کنسرت مسیح و آرش کیش (9 فروردین 1403) : خرید بلیط با تخفیف ویژه

جدیدترین کنسرت مسیح و آرش کیش 1402

نام کنسرتتاریخ اجرامکان اجراساعت برگزاری
مسیح و آرش9 فروردین 1403کنسرت هال مریماستعلام تلفنی
مسیح و آرش2 فروردین 1403کنسرت هال مریماستعلام تلفنی

جهت خرید بلیط کنسرت مسیح و آرش با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

کنسرت های کیش

قوانین تهیه بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد.

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  • ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  • ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  • ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقسه سالن کنسرت هال مریم کیش:

کنسرت ایوان بند  در کیش

جهت خرید بلیط کنسرت مسیح و آرش با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

سایر کنسرت ها

کنسرت علیرضا طلیسچی کیش ، کنسرت بهنام بانی کیش ، کنسرت ماکان بند کیش ، کنسرت مسعود صادقلو کیش ، کنسرت آرون افشار کیش ، کنسرت علی یاسینی کیش ، کنسرت فرزاد فرزین کیش ، کنسرت آرمان گرشاسبی کیش ، کنسرت اشوان کیش ، کنسرت ناصر زینعلی کیش ، کنسرت مجید رضوی کیش ، کنسرت رضا صادقی کیش ، کنسرت حامیم کیش ، کنسرت گروه سون کیش ، کنسرت امید حاجیلی کیش ، کنسرت ایوان بند کیش ، کنسرت گرشا رضایی کیش

مسیح و آرش  عدل پرور از خوانندگان موفق موسیقی پاپ کشورمان می باشند، مسیح و آرش AP دو خواننده جوان و محبوب فعالیت خود را از سال 1383 آغاز کردند و در مهرماه 1395 موفق به دریافت مجوز رسمی از اداره ارشاد شدند.

مسیح و آرش

زندگی شخصی مسیح و آرش ای پی

 آرش عدل پرور متولد 21 مرداد ماه سال 1369 و مسیح عدل پرور متولد 20 اردیبهشت سال 1367 در تهران هستند، این دو برادر در نوجوانی از ایران رفتند و تحصیلات در رشته آهنگسازی را در خارج از کشور فرا گرفته اند، همچنین در زمان تحصیل انواع ساز و سبک های جدید خوانندگی را زیر نظر استادان توانا آموزش دیده اند و بعد از گذشت چند سال به ایران بازگشتند.

مسیح و آرش

مسیح از سن 16 سالگی وارد عرصه موسیقی شد و همراه با آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شدند. نام کامل مسیح، مسیح عطاریان و برادرش مازیار عطاریان نوازنده و خواننده است، مسیح موسیقی را همانند برادرش نزد استادان بزرگ فرا گرفته است. مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش او نوشتن را از مسیح فرا گرفته است.

مسیح و آرش

بیوگرافی مسیح عدل پرور

 مسیح از پیشگامان سبک های تلفیقی و منفرد موسیقی و از مدرسین توانای این رشته محسوب می گردد، او تحصیلات خود را در زمینه های مختلف آهنگسازی همچون تئوری موسیقی، ساز شناسی، هارمونی، ارکستراسیون نزد اساتید توانا و حاذقی همانند: جمشید اسماعیل زاده، دکتر ایمان فرهودی، محسن الهامیان، دکتر بران شینکوف به اتمام رسانده است.

مسیح
مسیح تنها به این اکتفا نکرد و در زمینه بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب، اتنوموزیکولوژی و تبارشناسی ادبیات موسیقی تحقیقات گسترده ای انجام داد و از اساتید توانای یاد شده بهره برد. مسیح به عنوان (AWIP)، محقق و مدرس حوزه ادبیات بین الملل و عضو شاعر یاری داده شده است که نتیجه آن همکاری او در چند پروژه بزرگ با گروه های بین المللی و سرپرستی اشتاین مارک برگ و یوهان کریسلاگ هلندی است.

بیوگرافی آرش عدل پرور

آرش نیز فراگیری موسیقی و تحصیلات خود را در زمینه ی ساز شناسی، هارمونی، ارکستراسیون و تئوری موسیقی زیر نظر استادان توانایی همچون اسماعیل زاده ، فرهودی و محسن الهامیان  به پایان رسانده است.

آرش

زندگی هنری مسیح و آرش ای پی

از سال 1392 تا به امروز مسیح و آرش عدل پرور در شمار برترین صداهای مارکت موسیقی ایران قرار دارند، برادران عدل پرور از سال 1380 به صورت جدی وارد عرصه موسیقی شدند.
مسیح و ارش در سبک و عرصه موسیقی آر اند بی (R&B) هستند و قطعه آهنگ هایی بدون مجوز از آن دو در عرصه موسیقی پخش شده است و می توان آهنگ هایی مانند: (بیا بازم)، ( هنوز همونم)، (خودتو برسون) و (دیوونه وار) را نام برد که بارها در سال های اخیر از شبکه های مختلف و در فیلم های سینمایی پخش شده اند.

