مجموعه های ورزشی جزیره کیش : معرفی ، عکس و نظرات

دسترسی سریع:

  1. باشگاه فلکس سنتر
  2. سالن ورزشی خلیج فارس
  3. سالن ورزشی کوثر
  4. زمین والیبال ساحلی
  5. مجموعه جاذبه
  6. تم پارک آبی اوشن
  7. پیست کارتینگ
  8. سالن ورزشی میرمهنا
  9. سالن تکواندو
  10. سالن ووشو
  11. سالن کشتی 
  12. باشگاه سوارکاری
  13. مجموعه تنیس خاکی و هارد کورت
  14. مجموعه اسکواش
  15. استخر سرپوشیده المپیک
  16. زمین تیراندازی با کمان
  17. سالن تنیس روی میز
  18. زمین چمن مصنوعی فوتسال
  19. بولینگ مریم
  20. سالن ورزشی غدیر
  21. مجموعه استخر سرپوشیده کرانه

توسعه و ارتقا سطح ورزش و مجموعه های ورزشی در سراسر ایران و جهان با روند مثبتی رو به رشد است.  جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست و مجموعه های ورزشی جزیره کیش در رشته های مختلف ورزشی که هدف تمامی آنها گسترش فرهنگ ورزش و سلامت افراد است فعالیت دارند و با بهترین امکانات در اختیار علاقمندان به ورزش قرار می گیرند.

مجموعه های ورزشی کیش

همانطور که می دانید به هر نوع فعالیت بدنی یا بازی که هدف آن استفاده، بهبود و حفظ توانایی ها و مهارت های بدنی است ورزش گفته می شود. ورزش به طور کلی به عنوان سیستم فعالیت مبتنی بر ورزش بدنی یا مهارت بدنی شناخته شده است که بر سلامت افراد تاثیرگذار است. 

از اثرات ورزش برای انسان می توان به تنظیم سوخت و ساز بدن، افزایش جذب اکسیژن، افزایش کارایی قلب و سلامت عروق، افزایش ترشح هورمونهایی مانند اندورفین (هورمون شادی)، پیشگیری از پوکی استخوان و بسیاری دیگر از این فواید اشاره کرد. به دلیل  اثرات مثبت و سازندۀ روحی و جسمی ورزش آدمی همواره به دنبال ورزش و فعالیت در رشته های مختلف ورزشی انفرادی و گروهی بوده است، به همین علت سازمان ها و بخش های دولتی و خصوصی با تاسیس مجموعه های ورزشی و امکانات ورزشی برای ورزش های مختلف دسترسی افراد را به این فعالیت ها آسان کرده است.

جزیره کیش که جزیره ای ایرانی و واقع در خلیج فارس و استان هرمزگان می باشد. جمعیت این جزیره بالغ بر  39853 نفر (آمار سال 1398) بوده یکی از جزیره های محبوب ایران نزد ایرانیان و بسیاری از گردشگران غیر ایرانیست و هرساله میزبان بسیاری از گردشگران می باشد. 
این جزیره دارای امکانات و مجموعه های ورزشی بسیاری برای کیشوندان و مسافران می باشد که در زیر به معرفی برخی از آنان می پردازیم.

 

باشگاه فلکس سنتر

باشگاه بدن سازی

باشگاه فلکس سنتر FlexCenter کیش، یکی از مدرن ترین و بزرگترین باشگاه های بدنسازی کیش که دارای خدمات متمایز در کنار کیفیت بالا و استفاده از بهترین مربیان برای آقایان و بانوان است، مساحت این باشگاه 700 متر بوده و علاوه بر سالن بدنسازی دارای سالن فانکشنال نیز است.

  

دیگر خدمات این مجموعه شامل:

  • کافه و بوفه
  • سالن ماساژ
  • سونای خشک
  • آرایشگاه
  • رختکن، دوش و کمدهای هوشمند

همچنین تمامی اعضای این مجموعه می توانند از خدمات سونای خشک و پارکینگ به رایگان استفاده کنند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های موجود در باشگاه از برند ایتالیایی تکنوجیم مدل 2021 است و این باشگاه دارای بروزترین خط هوازی در بین تمامی باشگاه های کشور می باشد.

این مجموعه دارای کلاس‌های پیلاتس، فانکشنال، کلیستنیکس، تی آر ایکس و کراسفیت زیر نظر بهترین مربیان علاوه بر خدمات بدنسازی می باشد.

