logo

نیروگاه برق شمال کیش با توان تولید 175 مگاوات

مدیر عامل شرکت آب و برق کیش به توان تولید 175 مگاوات برق در نیروگاه شمال کیش اشاره کرد و بیان کرد: احتمالا بزودی ارتباط این شرکت با نیروگاه جنوب کشور در جهت پایداری بیشتر شبکه توزیع برق برقرار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، یدالله سلطانی در گفتگوی خبری سیمای کیش، از ساکنان منطقه نوبنیاد جزیره کیش به علت قطعی چند ساعته برق عذرخواهی کرد و افزود: با تولید 175 مگاوات برق در نیروگاه شمال جزیره دیگر هیچ نگرانی برای تولید برق در جزیره کیش وجود ندارد.

توان تولید 175 مگاوات برق در مال جزیره

ایشان افزود: حدود ساعت 7 و سی دقیقه در منطقه غرب جزیره یک دسته پرنده با کابل و شبکه هوایی برق برخورد کرد و همین امر باعث اتصالی در شبکه برق گردید که این اتصال رفع شد.
مدیر عامل شرکت آب و برق کیش گفت: به دلیل اتصال بوجود آمده یک بار اضافی ولتاژ بر روی شبکه کابلی رخ داد و باعث شبکه اتصالی گردید که رفع این اختلال زمان بر بود.
سلطانی در مورد نگرانی مردم در خصوص کمبود تولید برق بیان کرد: یک نیروگاه 42 مگاواتی خریداری شده است و روند اجرایی آن به زودی آغاز می شود، همچنین توافق نامه یک نیروگاه 42 مگاواتی دیگر از سوی منطقه آزاد کیش مبادله شده است و ما امید داریم که این دو نیروگاه به ظرفیت شمال تا پایان سال اضافه شوند.

دسته ی اخبار کیش 1400/04/17 میترا امیری 0 نظر 1737 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره نیروگاه برق شمال کیش با توان تولید 175 مگاوات

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.