R&B به چه معنی است؟؟

ریتم و بلوز (rhythm & blues) که مخفف آن آر-اند- بی (R&B) می شود، گونه ای از موسیقی است که توسط آمریکایی های آفریقایی تبار در دهه های 1940 و 1950 ابداع شده است.

مسیح و آرش

فعالیت زیرزمینی مسیح و آرش تا دریافت مجوز

ابتدا فعالیت این دو بردار بدون کسب مجوز و به اصطلاح با فعالیت زیر زمینی بوده است و آغاز فعالیت آن دو با انتشار آهنگ هایی چون (بیا بازم)، (خودتون برسون) و (دیوونه وار) بوده است. منتشر شدن این آهنگ ها در شبکه های ماهواره ای به صورت گسترده  باعث شد تا این سه آهنگ در لیست سیاه وزارت ارشاد قرار گیرد. اما با حمایت موسسه ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور توانستند مجوز رسمی برای ترانه و آهنگ های خود کسب کنند.


اگر بخواهیم دقیق تر آن را توضیح دهیم، مسیح و آرش بعد از عقد قرارداد با شرکت ترانه شرقی و عدم فعالیت یکساله برای کسب مجوز در پایان پاییز سال 1395 با قطعه مذهبی و عاشورایی (دیوونه کن) موفق به دریافت مجوز از وزارت ارشاد شدند و از آن پس آهنگ های آنها مانند (چه قشنگ)، (تو که نیستی پیشم)، (آرومه دل) و ... با مجوز انتشار یافتند.

مسیح و ارش

شهرت مسیح و آرش

مسیح و آرش ap در حال حاضر از مطرح ترین خوانندگان موسیقی پاپ ایران محسوب می شوند، دو برادر عدل پرور با ترانه ( بیا بازم) با همکاری و تنظیم بابک جهانی به شهرت بزرگی دست یافتند و محبوبیت و جایگاهشان در میان مردم بیشتر شد، این آهنگ بیش از 16 میلیون بار شنیده شده است و همچنین آهنگ ( هنوز همونم) حدود 10 میلیون بار از سایت های مختلف شنیده شده است.
آخرین کار مسیح وآرش تیتراژ پایانی برنامه محبوب ماه عسل با اجرای احسان علیخانی در سال 1397 بوده است، همچنین مسیح و آرش در برنامه پر مخاطب عصر جدید نیز در سال 1398 حضور یافتند و آهنگ گلی را اجرا کردند. از آلبوم های این دو خواننده جوان می توان به آلبوم دریا اشاره کرد.

مسیح و آرش

آهنگسازی برای خوانندگان دیگر

مسیح و آرش علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی و آهنگسازی برای خوانندگان جوان دیگر را انجام داده اند، از این خوانندگان می توان مهدی آذر، محمد رضا گلزار، ماکان بند، مهدی دارابی، علی لهراسبی و ... را نام برد.

کنسرت های مسیح و آرش

اولین کنسرت رسمی مسیح و آرش در 17 اسفند ماه سال 1396 در تالار وزارت کشور تهران برگزار شد که به دلیل استقبال زیاد در 8 سانس اجرا شد، آرش و مسیح در سال 97 با اجرای 53 سانس در تهران، عنوان پرفروش ترین خوانندگان سال 97 را کسب کردند. جالب است بدانید که مسیح و آرش رکورددار بازدید رادیو جوان با آهنگ (تو که نیستی پیشم) هستند.
 این دو خواننده مطرح موسیقی در شهرهای مختلف کشور برای علاقه مندان و طرفداران خود کنسرت اجرا میکنند، لازم به ذکر است که بسیاری از خوانندگان مطرح موسیقی ایران در جزیره زیبا و رویایی کیش در ایام مختلف از سال کنسرت برگزار می کنند.

مسیح و آرش

چنانچه تمایل دارید از اولین افرادی باشید که از کنسرت ها مطلع می شوید، می توانید به سایت کیش میزبان مراجعه نمایید و بلیط کنسرت خواننده محبوب و مورد علاقه خود را رزرو نمایید، همچنین برای سفر به جزیره می توانید از سایت کیش میزبان تور کیش دلخواه را با هتل مورد علاقه رزرو نمایید.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1402/12/21 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 5372 بازدید 14 پسند

سوالات متداول درباره کنسرت مسیح و آرش کیش (9 فروردین 1403) : خرید بلیط با تخفیف ویژه

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.