ساعت کاری مجموعه همه روزه از ساعت 8 الی 14 مخصوص بانوان و از ساعت 15 الی 22:30 مخصوص آقایان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های زیر در ارتباط باشید:

  1. شماره تماس: 44480340-076
  2. شماره واتس اپ: 09922866853
  3. وب سایت: www.flexcenter.ir
  4. اینستاگرام: instagram.com/flexcenter.ir

تصاویر مجموعه فلکس سنتر:

باشگاه بدن سازی

باشگاه بدن سازی

سالن ورزشی خلیج فارس

سالن خلیج فارس مجموعه ای ورزشی در مساحت 893 متر مربع ساخته شده است و در مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد. این مجموعه دارای بخش های مختلف مثل دفتر اداری، رختکن، سالن شطرنج، سرویس های بهداشتی می باشد. رشته های ورزشی این سالن ورزشی والیبال، بدمینتون و فوتسال را شامل می شود. از امتیازات این سالن به فاصله کم بین پارکینگ و سالن ورزشی می توان اشاره کرد، بنابراین ورزشکاران مجبور نخواهند بود پس از ورزش مسافت زیادی را برای رسیدن به وسیله نقلیه خود طی کنند.

مجموعه های ورزشی کیش

شماره تماس: 07644424064

سالن ورزشی کوثر

مجموعه ای با مساحت 842 متر مربع که بخشی از مجموعه المپیک است و دارای دفتر اداری مجزا، رختکن، سرویس بهداشتی می باشد و در رشته های ورزشی مختلفی نظیر ورزش های رزمی، ایروبیک و بدنسازی فعالیت می کند. این سالن همانند سالن ورزشی خلیج فارس به پارکینگ نزدیک می باشد که دسترسی ورزشکاران با به وسایل نقلیه خود را راحت تر می کند.

مجموعه های ورزشی کیش

شماره تماس: 07644424064

زمین والیبال ساحلی

یکی از مجموعه های ورزشی کیش که جاذبه ی گردشگری این جزیرۀ زیبا نیز محسوب می شود مجموعه ورزشی والیبال ساحلی کیش است که به سبب موقعیت مکانی آن و نزدیکی به دریا از منظره ای چشم نواز برخوردار است. والیبال ساحلی ورزشی گروهی است و همانند ورزش والیبال دارای قوانین خاصی است. جالب است بدانید این ورزش یک ورزش المپیکی است که در ساحل و روی شن برگزار می گردد و طرفداران بسیاری نیز دارد. این مجموعه متشکل از سه زمین والیبال می باشد و به صورت سه شیفت فعالیت دارد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پلاژ آقایان کیش
شماره تماس: 07644450671

مجموعه جاذبه

مجموعه جاذبه با مساحت دو هزار متر مربع در نزدیکی شهر زیر زمینی کاریز بنا شده است. این مجموعه دارای مرتفع ترین بانجی جامپینگ در آسیای غربی می باشد که ارتفاع آن 40 و 60 مترمربع است و برای افرادی که به دنبال هیجان و لذت یک تفریح متفاوت هستند تجربه ی این ورزش مهیج پیشنهاد می شود. نگرانی های خود را کنار بگذارید چون مجموعه جاذبه کیش دارای بهترین سطوح امنیتی می باشد و اگر به دنبال افزایش آدرنالین خون خود هستید از سکوهای پرتاب بالا بروید! اگر هنوز هم به اوج هیجان و لذت نرسیدید می توانید زیپ لاین و یا  پرش آزاد روی تشک را امتحان کنید. در صورتی که آمادگی غلبه بر ترس خود از ارتفاع را ندارید مجموعه جاذبه کیش باشگاه پیلاتس خود را به شما ارائه می کند که در آن می توانید به ورزشی آرام مشغول شوید.

مجموعه های ورزشی کیش

برگزاری دوره های آموزشی راپل و برگزاری تورهای طبیعت گردی، بخش عکاسی و فیلمبرداری، آموزش TRX، کافی شاپ از دیگر خدمات این مجموعه ورزشی و گردشگری جذاب می باشد. مجموعه جاذبه همه روزه از ساعت 9 پذیرای عموم افراد است.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار میرمهنا، جنب مجموعه ورزشی المپیک
شماره تماس: 09121270014

تم پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن اولین و عظیم ترین پارک آبی روباز در ایران است که لذت رایدهای هیجان انگیز و متنوع را به علاقمندان خود هدیه می کند. استخرهای آرام این مجموعه بهترین مکان برای ریلکس کردن و آرامش بخشیدن به لحظات شماست.

