پارک های کیش : 12 پارک برتر کیش

تفریحات کیش

جزیره زیبای کیش دارای پارک های متنوع و متعدد زیادی می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می توانید با سپری کردن روز خود در آن روز خاطره انگیز از سفر به کیش را برای خود ثبت کنید. پارک ها در جزیره کیش برای تمام گروه های سنی کودکان و بزرگسالان جذاب و سرگرم کننده است، با کیش میزبان با معرفی بهترین پارک های جزیره کیش همراه باشید.

پارک هنگام

پارک هنگام به عنوان یکی از بزرگترین پارک های جزیره کیش محسوب می شود این پارک از پوشش گیاهی بسیار مناسب برخوردار است و همچون جواهر سبز در ساحل شرقی جزیره میزبان کیشوندان، مسافران و گردشگران می باشدۀ به دلیل نزدیکی این پارک به ساحل نسیم خنکی که از میان شاخ و برگ درختان می وزد به شما حس طراوت و شادابی می بخشد.

پارک هنگام کیش

در این پارک دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی برای کرایه وجود دارند و در اطراف پارک و در داخل آن به گشت و گذار بپردازید، همچنین این رستوران داراری موقعیت مکانی مناسب می باشد انواع تفریحات، رستوران ها، مراکز خرید و رستوران ها در نزدیکی آن قرار دارند و می توانید دسترسی بسیار آسان به آنها داشته باشید.
مسیر دوچرخه سواری شرقی، کیبل اسکی، پلاژ آقایان و پارک آبشار در نزدیکی پارک هنگام قرار گرفته اند و همچنین رستوران و کافه های متنوع و به نام جزیره همچون کافه رستوران سام استار، بستنی معروف نعمت کافه رستوران پیکولو  و مراکز خرید پردیس یک و دو، هایپر مارکت کیش، مرکز تجاری کیش و بازار چینی ها در اطراف پارک هنگام واقع شده اند.

پارک هنگام کیش

پارک دلفین ها

یکی از جاذبه های جزیره کیش محسوب می شود که در ساحل جنوبی جزیره واقع شده و سالانه باعث جذب بسیاری از مسافران، گردشگران و توریست ها به این منطقه می شود، در این پارک علاوه بر دلفین ها شما می توانید از باغ پرندگان و خزندگان نیز دیدن کنید و از دیدن سیرک بسیار زیبا و جذاب لذت ببرید

پارک دلفین های کیش

در قسمت پارک دلفین ها شوی دیدنی و لذت بخش توسط چهار دلفین دوست داشتنی و زیبا اجرا می شود و حتی یکی از دلفین ها نقاشی می کشد که در انتها به حراج گذاشته می شود.
در پارک پرندگان این مجموعه شما 59 گونه ی متفاوت از از پرندگان همچون طوطی ماکانو، طاووس، پلیکان، شتر مرغ، قو، توراکو، انواع لک لک و ... را مشاهده کنید و از میان گونه های متفاوت گیاهی می توان انواع بنجامین، اکالیپتوس، درخت نخل، آکاسیا، کهور، تکوما، کاکتوس، شیشه شور و ... نام برد که زیبایی خاصی به این پارک بخشیده اند و برای مسافران و گردشگران بسیار جذاب می باشد.
این مجموعه در قسمت جنوبی جزیره واقع شده اند و بازدید از آن کار دشواری نیست زیرا از مرکز شهر مینی بوس ها برای رفتن به این مجموعه زیبا و قدیمی وجود دارد.

پارک دلفین های کیش

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن را می توان به عنوان بزرگترین پارک آبی و تنها تم پارک آبی کشور به شمار آورد این پارک یکی از جاذبه های جزیره زیبا و توریستی کیش است که طرفداران بسیار زیادی دارد، تم پارک آبی اوشن ساخته و پرداخته ذهن آقای احمد جعفری یکی از طراحان ارشد پارک دیزنی لند است و در قسمت جنوبی جزیره کیش قرار دارد.

