معرفی شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج، یکی از ایرلاین هایی است که پروازهای خود را سر وقت انجام می هند و تاکنون کمترین تاخیر و دیرکرد را در پروازهای داخلی و خارجی انجام داده، جالب است بدانید که شرکت هواپیمایی معراج، رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی می باشد. این شرکت هواپیمایی همچنین توانست در سال 1392 گواهینامه ی مدیریت تداوم صلاحیت پروازی را با موفقیت کسب کند. شرکت هواپیمایی معراج یکی از با سابقه ترین ایرلاین های ایران زمین می باشد که در سال 1389 موفق به اخذ مجوز سازمان هواپیمایی کشور شده است، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه مدیر عامل این شرکت هواپیمایی است، برای معرفی هر چه بیشتر این شرکت هواپیمایی با ما همراه باشید.

نیم رخ هواپیمای معراج کیش

لوگوی شرکت هواپیمایی معراج

همانطور که مشاهده میکنید لوگوی شرکت هواپیمایی معراج از دو رنگ آبی و قرمز تشکیل شده است که رنگ آبی به معنای آرامش و لذت بردن است و رنگ قرمز نمادی از زندگی می باشد و از نظر روانشناسان موجب هیجان و انرژی مثبت در انسان ها خواهد شد. ظاهر این لوگو به صورت دایره است که از دو بال به صورت نمادین استفاده شده که به مفهوم پرواز اشاره دارد، و به طور کلی گویای حرکت اجسام در آسمان حول یک دایره را برای ما بیان می کند. جالب است بدانید که لوگوی شرکت هواپیمایی معراج با شعار معراج " لذت پروازی مطمئن" کاملا متناسب است و از نظر تمامی روانشناسان این لوگو به زبان سمبلیک، قصد دارد که این شعار را برای ما بازگو کند.

لوگوی شرکت هواپیمایی معراج

دلیل طراحی یوزپلنگ بر روی هواپیماهای معراج چیست؟

یکی از جذابیت های هواپیماهای معراج این است که تمامی آن ها دارای تصویر یوزپلنگ بر روی ناوگان های خود هستند. شرکت هواپیمایی معراج در راستای مسئولیت های اجتماعی به دلیل حمایت از این حیوانات تصمیم گرفت بر روی تمامی ناوگان های خود تصویر یوزپلنگ را طراحی کند. این نوع یوزپلنگ ها در معرض انقراض می باشند که با حمایت های بی نظیر این شرکت هواپیمایی، سازمان حفاظت از محیط زیست موفق شد تا حفاظت از این حیوانات را ارتقاء دهد.

یوزپلنگ در آسمان

ناوگان های شرکت هواپیمایی معراج

خبرهایی از شرکت هواپیمایی معراج منتشر شده است که حاکی از توسعه ناوگان ها دارد که در آینده ای نزدیک شاهد ورود سری جدید هواپیماهای مدرن به داخل کشور خواهیم بود اما ناوگان های این شرکت هواپیمایی در حال حاضر به صورت زیر می باشد:

  • ایرباس 320

این هواپیما باریک پیکر می باشد و ساخته ی شرکت ایرباس است که می تواند با حداکثر سرعت 870 کیلومتر بر ساعت 180 مسافر را به مقصد برساند، از این ناوگان 3 فروند در هواپیمایی معراج موجود می باشد. چیدمان صندلی های این ناوگان به شکل زیر می باشد:

چیدمان صندلی ایرباس 320 هواپیمایی معراج

  • ایرباس 319

این ناوگان از خانواده ایرباس A320 می باشد و دارای بدنه باریک پیکر می باشد که دو موتور را در دل خود جای داده است. از این ناوگان در حال حاضر دو فروند در شرکت هواپیمایی معراج وجود دارد که می تواند 160 مسافر را تا مسافت 6900 کیلومتر جابجا کند. می توانید چیدمان صندلی های این ایرلاین را در تصویر زیر مشاهده کنید:

چیدمان صندلی ایرباس 319 هواپیمایی معراج

  • ایرباس 300-600

این جت دو موتوره پهن پیکر دارای برد کوتاه تا متوسط می باشد، فاصله نوک دو بال این ناوگان 44/8 متر است و می تواند 361 مسافر را با بیشینه سرعت 895 کیلومتر بر ساعت به مقصد برساند در حال حاضر از این ناوگان دو فروند در شرکت هواپیمایی معراج در اختیار مسافران قرار می گیرد.

چیدمان صندلی هواپیمای آسمان

قطب های شرکت هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج مکان هایی را برای پروازهای اصلی خود به عنوان قطب اصلی انتخاب کرده است، قطب اصلی این ایرلاین در "فرودگاه بین المللی مهرآباد" و قطب دوم پروازی آن در "فرودگاه بین المللی کیش" و "فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد" قرار گرفته است.

