معرفی بهترین هتل آپارتمان های کیش

اقامت در هتل های لوکس و شیک بسیار دلپذیر و شیرین است اما همانطور که میدانید هزینه های اقامت در هتل اندکی بالاست و اگر قصد اقامتی طولانی داشته باشید طبیعتا این هزینه بیشتر خواهد بود، در این شرایط پیشنهاد ما هتل آپارتمان ها هستند که امکاناتی مشابه هتل ها و چه بسا بهتر در اختیار شما قرار میدهند. شاید بپرسید چگونه؟ پس با ما تا انتها همراه باشید تا به چگونگی فعالیت هتل آپارتمان های کیش بپردازیم.

هتل آپارتمان چیست؟

هتل آپارتمان کیش

نکته: فعال یا غیرفعال بودن هتل آپارتمان های زیر را لطفا در ابتدا از خود مجموعه استعلام بگیرید.

شاید همه نه ولی اکثر ما مسافرت را به هر موضوع سرگرم کننده دیگری ترجیح میدهیم و چه بسا این مسافرت طولانی تر باشد بهتر است. اما مسئله ای که بسیاری از افراد را برای داشتن مسافرتی طولانی محدود میکند هزینه های مسافرت مانند اقامت است. سفر کیش از لذتبخش ترین سفرهاست اما هتل های لوکس و چند ستاره کیش با تمام امکاناتی که دارند شما را متحمل هزینه هایی نیز خواهند کرد و گاهی نیاز به جایی مانند خانه خود پیدا میکنید. اما شما میتوانید در صورت اقامت طولانی مدت هتل آپارتمان های کیش را انتخاب کنید. شاید بپرسید هتل آپارتمان چیست؟

بطور کلی هتل آپارتمان ترکیبی از هتل و آپارتمان است که این امکان را به میهمان میدهد بتواند مدت طولانی تری را در آن اقامت داشته باشد. نکته جالب درمورد هتل آپارتمان های کیش این است که شما میتوانید چند روز تا چند ماه آن را رزرو کنید و با افزایش مدت اقامت هزینه کمتری خواهید پرداخت. هتل آپارتمانهای کیش انواع مختلفی دارند نظیر:

  • آن سایت(On-site)
  • آفسایت(Off-site)
  • آپارت هتل (Aparthotel)
  • هتل آپارتمان های اقامتی
  • هتل آپارتمان های تک واحده

هتل آپارتمان چه امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان کیش

در واقع هتل آپارتمان های کیش تمامی امکانات هتل و حتی بیشتر از ان را در اختیار مهمانان قرار میدهند. این واحدهای اقامتی همانند یک خانه، دارای آشپزخانه میباشند. آشپزخانه هتل آپارتمان در حالت عادی تمام امکانات پایه و وسایل آشپزخانه را داراست شما هرزمان که بخواهید میتوانید برای پخت غذا خودتان دست به کار شوید.

از دیگر امکانات هتل آپارتمانهای کیش اتاق  نشیمن است. اتاق نشیمن هتل آپارتمانها فضای بیشتری را در اختیار شما میگذارند و حتی در برخی موارد دارای میز ناهارخوری نیز میباشند. در هتل آپارتمانهای کیش اتاق ها به دو صورت استودیو (مبلها و کاناپه تاشو) و اتاقهای جداگانه وجود دارند. اتاقهای استودیو در هتل اپارتمانها کاملا مناسب خانواده های پرجمعیت است زیرا نیاز آنها را برای رزرو چندین اتاق مجزا برطرف میکند.

در هتل آپارتمانهای کیش نظافت بطور مرتب و توسط خدمه هتل آپارتمان انجام میگیرد که بسته به هر هتل آپارتمان مدت زمان آن از هر چند روز تا هر هفته متغیر است. حمام و سرویس بهداشتی نیز تکمیل کننده هتل اپارتمانها هستند که با تمام امکانات نظیر حوله، شامپو، دمپایی و... در اختیارشما قرار میگیرند. در برخی از هتل آپارتمانهای لوکس امکانات دیگری را میتوانید بیابید. این خدمات عبارتند از:

  •  کافی شاپ
  • استخر
  • سونا- جکوزی
  • سالن ورزشی
  • رستوران

هتل و هتل آپارتمان چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

هتل آپارتمان کیش

احتمالا تا الان تفاوت بین هتل آپارتمان و هتل را فهمیده اید اما در این بخش بطور مختصر و کلی تفاوت های آن را با یکدیگر بررسی میکنیم.

  • مدت اقامت: مدت زمان اقامت در هتل آپارتمان ها بسیار بیشتر از هتل هاست و بدون هیچ محدودیتی شما میتوانید اقامت داشته باشید.
  • هزینه: با وجود امکانات یکسان، هزینه اقامت در هتل آپارتمان ها در مجموع کمتر از هتل هاست.
  • امکانات : در هتل آپارتمان شما به مواردی همچون آشپزخانه، اتاق نشیمن و... دسترسی دارید.
  • تعداد نفرات: تعداد نفراتی که میتوانند در یک هتل آپارتمان اقامت داشته باشند بسیار بیشتر از یک اتاق هتل است.