پارک اوشن کیش

پارک آبی اوشن مکانی بسیار ایده ال با رایدهای آرام و هولناک برای کودکان و بزرگسالان می باشد و با رفتن به این پارک ها سورپرایزهای بسیاری برای شما وجود دارد و روزی فراموش نشدنی را برای شما و فرزندانتان رقم می زند. راید برکو و استخر آبتین برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.
از رایدهای آرام این مجموعه می توان به رودخانه 550 متری راشین ریورف استخر رابو با عمق استاندارد و جکوزی و استخر پلکانی دینگو را نام برد و برای علاقمندان به هیجان با ترشح میزان بالای آدرنالین هستند راید آناکوندا، راید گرداب، راید موجاب، راید دینگل، راید مارپیچ و دریاچه سونامی وجود دارند، از راید پیچالوپ و آدرنالین می توانید به عنوان راید های هولناک این پارک آبی نام برد.
در تم پارک آبی اوشن برای شما امکانات لازم جهت دلچسب تر کردن لحظه هایتان کافه و رستوران با انواع نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه، با کیفیت و لذت بخش وجود دارد علاوه بر آن در این مجموعه فروشگاه نیز طراحی شده است.

پارک اوشن کیش

پارک ساحلی مرجان

اگر در سفر به جزیره زیبای کیش می خواهید یک روز خود را به گشت و گذار در بازار و و تفریح اختصاص دهید پارک ساحلی مرجان جنب بازار مرجان انتخاب بسیار مناسبی برای شما محسوب می شود. پارک ساحلی مرجان دارای آلاچیق های متعدد است تا بتوانید در ان خلوت کنید و از آرامش آب های نیلگون لذت ببرید، در مسیر دوچرخه سواری این پارک دوچرخه برای علاقمندان وجود دارد.

پارک مرجان کیش

یکی از جذابیت های پارک ساحل مرجان اسکله بتنی است که در دل این پارک قرار گرفته است و بر روی آن مجسمه مرد کهنسال نصب شده است و از جاذبه های دیدنی  جزیره استف نورپردازی این پارک و اسکله به گونه ای است که در شب نیز حس آرامش را به شما القا می کند.
پارک ساحلی مرجان از موقعیت مکانی مناسب برخوردار می باشد و برای افرادی که بعد از بازارگردی و تفریح و قدم زدن علاقمند به خوردن نوشیدنی و غذاهای خوشمزه هستند، فود کورت فودلند با غذاهای متنوع و با کیفیت، کافه لیالی، کافه فراتی، کافه مارین و رستوران سنتی حافظیه در نزدیکی این پارک قرار دارند.

پارک مرجان کیش

پارک ساحلی درخت نارگیل

این پارک ساحلی دارای پوشش گیاهی درختان نارگیل و درختان لور می باشد و فضایی بسیار زیبا و منحصر به فرد را بوجود آورده است و ساحل، دریا و درختان نارگیل منظره ای بی نظیر و جذاب به ویژه برای عکاسی ایجاد کرده است، این ساحل در نزدیکی پلاژ آقایان قرار دارد و شما با رفتن به ان علاوه بر نشستن در آلاچیق ها و تماشای آب های نیلگون و آرامش موجود در این منطقه می توانید از دوچرخه سواری لذت ببرید.

پارک درخت نارگیل کیش

پارک آهوان کیش

پارک آهوان کیش در سال 1380 در خیابان فردوسی تاسیس شده است، مساحت این منطقه زیبا حدود 2 هکتار و  دارای 17 قفس برای نگهداری حیوانات مختلف می باشد، شما با وارد شدن به این پارک سوار قطار می شوید و در فضای پارک می چرخید و از تماشای پوشش گیاهانی متنوع و حیوانات مختلف همچون: آهو شیر، روباه، گوزن، شغال، میمون های سنجابی و چند نمونه از پرندگان استرالیایی لذت می برید.

پارک آهوان کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

پارک ساحلی با  مجسمه 12 متری مرد ماهیگیر؛ دومین مجسمه بزرگ به سبک دکوراتیو در ایران شناخته می شود.  این پارک یکی از پارک های معروف در جزیره کیش است و در فضای این پارک آلاچیق های متعدد و آبنماهای بسیار زیبا قرار دارد که هوای پارک را در روزهای گرم دلنشین و خنک می کنند.

پارک مردماهیگیر کیش

ساحل شنی که در قسمتی از این پارک واقع شده است مکانی بسیار مناسب برای سرگرم کردن کودکان و دورهم نشینی خانوادگی است، کافه و رستوران پارک با کیفیت عالی و طعم و بوی بی نظیر به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به کیشوندان، مسافران و گردشگران می باشد.
پارک ساحلی مرجان که در ساحل شرقی و در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است، فاصله بسیار کمی تا بازار پانیذ، پردیس 1، پردیس 2 و مرکز تجاری کیش دارد و رستوران محبوب و معروف میرمهنا، پلاژ آقایان و هتل بزرگ داریوش نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند.

