میزبانی کیش از رویداد IFEEX 2021

رویداد IFEEX 2021 در جزیره کیش و در نمایشگاه و همایش فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، رویداد IFEEX 2021 از سوم تا پنجم آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش با محوریت اصلی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی، مشارکت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت های فعال بخش خصوصی و دولتی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری و صاحبنظران اقتصادی برگزار می شود.

هدف از برگزاری این رویداد کمک به رشد اقتصادی، توجه بیشتر به موضوع دیپلماسی اقتصادی و تقویت پیشران اقتصادی می باشد، از دیگر اهداف این رویداد می توان تعادل بخشی انرژی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آسان نمودن زمینه های صادرات انرژی و کالاهای نهایی مرتبط با حوزه نفت و گاز، ایجاد ارزش افزوده و جذابیت های لازم برای کلیه ذینفعان این صنعت بزرگرد و راهبردی و همچنین افزایش مطلوب برای سرمایه گذاران خارجی را نام برد.

رویداد IFEEX 2021

نمایشگاه رویداد IFEEX 2021 به دلیل لازم بودن و مطابقت فعالیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با هدف های بزرگ و محقق شدن رویکرد ( اقتصاد دریا محور) با تاکید مقام معظم رهبری و تقویت حوزه مهم انرژی، بازشناسی ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، بومی سازی و رشد توان داخلی، ارائه توانمندی های بازارهای مالی در تامین مالی برای اجرای طرح های جدید برگزار می شود.

به منظور ترسیم راهبردهای جدید و فعالیت های آینده در این حوزه در این رویداد به اهداف دیگری همچون افزایش کارآمدی، بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تولیدات حوزه انرژی، تقویت رویکرد صادرات محور، تسهیلگری در فعالیت های مرتبط با انرژی های تجدیدپذیر و تجدید ناپذیر، توسعه مبتنی بر الزامات زیست محیطی و تقویت نقش و جایگاه ها شرکت بنیان توجه گردیده است.

از ضرورت های مهم این رویداد نگاهی گسترده و جامع به این زیست بوم با حضور تمامی ذینفعان در سال (حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) می باشد که برگزارکنندگان این رویداد انتظار دستیابی به دستاوردهای قابل توجه در این عرصه راهبردی دارند.

علاوه بر بخش نمایشگاهی در رویداد IFEEX 2021 ده ها پنل، سخنرانی و نشست علمی و تخصصی برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر علاقمندان می توانند  به وب سایت این رویداد تخصصی به نشانی اینترنتی ifeex.ir مراجعه نمایند و یا با مجری برگزاری این رویداد از طریق شماره تلفن 021-88179790 تماس حاصل نمایند.

دسته ی اخبار کیش 1400/07/21 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1882 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره میزبانی کیش از رویداد IFEEX 2021

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.