معرفی هتل آپارتمان های کیش

هتل آپارتمان کیش

شاید تاکنون نام هتل آپارتمان های کیش را شنیده باشید و در هنگام جستجوی محل اقامت این گزینه نیز به شما پیشنهاد شده باشد. در این بخش به معرفی برخی از هتل آپارتمان های جزیره کیش که در سفر خود میتوانید آنها را برای اقامت برگزینید پرداخته ایم.

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

هتل آپارتمان تعطیلات کیش با نزدیک به یک دهه فعالیت در جزیره کیش و داشتن شش بلوک و 70 باب واحد مسکونی یکی از بهترین گزینه های اقامت در این جزیره است. بلوک های این هتل اپارتمان در دو و سه طبقه بنا شده اند و متاسفانه فاقد آسانسور میباشند.
واحدهای اقامتی تعطیلات همگی دارای فضای گسترده و مناسبی هستند و از امکاناتی نظیر آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و... پشتیبانی میکنند.

از دیگر امکانات هتل آپارتمان تعطیلات، فضای سبز آن است که شما میتوانید به همراه عزیزان خود در آلاچیق های قرار گرفته در محوطه استراحت کرده و از هوای پاک لذت ببرید و کودکان خود را نیز برای بازی در پارک کودک این هتل آپارتمان بفرستید.

شاید شما زیاد اهل آشپزی نباشید و یا پس از یک روز خسته کننده نخواهید وقت خود را در آشپزخانه بگذرانید، در این مورد میتوانید روی رستوران و کافی شاپ هتل اپارتمان تعطیلات حساب کنید و طعمی متفاوت را حس کنید.

◄آدرس هتل آپارتمان: کیش، بعد از بازار پردیس 2، میدان سیری

هتل آپارتمان احتشام راد کیش

هتل آپارتمان احتشام راد کیش

هتل آپارتمان احتشام راد با دو طبقه و و مجموعا 8 واحد مسکونی مکانی مناسب برای اقامتی خانوادگی و طولانیست.  این هتل آپارتمان نوساخت فاقد رستوران و کافی شاپ است اما نیازی به نگرانی نیست زیرا هر زمان که بخواهید میتوانید به امکاناتی که در نزدیکی این هتل آپارتمان دسترسی داشته باشید، علاوه بر این تمامی واحدها دارای آشپزخانه ای کاملا مجهز نیز میباشند.
دیگر امکانات هتل آپارتمان احتشام راد شامل لابی با اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، صرافی، فضای سبز و... میباشد. در هر یک  از واحدها نیز خدمات روم سرویس، خانه داری، سرویس بهداشتی، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی و بسیاری از امکانات دیگر نیز در اختیار مهمانان قراردارد.

◄آدرس: کیش، فاز 2 شهرک صدف، خیابان هیرمند، قطعه 297

هتل آپارتمان آمن

هتل آپارتمان گلستان کیش

هتل آپارتمان آمن اقامتگاهی لوکس، امن و مناسب کسانیست که به دنبال اقامتی آرام و بی دغدغه هستند. این هتل اپارتمان که در دو طبقه و 4 واحد VIP فعالیت دارد، با ارائه برترین سرویس ها در صدر لیست بهترین هتل آپارتمان های کیش قرار میگیرد. محل قرارگیری هتل آپارتمان بسیار عالی بوده و دسترسی شما را به بسیاری از خدمات رفاهی تسهیل میکند.

واحدهای هتل اپارتمان آمن همگی دارای کلیه لوازم خانگی و امکانات رفاهی میباشند. برای مثال میتواند به سرویس بهداشتی های ایرانی و فرنگی در هر واحد، ست ظروف، آشپزخانه مجهز، مبلمان و میز ناهارخوری اشاره کرد. همچنین در این هتل آپارتمان رختشویخانه، فضای سبز، و خدمات خانه داری مرتب و دوره ای ارائه میگردد.

◄آدرس: کیش ، فاز 2 شهرک صدف ، خیابان هیرمند ، قطعه 279

هتل آپارتمان گلستان کیش

هتل آپارتمان گلستان کیش

هتل آپارتمان گلستان، مجموعه ای اقامتی برای گردشگران جزیره کیش است که قصد اقامتی آرام در این جزیره را دارند. این هتل آپارتمان بیش از دو دهه است که فعالیت خود را در عرصه گردشگری آغاز کرده و همواره در تلاش بوده امکاناتی بینظیر را به مهمانان خود ارائه دهد.
کلیه واحدهای این هتل آپارتمان دارای آشپزخانه مستقل، سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی و کلیه امکانات رفاهی برای میهمانان میباشد. یکی از نکات مثبت این هتل آپارتمان اقامت رایگان یک شب به ازای هر سه شب اقامت است.