پارک مرد ماهیگیر کیش

پارک سیمرغ کیش

پارک سیمرغ که در ساحل جنوب شرقی کیش و در حاشیه جاده جهان قرار دارد و برای مسافرانی با خودرو شخصی به جزیره کیش سفر می کنند مکانی مناسب برای توقف و استراحت محسوب می شود.. همچنین اگر در هتل سیمرغ و مارینا اقامت دارید به آسانی می توانید از این پارک زیبا دسترسی داشته باشید.

پارک سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ از پارک های بسیار آرام و دنج جزیره زیبای کیش است که در کنار ساحل مکانی بسیار مناسب برای قدم زدن، خلوت کردن و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس است و همچنین محوطه ای مناسب در کنار دریا برای بازی کودکان فراهم شده است، اطراف محیط پارک سیمرغ باز است و نسیمی که از آب ها ی دریا به سمت ساحل می آید هوا را در شب مطبوع و دلچسب می کند.

پارک سیمرغ کیش

پارک میر مهنا کیش

 پارک میرمهنا یکی از بزرگترین پارک های ساحلی کیش است که در قسمت شمای جزیره واقع شده است، این پارک با محیطی بسیار زیبا و دلنشین پاسخگوی نیاز افراد مختلف است زیرا از امکانات تفریحی و رفاهی مناسب برای کیشوندان و مسافران برخوردار می باشد.

در پارک ساحلی میرمهنا می توانید از دوچرخه سواری، قدم زدن در ساحل و همچنین از ماهیگیری در این منطقه لذت ببرید، این پارک در نزدیک بازارعرب ها، مرکز خرید دیپلمات و بازار ماهی فروشان قرار دارد و به جاذبه های باستانی شهر زیرزمینی کاریز و شهر تاریخی حریره نزدیک است.

پارک میرمهنا کیش

پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش که در شهرک معوص و محله سفین قرار دارد از پارک های محلی است که علاوه بر کیشوندان پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری می باشد، نام دیگر این پارکف پارک مینای کیش است و در میان پارک های متنوع جزیره بیشتر میزبان کیشوندان و ساکنان جزیره کیش می باشد.
در این پارک زمین بزای کودکان، الاچیق و سکوهای مناسب برای استراحت کیشوندان و مسافران وجود دارد ، در این پارک مانند اغلب پارک های کیش ایستگاه دوچرخه سواری وجود دارد و چنانچه مسافر هستید و می خواهید سوغاتی بخرید، بازار پارس خلیج، بازار عرب ها در نزدیکی این پارک قرار دارند.

پارک خانواده کیش

پارک آبشار کیش

پارک آبشار کیش در میدان آبشار و ابتدای خیابان فردوسی واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب مورد توجه مسافران و گردشگران می باشد، زیرا در نزدیکی این پارک مراکز خرید متنوع همچون: مرکز خرید سارینا 1، پردیس 1 و 2، بازار پانیذ و مرکز تجاری برای علاقمندان به گشت و گذار و خرید اجناس مختلف وجود دارد.
طراحی این پارک به صورت کوهستانی و بسیار جذاب است و آبشار زیبایی که با صدا و ریتم پلکانی خود روح زندگی به این محیط بخشیده باعث نامگذاری این پارک با نام آبشار است، در محیط این پارک ها میز و صندلی های متعدد برای صرف غذا وجود دارد و شما می توانید لحظاتی توام با آرامش را در این پارک سپری کنید.

پارک آبشار کیش

پارک شهر

پارک شهر کیش که از یک طرف به بلوار خلیج و از سوی دیگر به بلوار مروارید منتهی می شود در قلیب جزیره زیبای کیش قرار دارد و برای شما مکانی بسیار مناسب برای قدم زدن، دویدن و دوچرخه سواری فراهم آورده است، این پارک با جای دادن شهر بازی هایلند در دل خود برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است.
برای افرادی که می خواهند در داخل پارک دورهمی دوستانه داشته باشند و از خوردن یک نوشیدنی و یا غذایی خوشمزه و خوش طعم لذت ببرند، فست فود هادیز، کافه کیش لند و بستنی در بند در فضای پارک قرار دارند اگر می خواهید بازار گردی نیز داشته باشید، بازار رویال مال، بازار پانیذ و هایپر مارکت در نزدیکی پارک قرار دارند.

پارک شهر کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/06/31 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 7364 بازدید 9 پسند

سوالات متداول درباره پارک های کیش : 12 پارک برتر کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.