سفر به کیش با هواپیمای معراج

چنانچه شما عزیزان تمایل دارید که به جزیره کیش سفر کنید، می توانید تمامی تورها و هتل های جزیره کیش را از کیش میزبان رزرو کنید از آنجا که این تورها شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما نیز می شوند، می توانید پروازی مطمئن با هواپیمایی معراج را از طریق سایت کیش میزبان رزرو کنید، با انتخاب این ایرلاین امنیت و آرامش را به خانواده ی عزیز خود هدیه خواهید کرد.

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی 

شرکت هواپیمایی معراج پروازهای داخلی خود را می تواند در حال حاضر به 10 مقصد: اصفهان، تبریز، تهران، شیراز، قشم، کرمانشاه، کیش، مشهد، چابهار و عسلویه انجام دهد و در پروازهای خارجی نیز هم اکنون به استانبول پرواز می کند اما به زودی پروازهای خود را به مقصد ازمیر، نجف و اسپارتا انجام خواهد داد.

مسیرهای پروازی داخلی

مسیرهای پروازی خارجی شرکت هواپیمایی معراج

هواپیمایی معراج رکورددار طولانی ترین پرواز ایرانی می باشد!

در سال 1395 شرکت هواپیمایی معراج با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک و سیاسی دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه از سیدنی به تهران پرواز کرد، جالب است بدانید که این پرواز 17 ساعت به طول انجامید و در طول این پرواز هیچگونه توقف و سوختگیری صورت نگرفت و هواپیمای معراج به صورت پیوسته به مقصد پرواز کرد و رکورد طولانی ترین پرواز را از آن خود کرد.

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی معراج

همانطور که در معرفی کلاس های پروازی به آن اشاره کردیم، هواپیماها از سه کلاس اکونومی کلاس، بیزینس کلاس، فرست کلاس تشکیل شده است و خوشبختانه شرکت هواپیمایی معراج، تمامی این کلاس های پروازی را دارا می باشد، اگر چه که در حال حاضر این شرکت هواپیمایی تعداد بسیار محدودی از هواپیماهای بیزینس کلاس را دارا است، اما اگر تمایل دارید که در طول سفر خود، امکانات ویژه با بهترین و استانداردترین صندلی های دنیا را تجربه کنید، این نوع کلاس پروازی می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد.

معراج ایرلاین

کیفیت کترینگ هواپیمایی معراج

پذیرایی و میل کردن غذاهای خوش عطر و خوشمزه همیشه یکی از مواردی است که برای مسافران اهمیت بسیار بالایی دارد، خوشبختانه شرکت هواپیمایی معراج پذیرایی باکیفیت و مطبوع را سرلوحه کار خود قرار داده است و همواره جز بهترین تامین کنندگان کترینگ داخلی انتخاب شده، جالب است بدانید که کیفیت و تنوع کترینگ این شرکت هواپیمایی دائما توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد.

کیفیت کترینگ شرکت هواپیمایی معراج

پرسنل هواپیمایی معراج

شرکت هواپیمایی معراج شرایط بسیار سختی را برای استخدام پرسنل در نظر گرفته اند، حتی جالب است بدانید که پس از استخدام، این پرسنل زیر نظر مدیران حرفه ای و طراز اول هوایی مشغول به خدمت رسانی می شوند. پرسنل مهماندار نیز از سرمهمانداران بسیار خوش برخورد و جوان برای خدمت رسانی به مسافرین خود استفاده می کند و شما عزیزان می توانید با خیال راحت ایرلاین معراج را برای سفر خود انتخاب کنید و مطمئن باشید پرسنل این شرکت هواپیمایی، بهترین و شایسته ترین میزبانی را از شما خواهند کرد.

قوانین بار شرکت هواپیمایی معراج

همانطور که می دانید تمامی شرکت های هواپیمایی قوانین خاصی را برای حمل بار به داخل کابین مشخص کرده اند که بهتر است به هنگام رزرو بلیط این قوانین را مطالعه نمایید تا به هنگام تحویل بار دچار مشکل نشوید.

بر اساس اطلاعیه شرکت هواپیمایی معراج، بار مجاز به درون کابین برای پروازهای اکونومی 5 کیلوگرم و در کلاس های بیزینس 7 کیلوگرم می باشد و اما بار مجاز  در پرواز بر اساس جدول زیر است:

ردیفنوع پروازبیزینس کلاساکونومیاکونومی پلاس
1پروازهای داخلی30 کیلوگرم20 کیلوگرم25 کیلوگرم
2پروازهای خارجی40 کیلوگرم 30 کیلوگرم35 کیلوگرم
دسته ی راهنمای پرواز 1399/11/27 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 3661 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره معرفی شرکت هواپیمایی معراج

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.