معرفی اتاق های کابانا در هتل

تفریحات کیش

زمانی که می خواهید با خانواده، همسر یا دوستانتان به سفر بروید، برنامه ریزی و مقدمات لازم را برای سفر انجام میدهید، بعد از انتخاب هتل مورد نظر در زمان رزرو اتاق با اسامی مختلفی از اتاق ها همچون تویین، تریپل، کابانا و ... روبرو می شوید که برای بیشتر افراد ناشناخته خواهد بود، در این مقاله به بررسی اتاق های کابانا می پردازیم.

اتاق کابانا

معنی لغوی کلمه کابانا

کابانا در واقع نشات گرفته از کلمه اسپانیایی cabana به معنای کابین می باشد، کلمه کابانا در لغت به معنای اتاق های کوچک و قابل حمل در نزدیکی دریا و استخر است که شناگران برای تعویض لباس از آن استفاده می کنند.

اتاق کابانا چیست؟

در دیکشنری معنی مشخصی برای اتاق کابانا وجود ندارد، در معنای گسترده و تجاری در واقع کابانا یک اصلاح هتلی است و به نوع خاصی از اتاق گفته می شود که در کنار ساحل در داخل یا بیرون از ساختمان هتل قرار دارند.

  

ویژگی های اتاق کابانا

اتاق کابانا در بین اتاق های متنوع هتلی غالبا یکی از لوکس ترین و گرانقیمت ترین اتاق ها محسوب می شوند، این اتاق ها دارای ویژگی های مشخص می باشند كه مهمترین آنها عبارتند از:

  1. دارا بودن حداقل متراژ 30 متر مربع
  2. واقع شدن در طبق همکف به دلیل قرار گرفتن استخر
  3. برخورداری از چشم انداز دریا
  4. تخت خواب های باشکوه و مجلل

اتاق کابانا

لازم است بدانید که تنها دلیل محبوبیت و گرانقیمت بودن این اتاق ها وجود استخر  در آنها می باشد، این اتاق ها دارای امکانات و تجهیزات مدرن مشابه با اتاق و سوئیت های لوکس و لاکچری گرانقیمت هتلی نمی باشند و تنها وجه تمایز این اتاق ها استخر دار بودنشان است.

اتاق های کابانا در هتل های ایران

در هتل های کشور ما تمامی اتاق های که با نام کابانا نام گذاری شده اند دارای استخر نیستند و در واقع اتاق های کابانا در هتل های ایران اتاق هایی هستند که:

  1.  در طبقه همکف یا اول واقع شده اند و دسترسی مستقیم به استخر دارند.
  2. با دریا فاصله کمی دارند
  3. با متراژ بالا غالبا در محوطه هتل واقع شده اند.

اتاق کابانا

کدام یک از هتل های کیش اتاق کابانا دارند؟

هتل های کیش دارای اتاق های متنوع می باشند تا مسافران و گردشگران بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند و تجربه ی اقامتی دلنشین را داشته باشند، به معرفی اتاق های کابانا در چند هتل معروف کیش می پردازیم.

هتل داریوش

هتل مجلل و باشکوه داریوش در مجموعه اتاق های خود دارای دو نوع متفاوت از اتاق کابانا می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

  • اتاق کابانا سانروف

این اتاق ها با ظرفیت دو و سه نفر مهمان در طبقه همکف هتل قرار گرفته اند، همانطور که در ویژگی اتاق های کابانا بیان شد این اتاق ها چشم انداز دریا دارند، ویژگی شاخص این نوع از اتاق های کابانا در هتل داریوش دارا بودن حمام روباز در تراس با حفظ حریم شخصی است که می توانید با آرامش و اطمینان آفتاب بگیرید. این اتاق ها از امکانات ایده آل و مطلوب رفاهی جهت اقامتی به یاد ماندنی برخوردار می باشند.

اتاق کابانا حمام سانروف هتل داریوش

  • اتاق کابانا

این اتاق ها که در طبقه اول هتل قرار دارند، دارای دو نوع دونفره و سه نفره هستند، اتاق های کابانا دارای امکانات ایده آل و مناسب رفاهی  می باشند و نوعی اتاق ساحلی محسوب می شوند که شما می توانید علاوه بر دیدن آب های نیلگون خلیج فارس صدای امواج آن را بشنوید و بوی دریا را در هنگام خواب استشمام کنید و تجربه ای سفری دلنشین همراه با آرامش را در هتلی لوکس داشته باشید.

اتاق کابانا هتل داریوش

هتل شایان

هتل شایان کیش از هتل های با سابقه و پنج ستاره در جزیره کیش می باشد که اتاق های متنوع زیادی دارد و دارای دو نوع واحد اقامتی سوئیت و ویلاهای کابانا می باشد.

  • سوئیت کابانا

سوئیت های کابانا در واقع همان سوئیت های ساحلی هتل شایان هستند که در فاصله بسیار کم از دریا ساخته شده اند، این سوئیت ها در میان اتاق های هتل شایان بسیار جذاب، پرطرفدار و دارای امکانات ایده آل است، سوئیت های کابانا با متراژ 35 متر مربع دارای ظرفیت متفاوت 2، 3 و 4 نفره می باشند.

سوئیت کابانا هتل شایان

  • ویلا  کابانا

ویلاهای ساحلی کابانا همانند سوئیت های کابانا این هتل از امکانات مطلوب و کافی برخوردار است و با ظرفیت 6 نفر مهمانان بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت و افرادی است که دوستانه سفر کرده اند و می خواهند در یک اتاق با هم اقامت داشته باشند و لحظاتی فراموش نشدنی در کنار هم به ارمغان بیاورند از ویژگی های این اتاق دید دریا و صدای امواج آب های نیلگون خلیج فارس است.

ویلا کابانا هتل شایان

هتل میراژ

هتل 5 ستاره میراژ نیز دارای دو نوع اتاق کابانا می باشد که منظره رو به دریا دارند، اتاق های کابانا در میان اتاق های متنوع این هتل از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند این اتاق ها دارای و ویژگی و امکانات متفاوت با یکدیگر هستند و شامل:

  • کابانا دو نفره؛ متراژ این اتاق ها 40 متر مربع  با امکانات مطلوب و مناسب رفاهی
  • کابانا دوبلکس؛ متراژ 65 متر مربع، ظرفیت 3 نفر، دارای آشپزخانه جهت پخت و پز

اتاق کابانا هتل میراژ

هتل شایگان

هتل شایگان کیش در فاصله کمی از دریا احداث شده است و دارای اتاق های محبوب و پرطرفدار کابانا در دو نوع مختلف می باشد که با چشم انداز دریا و آب های نیلگون خلیج فارس در محوطه هتل قرار گرفته اند و از امکانات مناسب رفاهی برخوردار هستند و اقامتی خاطره انگیز را برای شما به همراه می آورند.

  • اتاق دو تخته؛ ظرفیت دو نفر
  • سوئیت یک خوابه؛ ظرفیت 3 نفر

اتاق کابانا هتل شایگان


خواندن این محتواها پیشنهاد می‌شود:

دسته ی دانستنی ها 1400/09/06 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 17880 بازدید 17 پسند

سوالات متداول درباره معرفی اتاق های کابانا در هتل

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.