میدان های کیش

جزیره ی آب و آفتاب، جزیره ی کیش از مهم ترین مناطق توریستی کشور به شمار می رود که سالانه میلیون ها نفر مسافر،گردشگر و توریست را به خود جذب می کند. این جزیره زیبا و رویایی علاوه بر داشتن جاذبه های تفریحی و دیدنی متنوع دارای اماکن مهم زیادی می باشد، در این مقاله در مورد میدان های مهم جزیره کیش توضیح می دهیم؛

میدان سیری کیش

یکی از میدان های کیش میدان سیری است که در بلوار حافظ و حد واسط میدان حافظ و داریوش واقع شده است، دو طرف دیگر میدان بلوار خیام و بلوار نیما قرار گرفته است. در مجاورت میدان سیری هتل 3 ستاره تعطیلات  و هتل دو ستاره ستاره کیش واقع شده است و  هتل 4 ستاره ارم کیش در نزدیکی این میدان واقع شده است. نزدیک ترین بازار به این میدان مرکز خرید سارینا می باشد که افراد بسیار زیادی برای خرید از این مرکز دیدن می کنند.

میدان سیری

میدان پردیس کیش

یکی از میدان های مهم جزیره ی کیش میدان پردیس می باشد که سه خیابان مهم خیام، رازی و رودکی از این میدان امتداد می یابند. در اطراف این میدان 5 هتل مختلف مانند هتل 5 ستاره پارمیس، هتل 5 ستاره کوروش و .... قرار گرفته است. همچنین در مجاورت میدان پردیس مرکز خرید پردیس 1 و مرکز خرید پردیس 2 واقع شده اند، مسافران و گردشگران در سفر با تور به کیش برای رفتن به مکان های مختلف از این میدان عیور می کنند و برایشان شناخته شده می شود.

میدان پردیس

میدان امیرکبیر کیش

از دیگر میدان های مهم کیش میدان امیرکبیر است که در تقاطع خیابان امیر کبیر و بلوار ساحل واقع شده است  و در میان میدان مجسمه ی زیبای امیرکبیر قرار گرفته شده است. از نظر موقعیت مکانی حدود 11 هتل مختلف در نزدیک این میدان قرار گرفته اند که نزدیک ترین آنها هتل 4 ستاره سورینت مریم و هتل سه ستاره لوتوس میباشد. همچنین  مرکز خرید مروارید و مرکز تجاری سارینا 2 در مجاورت این میدان قرار گرفته است و مسافران، گردشگران و کیشوندان برای رفتن به مکان های تفریحی مانند پارک شهر و شهر بازی هایلند باید از میدان امیرکبیر عبور کنند.

میدان امیرکبیر

میدان آبشار کیش

 میدان آبشار از دیگر میدان های مهم جزیره ی کیش به شمار می رود، اگر شما در در سفر به کیش در هتل 5 ستاره داریوش یا هتل 4 ستاره ارم اقامت داشته باشید حتما این میدان را از نزدیک مشاهده میکنید، این میدان در حد فاصل بلوار فردوسی و بلوار داریوش قرار گرفته است. در نزدیکی این میدان پارک زیبای هنگام و رستوران شاندیز آبشار نیز واقع شده اند و مسافران، گردشگران و کیشوندان برای استراحت و تفریح از این پارک استفاده می کنند.

میدان صدف کیش

این میدان در بزرگراه خلیج فارس جزیره ی کیش با فضا و گل کاربی بسیار زیبا واقع شده است و هر مسافر، گردشگر و کیشوندی را با زیبایی خاص به خود جلب می کند. در اطراف میدان امیر کبیر آپارتمان های مسکونی متعدد و متنوع قرار گرفته است. از این میدان و بلوار دلیران با فاصله ی زمانی کوتاه به شهرک صدف، مرکز خرید صدف و همچنین هتل زیبای سورینت صدف دسترسی پیدا می کنید. در مسیر بلوار فرودگاه در سفر به جزیره کیش با این میدان بسیار زیبا روبرو می شوید.

میدان صدف

میدان داریوش کیش

این میدان نیز یکی از میدان های مهم جزیره کیش محسوب می شود که از نظر موقعیت مکانی در تقاطع میدان بلوار پارس و بلوار داریوش واقع شده است و همچنین بلوار حافظ در حد فاصل میدان داریوش و میدان سیری قرار گرفته است. جالب است بدانید که هتل 5 ستاره لوکس و مجلل داریوش و همچنین هتل دو ستاره ستاره کیش نیز در مجاورت این میدان واقع شده اند.

میدان داریوش

میدان مرجان کیش

این میدان یکی از جالب ترین و عجیب ترین میدان های جزیره کیش محسوب می شود. میدان مرجان با عملیات اجرایی بازار مرجان در دهه ی هفتاد و در مجاورت ساحل زیبا و بی نظیر مرجان ساخته شده است. میدان مرجان با ضلع های متعدد به صورت مکعبی طراحی و ساخته شده است و در نگاه اول شبیه میدان به نظر نمی رسد و دارای المان های متفاوت و متنوعی مانند: تکه های پیتزا، مرغ سوخاری، گوشی تلفن سکه ای، گیتار غول آسا، آبنما ، المان های شکسته، آبنما و راهروهایی باریک برای پیاده روی در فضای سبز می باشد.
از این میدان روزانه تعداد زیادی گردشگر و توریست عبور می کنند و متاسفانه طراحی بد و عجیب این میدان باعث شده که خطر آفرین باشد و تصادفات زیادی در این منطقه رخ دهد، به همین منظور سازمان منطقه آزاد کیش سعی در بهبود طراحی این میدان دارد.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/09/25 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 4710 بازدید 3 پسند

سوالات متداول درباره میدان های کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.