گسترش امکانات رفاهی و خدماتی این مجموعه باشد، برای مثال سالن بدنسازی و ژیمناستیک این مجموعه در حال راه اندازی است. همچنین برنامه ریزی برای تفریحات آبی بیشتر نیز انجام شده است.

اطلاعات پلاژ آقایان

آدرس پلاژ آقایان در خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف می باشد. امکان استفاده از ساحل اختصاصی این مجموعه در فصل بهار و تابستان از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر وجود دارد. در سفر به جزیره حتما از پلاژ آقایان استفاده کنید. برای رزرو تور کیش میتوانید با خرید تور از کیش میزبان سفری راحت تر و بدون دغدغه داشته باشید و از تفریح و سرگرمی در این جزیره لذت ببرید.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/08/18 نویسنده : میترا امیری 1 نظر 3163 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره پلاژ آقایان کیش

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1402/05/19
0

من یک دفعه بیشتر نرفتم فقط بخاطر اینکه ازهرطرف دیدداشت و احساس راحتی نمی کردم داخل آب نرفتم وبعدازچنددقیقه که داخل پلاژراه رفتم ازپلاژخارج شدم

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.