مرکز استعدادیابی و موزه کیش به بهره برداری رسیدند

با هدف علمی کردن ورزش مرکز استعدادیابی و موزه ورزش کیش به بهره برداری رسیدند.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش بیان کرد: با هدف علمی کردن ورزش و حمایت از هیئت های ورزشی، مربیان و داوران مرکز استعدادیابی جزیره کیش به بهره برداری رسید.
عزیزاله فرضی پور گفت: در جهت ارتقا علمی و دانش مربیان و داوران و ورزشکاران با دعوت از فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و دانشگاه های موجود در کیش برنامه ریزی صورت خواهد گرفت.

بهره برداری از مرکز استعدادیابی و موزه کیش

وی افزود: مجموعه مرکز استعدادیابی جزیره کیش که دارای کتابخانه علوم ورزشی نیز می باشد، با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال آماده شده است تا با تعامل با فدراسیون های ورزشی و دانشگاه ها در جهت کمک به هیئت های ورزشی و استعدادیابی ورزشکاران مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش افتتاح موزه کیش را با اعتبار 5 میلیارد ریالی گامی موثر در جهت ایجاد انگیزه در ورزشکاران برای کسب مدال های ورزشی دانست و  افزود: در این موزه افتخارات ورزشکاران به نمایش گذاشته است.
ایشان گفت: در شورای معاونان برای تجهیز سالن ورزشی به سیستم های خنک کننده و افزایش رضایتمندی ورزشکاران رسیدگی به ساختمان، تجهیزات و سیستم خنک کننده در دستور کار قرار گرفت و قرار شد تجهیز این سیستم ها از هفته آینده آغاز شود.


مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش علت اصلی بروز مشکل تجهیزات خنک کننده سالن ها را استفاده نکردن از این سالن های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا دانست و بیان کرد: ما موظف به تامین اعتبار هزینه های لازم برای این سالن ها به دلیل ارتباط و گره خوردن ورزش با کاربری گردشگری هستیم.
آهنگران افزود: امیدوارم با کمک بخش خصوصی در نگهداری از سالن ها، رشته های ورزشی را فعال کنیم و بتوانیم شاهد دوران طلایی ورزش کیش با هیئت امنایی کردن فعالیت های ورزشی باشیم.
 

دسته ی اخبار کیش 1400/03/27 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1476 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره مرکز استعدادیابی و موزه کیش به بهره برداری رسیدند

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.