◄آدرس: جزیره کیش، شهرک میرمهنا، خیابان شمشاد قطعه 563 مجتمع اقامتی گلستان 2

هتل آپارتمان ایوان بوتیک

هتل آپارتمان ایوان بوتیک کیش

اگر قصد اقامت در مکانی نزدیک به تفریحات کیش دارید، ایوان بوتیک انتخاب خوبی برای شماست. هتل آپارتمان ایوان بوتیک دارای واحدهایی مجزا با بهترین امکانات رفاهی است که میتوانید برای اقامت خود از آنها بهره ببرید. هر یک از واحدهای این هتل آپارتمان دارای آشپزخانه ای با لوازم آشپزی کامل، سرویس بهداشتی و حمام، سرویس تهویه مطبوع، میز ناهارخوری، سیستم های دمایی، کمد، مبلمان و... هستند و نظافت اتاق ها به صورت دوره ای و در صورت درخواست روزانه انجام میگیرند.

نکته: این اقامتگاه موقتا غیرفعال میباشد.

هتل آپارتمان رویال کیش

هتل آپارتمان رویال کیش

هتل آپارتمان رویال از دیگر هتل های جزیره کیش است که با خدماتی مناسب، اقامتگاهی مقرون بصرفه و اقتصادی را در اختیار میهمانان قرارمیدهد. این هتل اپارتمان که در شهرک صدف کیش قرارگرفته، واحدهای اقامتی شیک با چیدمانی مدرن و چشمگیر داشته و در کنار آن فضای سبز پاکیزه ای را ارائه میکند. واحدهای اقامتی رویال، همگی با بهترین امکانات تجهیز شده اند و دارای آشپزخانه ای مستقل، سالن پذیرایی، سرویس های بهداشتی و سیستم های تهویه و تعدیل هوا میباشند. گرچه این هتل آپارتمان رستوران و کافی شاپ ندارد اما به سبب موقعیت ویژه ای که دارد به کافی شاپ ها و رستوران های اطراف بسیار نزدیک است.

◄آدرس: کیش، شهرک صدف، خیابان کرمان

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

در میان هتل آپارتمان های کیش، قصر آرمانی نیز جایگاه ویژه ای دارد. این هتل آپارتمان که در 12 واحد اقامتی با ظرفیتهای گوناگون بناشده، یکی از بهترین مجتمع های مسکونی شهرک صدف میباشد. واحدهای این هتل آپارتمان نظافت و بهداشت بسیار خوبی داشته و از هیچ یک از امکانات رفاهی در آنها دریغ نشده است. این هتل آپارتمان دارای رستوران، پارکینگ، تفریحات متعدد و برخی امکانات دیگر میباشد که همگی اقامتی خاطره ساز برای شما خواهند ساخت.

◄آدرس: کیش، شهرک صدف، نبش بلوار مروارید، نبش خیابان ستاره

هتل آپارتمان ستاره کیش

هتل آپارتمان ستاره کیش

هتل آپارتمان ستاره به سبب موقعیت مکانی، آرامترین هتل اپارتمانی است که در کیش میتوانید بیابید. این هتل اپارتمان با فاصله نسبی از مرکز شهر و فضای بسیار گسترده بسیار مناسب افرادیست که دوست دارند به دور از دغدغه و شلوغی شهر مدتی را در جزیره کیش اقامت کنند. در هتل اپارتمان ستاره کافی شاپ، سیستم حمل و نقل، رستوران، فضای سبز، امکانات تفریحی و حتی دریاچه ای مصنوعی نیز تعبیه شده است و لزومی نیست نگران دسترسی به امکانات در این هتل آپارتمان باشید.

◄آدرس: جزیره کیش، شهرک صدف، فاز 6

هتل آپارتمان مدائن کیش

هتل آپارتمان مدائن کیش

هتل آپارتمان مدائن با داشتن 5 واحد اقامتی مطلوب و مرفه مناسب اقامتی طولانی اما مقرون بصرفه است. در هتل آپارتمان مدائن تمامی واحدها دارای آشپزخانه، پذیرایی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سرویس مبلمان و چوب و... میباشد. لازم به ذکر است این هتل آپارتمان کافی شاپ و رستوران نداشته اما شما میتوانید از آشپزخانه مجهز واحد خود استفاده نمایید و در صورت عدم تمایل تنها در چند دقیقه به رستوران ها و کافی شاپ های اطراف دسترسی یابید.

◄آدرس: کیش، شهرک صدف، فاز 2، خیابان هیرمند، قطعه 298


خواندن این محتواها پیشنهاد می‌شود:

دسته ی معرفی اماکن کیش 1401/03/18 نویسنده : مریم اکبری 1 نظر 2528 بازدید 4 پسند

سوالات متداول درباره معرفی بهترین هتل آپارتمان های کیش

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1401/11/30
1
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.