این پارک آبی که مصادف با دهه فجر در جزیره کیش تاسیس گشت دارای بهترین و پیشرفته ترین امکانات تفریحی با ظرفیت 300 نفر می باشد که تجربه ای هیجان انگیز از تفریحات آبی را برای شما خواهند ساخت. 

از امکانات این مجموعه به رایدهای آرام نظیر: استخر موج، راشین ریور (رودخانه ای به طول 550 متر مربع اطراف مجموعه)، سرسره برکو(فقط برای کودکان)، استخر دینگو، چالاب (راید کودکان)، استخر آبان، جکوزی رابو، استخر آبتین  برای نوجوانان و رایدهای تند مانند:

موجاب، رالی راید، آناگودا، دینگل، گرداب، دریاچه سونامی، مارپیچ اشاره کرد. رایدهای هولناک این مجموعه برای تشنگان هیجان پیچالوپ و آدرنالین می باشد  که با پیچ هایی عظیم و سرعتی فوق بالا هیجان شما را چند برابر خواهند کرد. این استخر به دلیل موقعیت مکانی خود که در منطقه پرواز ممنوع می باشد هیچ دید هوایی از بیرون نخواهد داشت که به همین علت بانوان علاقمند می توانند در آن حمام آفتاب بگیرند. مرکز ماساژ این مجموعه که پلومریا اسپا نام دارد مکانی مناسب برای آرامسازی عضلانی و کاهش سطح هورمون های استرس زاست.

مجموعه های ورزشی کیش

گردش در پارک آبی اوشن، گردشی داستانی می باشد که این داستان، ماجرای سایان، کاپیتان یک کشتی دزدان دریایی است که برای دستیابی به خورشید و حکمرانی امواج دریا به کاخ خورشید حمله ور می شود و آن را به تصرف خود در می آورد. در کاخ خورشید 3 برادر شجاع به نام های ماهان، باشو و پولاد ساکن هستند که قصد مقاومت در برابر ارتش سایان را دارند.

پارک آبی اوشن در محوطه خود تعدادی کافی شاپ، رستوران و مرکز خرید دارد که بازدیدکنندگان پس از تفریح و گردش در این مجموعه می توانند در این بخش ها به استراحت و خرید بپردازند و از انواع نوشیدنی و فست فود در این مجموعه لذت ببرند. 
دیگر بخش های تم پارک آبی اوشن:

  • دریاچه سونامی
  • انواع سرسره های آبی
  • استخر رافتینگ
  • استخرهای عمیق و کم عمق
  • جکوزی

پیست کارتینگ

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق رانندگی با سرعت دیوانه وار هستند پیست کارتینگ با مساحت 800 متر مربع واقع در جزیره کیش بهترین مکان برای شماست. کارتینگ ورزشی مهیج و مفرح بر مبنای اتومبیل رانی است که خاستگاه آن آمریکاست و ورزش محبوب میان عاشقان رانندگی است. خودروهای چرخ باز کارتینگ دارای چرخ هایی در بیرون از بدنه و ابعاد کوچک بدنه نسبت به خودروهای معمولی می باشند. این خودروها به دلیل مسائل ایمنی که برای آن ها تعبیه شده است هیچ گاه واژگون نمی شوند فقط ممکن است از مسیر خود منحرف شوند یا به دور خود بچرخند. خودروهای چرخ باز کارتینگ به صورت تک سرنشین طراحی شده اند لکن سری های دو نفره آن در پیست های مخصوص کودکان و موارد آموزشی نیز وجود دارد.

پیست کارتینگ  کیش روباز و در فضای آزاد می باشد و جالب است بدانید این پیست در اولین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور میزبان بوده است. حداقل سن برای ورود به این پیست و استفاده از تجهیزات ده سال و حداقل قد 140 سانتی متر می باشد البته افراد با قد بسیار بلند امکان استفاده را ندارند. برای افراد زیر شانزده سال حضور والدین آنها الزامی است. 

