پرواز کیش به دبی (اطلاعات کامل و نحوه دریافت بلیط)

  

جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور همواره مورد توجه است و مسافران بسیاری سالیانه به آن سفر می کنند، افراد بسیاری نیز هستند که تمایل به سفرهای خارج از کشور دارند و دبی به عنوان توریستی ترین شهر خاورمیانه همواره از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و سالانه افراد بسیاری از کشورمان ایران به آن سفر می کنند.

پرواز کیش به دبی

  

دبی مدرن ترین و محبوب ترین شهر در امارت با وسعت 4114 کیلومتر مربع می باشد، شهر دبی در مدت زمان بسیار کوتاه و کمتر از یک قرن از بیابان خشک به یکی از مدرن ترین نقاط دنیا تبدیل شده است، از مهم ترین دلایل آن می توان به برترین های دنیای گردشگری و سواحل بسیار زیبای در جنوب شرقی خلیج فارس اشاره کرد.

پرواز کیش - دبی

بهترین و تنهاترین راه سفر به شهر جذاب و توریستی دبی در خاورمیانه سفر هوایی است که در بسیار از مواقع زمینه ساز سفر کاری و تجاری نیز می شود، دقت داشته باشید که آب و هوای دبی به دلیل قرار گرفتن در حاشیه خلیج فارس از آب و هوای گرم مرطوب برخوردار می باشد، در تعطیلات نوروزی دبی بسیار شلوغ است و در فصل پاییز و زمستان از آب و هوای بسیار عالی برخوردار می باشد.

دبی

اطلاعات در مورد پرواز کیش – دبی

برای سفر از کیش به دبی لازم است از این پرواز اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید شرایط و اقدامات سفر را به آسانی و به بهترین نحو فراهم کنید:

فاصله و مدت زمان سفر هوایی کیش – دبی

کیش با دبی امارت با هواپیما 198 کیلومتر معادل 123 مایل فاصله هوایی دارد و سریعترین و کوتاه ترین زمان پرواز از مبدا کیش به مقصد شهر دبی امارات 45 دقیقه می باشد، لازم است به این امر توجه داشته باشید که به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است مدت زمان پرواز تغییر کند.

فرودگاه مبدا پرواز کیش – دبی و زمان پروازها از این فرودگاه

پرواز کیش – دبی از فرودگاه بین المللی جزیره کیش  با ایرلاین کیش ایر انجام می شود، مقصد این پرواز فرودگاه بین المللی دبی امارات است، پرواز کیش – دبی در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته از مبدا کیش به مقصد دبی انجام می شود.

پرواز کیش ایر

قیمت بلیط پرواز کیش – دبی

قیمت پرواز به خارج از کشور نسبتا بالا است و عدد ثابتی برای آن نمی توان بیان کرد، قیمت بلیط پرواز  کیش – دبی به دو فاکتور اصلی و مهم وابسته می باشد که عبارتند از:

تاریخ و بازه زمانی خرید بلیط

با توجه به میزان تقاضا قیمت بلیط ها متغیر است، در بازه زمانی که رویدادهای مهم فرهنگی و ورزشی برگزار می شود، همچین ذر بازه های زمامی که وضعیت آب و هوایی بسیار متعادل است و  تعطیلات نوروزی قیمت بلیط ها افزایش می یابد.

ایرلاین و کلاس پروازی

ایرلاین و نوع هواپیمایی که در ناوگان خود دارد از عوامل مهم و موثر در قیمت بلیط هواپیما می باشد، نوع کلاس پروازی نیز در قیمت بلیط تاثیرگذار است زیرا کلاس های پروازی مختلف امکانات خاصید را دارند  و دارای سه سطح اکونومی( اقتصادی)، بیزینس (تجار)، فرست (ویژه) می باشد که ارزان ترین قیمت آن اکونومی و فرست گران ترین آن می باشد.

پرواز کیش به دبی

ارزانترین قیمت بلیط پرواز کیش – دبی

برای تهیه بلیط پرواز کیش – دبی با قیمت مناسب  بهتر است به سه مولفه زیر دقت لازم و کافی را داشته باشید:

  • در ماه های مختلف سال قیمت بلیط کیش به دبی متفاوت است و بهتر است که بلیط پرواز کلاس بیزینس و فرست را مدتی قبل تر از سفر خریداری کنید و حداقل دو ماه قبل برای خرید پرواز کلاس اکونومی اقدام کنید، بهترین زمان برای خرید بلیط پرواز کیش – دبی در ماه ژانویه معادل اوایل دی ماه تا اوایل بهمن ماه می باشد.
  • مناسب ترین روزها برای خرید این پرواز شنبه، سه شنبه و چهارشنبه می باشد.
  • نکته جالب در مورد پرواز کیش – دبی این است چنانچه مدت زمان سفر شما مشخص است، بلیط رفت و برگشت کیش به دبی را با هم خریداری کنید زیرا قیمت آن از دو بلیط یک طرفه ارزان تر می باشد.

پرواز کیش به دبی

بلیط پرواز چارتری کیش – دبی

بلیط چارتری پرواز کیش – دبی یکی از محبوب ترین پروازها در میان پروازهای چارتری دبی محسوب می شود، برای خرید بلیط چارتر پرواز کیش – دبی در دو مسیر رفت و برگشت بهتر آن را در وب سایت های معتبر جستجو کنید، چنانچه این پروازها در سایت وجود داشته باشد در کنار آنها علامت چارتر نمایش داده شده است.

بلیط لحظه آخری پرواز کیش – دبی

بلیط های پرواز لحظه آخری در سایت های مختلف با علامت مخصوص آن در لیست پروازی نمایش داده می شود، قبل از خرید این پروازها حتما قیمت آن را با پروازهای سیستمی مقایسه کنید چون در برخی موارد قیمت بلیط لحظه آخری بالاتر از بلیط سیستمی می باشد.
 

دسته ی گردشگری 1400/08/03 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 4963 بازدید 12 پسند

سوالات متداول درباره پرواز کیش به دبی (اطلاعات کامل و نحوه دریافت بلیط)

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.