مشکل مسکن ساکنان و کارمندان جزیره کیش حل خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: مشکل مسکن ساکنان و کارمندان در جزیره کیش با اجرای برنامه های مختلف و ساخت خانه های استیجاری حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگوی اختصاصی به اجرای طرح ملی مسکن در جزیره کیش اشاره کرد و بیان کرد: نخستین اقدام در این زمینه اجرای طرح ملی مسکن است که قبلا تفاهم ساخت آن انجام شده است و با اختصاص زمین و همکاری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم واحدهای مسکونی را احداث کنیم و به افراد دارای شرایط و با گذراندن مراحل این واحدهای مسکونی با قیمتی مناسب واگذار می شود.

جعفر آهنگرانی

ایشان اضافه کرد: همکاری با بخش غیردولتی با اختصاص زمین 85 هکتاری در بندر گرزه از طرف استاندار هرمزگان برای احداث مجموعه 10 هزار واحدی از جمله طرح احداث واحدهای مسکونی برای ساکنان جزیره کیش محسوب می شود.

جعفر آهنگرانی گفت: از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد ساخت واحدهای مسکونی دو طبقه برای متقاضیان حقوقی با همکاری صنوف می باشد.
وی افزود: در این طرح برای نیروهای مشغول به کار در واحدهای مختلف دولتی و غیر دولتی، زمین هایی برای ساخت واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برنامه ریزی در مورد واحدهای پیش ساخته ی استیجاری بر عهده ی کمیته ی تعیین شده می باشد تا در کوتاهترین زمان ساخته شوند و در اختیار متقاضیان حقوقی و شرکت ها قرار گیرد.

دسته ی اخبار کیش 1400/04/29 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1450 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره مشکل مسکن ساکنان و کارمندان جزیره کیش حل خواهد شد

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.