ساعات کاری این مجموعه معمولا در ساعات 19 الی 1 بامداد می باشد ولی به علت پاندمی کرونا و اعمال محدودیت ها بهتر است قبل از مراجعه با مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مجموعه های ورزشی کیش

شماره تماس مجموعه: 07644422225
آدرس: جزیره کیش- بلوار خلیج فارس- میدان امیر کبیر 

سالن ورزشی میرمهنا

سالن ورزشی میرمهنا در مساحت 2400 مترمربع و در جزیره دیدنی کیش ساخته شده است و متشکل از بخش های متفاوتی همانند رختکن، بخش اداری، سالن های ورزشی، وسایل ورزشی به روز و پیشرفته و سرویس بهداشتی می باشد. ژیمناستیک که در دسته بندی رشته های آمادگی جسمانی قرار می گیرد، باعث افزایش انعطاف، تحرک و قدرت جسمانی افراد می شود. سالن ورزشی میرمهنا این امکان را به علاقه مندان به این ورزش جذاب داده است که در سالن ژیمناستیک این مجموعه به تمرین بپردازند. مجموعه ورزشی میرمهنا دارای سه زمین فوتبال چمن مصنوعی نیز می باشد که بهترین مکان برای تمرین و مسابقات تیم های فوتبال کوچک و فوتبالیست ها در تمام سنین می باشد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: استان هرمزگان- جزیره کیش- بلوار بهشت
تلفن تماس: 0764450940 

سالن تکواندو

تکواندو که به آن کاراته کره ای نیز گفته می شود ، ورزشی نیازمند قدرت و سرعت بالاست. این ورزش در درجه بندی حرفه ای خود دارای کمربندهایی با رنگ های مختلف می باشد که کمربند مشکی دان 10 متعلق به حرفه ای ترین شخص در این رشته و رنگ سفید برای مبتدی هاست. این ورزش که با هدف دفاع کردن در برابر حریف و دور کردن وی می باشد از تمامی اعضای بدن شخص استفاده می کند. تکواندو در لغت به معنی راه و روش شکستن اجسام با دست و پا است.

این ورزش که قدمتی به اندازه 20 قرن دارد در سال 1347 به ایران وارد گشت و از سال 1363 به صورت رسمی و با تاسیس فدراسیون تکواندو ایران تا کنون فعالیت می نماید و در سراسر کشور باشگاه های مختلف تکواندو وجود دارند.

جزیره زیبای کیش که جزیره ای توریستی و گردشگری در منطقه آزاد است سالن های تکواندوی متعددی دارد که در این زمینه مشغول فعالیت هستند. یکی از مراکز سالن تکواندوی کیش واقع در دهکده المپیک کیش می باشد و افرادی که علاقمند به این رشته ورزشی هستند می توانند در آن آموزش دیده و سپس به تمرین بپردازند.این سالن ورزشی تنها در روزهای فرد در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک- سالن چند منظوره المپیک
شماره تماس: 07644433505

سالن ووشو

ووشو که نام دیگر آن سی ام ای است یکی از گسترده ترین رشته های رزمی می باشد. زادگاه این ورزش کشور چین و قدمت آن حدودا به 2000 سال می رسد. ووشو انواع و سبک های مختلفی دارد و امروزه در ایران نیز سالن ها و باشگاه های ورزش بسیاری به آموزش این ورزش مشغول می باشند. سالن ووشو کیش که در دهکده ورزشی المپیک واقع شده در روزهای فرد در اختیار علاقمندان به این رشته قرار می گیرد. 

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: استان هرمزگان- جزیره کیش- دهکده المپیک- سالن چند منظوره المپیک
شماره تماس: 07644493505

سالن کشتی 

کشتی رشته ای ورزشی است که در آن دو فرد به صورت غیر مسلح به مبارزه تن به تن می پردازند و هدف آن زمین زدن و شکست حریف مقابل می باشد. در تمامی کشورهای دنیا از جمله ایران دو سبک کشتی آزاد و فرنگی وجود دارد که تفاوت آن دو بر اساس نحوه عمل کشتی گیران کی باشد بدین صورت که در کشتی فرنگی گرفتن پایین کمر و و استفاده از پا ممنوع است ولی در کشتی آزاد همانند نام آن تمامی حرکات آزاد است.
در جزیره کیش که یکی از جزیره های زیبا و دیدنی کشور ایران می باشد کشتی گیران در دو سالن غدیر و سالن کشتی کیش که هر دو در دهکده المپیک کیش قرار دارند به تمرین و مسابقات کشتی می پردازند. سالن کشتی کیش که بطور تخصصی و منحصر به ورزش کشتی است در میدان المپیک می باشد و در روزهای زوج و فرد (روزهای زوج زیر نظر مربی) به فعالیت می پردازد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- سالن چند منظوره المپیک
شماره تماس: 07644433505

