پارک ساحلی هنگام کیش

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های جزیره کیش پارک هنگام کیش میباشد. این پارک، متراژ بسیار زیادی دارد و دارای پوشش گیاهی بسیار انبوه و سرسبزی است که به دلیل آب و هوای مطبوعی که در این ناحیه حکم فرما است به عنوان یکی از مناطق گردشگری و پر طرفدار در جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

علاوه بر مسافران و گردشگران نیز منطقه بسیار دنج برای کیشوندان نیز به شمار می رود که از محبوبیت بسیار بالایی در این مرز و بوم برخوردار است.

عکس پارک هنگام کیش

موقعیت مکانی پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش در قسمت شرقی ساحل کیش در خیابان فردوسی و دقیقا روبه‌روی بازار پردیس قرار دارد که به بازار ها و هتل های زیادی، نزدیک می باشد. بازار ها و هتل هایی که در چند قدمی پارک هنگام قرار دارند را در ادامه معرفی کرده ایم:

بازارهای نزدیک به پارک هنگام کیش

بازار پردیس 1، پردیس2، مرکز تجاری کیش، هایپر مارکت کیش، بازار چینی ها و مرکز خرید میکا مال می باشد.

هتل های نزدیک به پارک هنگام کیش

هتل داریوش کیش، هتل ارم کیش، هتل آرامیس کیش، هتل سان رایز ، هتل ستاره است.

هنگام پارک کیش

امکانات و ویژگی ها پارک هنگام کیش

زمانی پارک و مناطق گردشگری برای ما جذابیت دارند که حداقل اصلی ترین نیاز ما را برطرف کند. شاید برایتان سوال شود که اصلی ترین نیازهای ما در پارک شامل چه چیزی می شود؟ در ادامه برایتان توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید!

همانطور که گفته شد این بازار درست روبروی یکی از مشهورترین بازارهای کیش قرار دارد و اکثر کسانی که می خواهند در این پارک استراحت کنند، مسافرانی هستند که برای خرید به بازار مراجعه می کنند و پس از خرید تمایل دارند در منطقه ای سرسبز با امکانات ویژه به استراحت بپردازند.

مسئولین جزیره کیش با درک این موضوع درصدد رفع نیازهای این پارک برخاستند و هم اکنون این جزیره امکانات مطلوبی مانند سرویس بهداشتی، آلاچیق برای نشستن و ... دارد.

عکس دیده نشده از هنگام پارک کیش

وجود سایه‌بان‌های بزرگ در پارک هنگام کیش

آفتاب های جزیره کیش بسیار سوزان و گرم می باشد، بنابراین داشتن سایه بان و مکانی برای نشستن یکی از نکات بسیار مهمی است که برای مهمانان اهمیت دارد که خوشبختانه پارک هنگام کیش به خودی خود دارای سایه بان های طبیعی می باشد و بنابراین چشم و پوست مسافران آسیب نخواهند دید.

مکان های گردشگری پارک هنگام کیش

پارک خوب پارکی است که بازی ها و سرگرمی های متنوعی را در خود جای داده باشد و مهمانان پارک هنگام کیش با هر سن و سالی که دارند از پارک خسته و دل‌زده نشوند و بسیار سرگرم بازی شوند.

اجاره اسکوتر و دوچرخه در پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش یکی از مناطقی است که دارای مسیرهای پیاده روی و اجاره اسکوتر و موتور برقی است. بنابراین اگر به این پارک رفتید، پیشنهاد میکنیم که دوچرخه ها، اسکوتر برقی ها و یا موتور برقی هایی را که در آن قسمت قرار داده شده است را اجاره کنید و در مسیر مشخص حرکت کنید.
مسیر مخصوص به این دوچرخه ها در دور تا دور جزیره کیش باشد. بنابراین اگر همراهان شما تمایل به استراحت کردن دارند و شما انرژی بسیاری دارید و می خواهید سرگرم شوید به راحتی می توانید از این امکان بهره مند شوید.

پارک کیش

کافی شاپ و رستوران پارک هنگام کیش

بعد از گردش حسابی دور تا دور جزیره کیش می توانید در این پارک نوشیدنی ها و یا برگرهای خوشمزه را میل کنید.

فست فود این پارک به نام کیش برگر و کافی شاپ آن با نام کافه میکا می باشد و دارای منوی بسیار متنوع است. بنابراین خیالتان راحت باشد که این دو مکان پاسخگوی نیاز تمامی افراد با هر سلیقه ای خواهد بود.

بعد صرف خوراکی امکان دارد که تمایل به پیاده روی و یا حتی آرامش گرفتن داشته باشید که می توانید به نزدیک ساحل بروید، قدم بزنید و موج های بزرگ و کوچک دریای نیلگون خلیج فارس را تماشا کنید و از این همه عظمت خدا را شاکر باشید.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/08/24 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 3133 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره پارک ساحلی هنگام کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.