باشگاه سوارکاری

سوارکاری ورزش که نیازمند مهارت کنترل اسب و هدایت آن است ورزشی لذت بخش و محبوب میان انسان های سراسر دنیاست. این رشته ورزشی علاوه بر مفرح بودن خود بر سلامت نیز تاثیرات مثبتی داشته و از دیرباز در میان افراد وجود داشته است.

این رشته ورزشی که رشته ای المپیکی و جزو ده رشته ورزشی برتر و محبوب جهان است در ایران نیز افراد زیادی را به خود جذب کرده است. باشگاه سوارکاری در جزیره کیش آماده ی ارائه خدمات و آموزش های سوارکاری به علاقمندان به این ورزش می باشد. این مجموعه که از سال 1372 و با مشارکت بخش خصوصی به بهره برداری رسید و تاکنون  به فعالیت خود ادامه داده است و میزبان مسابقات داخلی و بین المللی و عموم افراد می باشد.

این باشگاه در قسمت شمالی جزیره و جنب دهکده المپیک کیش قرار گرفته است و به آن باشگاه سوارکاری المپیک کیش نیز گفته می شود. مساحت این باشگاه 6000 متر مربع بوده و دارای 50 اسب از نژادهای مختلف می باشد و همه روزه از ساعت 8 الی 18 فعالیت دارد. درمانگاه دامپزشکی در داخل  این باشگاه وجود دارد و به طور ویژه به مراقبت از اسب ها می پردازد. 

باشگاه سوارکاری کیش داری خدمات دیگری مانند رستوران و کافی شاپ می باشد که در روزهای فعالیت باشگاه آماده ارائه خدمات به سوارکاران محترم می باشند و سوارکاران پس از سوارکاری می توانند در این مکان ها به استراحت بپردازند و از غذاها و نوشیدنی های خوش طعم لذت ببرند.

برای علاقمندان به ورزش لذت بخش سوارکاری در باشگاه سوارکاری کیش قسمت های مختلفی مانند مانژ صحرایی برای گشت آزاد، مانژ سرپوشیده، پیست کورس و فضای سبز وجود دارند که برای حس تجربه ای بهتر از سوارکاری می توان به این بخش ها مراجعه نمود. به سبب نزدیکی این باشگاه به هتل گلدیس و توریستی بودن جزیره کیش، این باشگاه هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از ایران و سایر جهان می باشد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان هرمز- بلوار حریره- جنب دهکده المپیک کیش
شماره تماس: 09337699251

مجموعه تنیس خاکی و هارد کورت

تنیس که بازی توپ و راکت و ورزشی دونفره است یکی از پرطرفدار ترین رشته های ورزشی در بین جهانیان است. این ورزش در زمینهای مختلف  که هر کدام بر اساس هدف  و معیارهای خاصی تاسیس شده اند صورت می گیرد. یکی از بهترین و استانداردترین باشگاه های تنیس در ایران در جزیره کیش واقع شده که هرساله جهت برگزاری مسابقات تنیس همانند فیوچرز میزبان ایرانیان و سایر جهانیان می باشد. جالب است بدانید این رشته در جزیره کیش محبوب ترین رشته ورزشی است. باشگاه تنیس جزیره کیش در دهکده المپیک کیش قرار دارد که دارای چهار زمین هارد کورت، هشت زمین خاکی و دو زمین مخصوص بانوان می باشد. از سایر امکانات این مجموعه می توان به دفتر اداری مجزا، سرویس های بهداشتی و رختکن اشاره کرد که همه روزه از ساعت 18 الی 22:30 در اختیار علاقمندان قرار می گیرند. 
مجموعه تنیس و هارد کورت کیش علاوه بر ارائه خدمات ورزش تنیس به دلیل داشتن کهنسال ترین درخت جزیره یا همان درخت انجیر معابد باعث جذب مسافران بسیاری به این مجموعه شده است.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک
شماره تماس: 07644423613

مجموعه اسکواش

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک نفره (دو بازیکن) و دو نفره (چهار بازیکن) در محیطی محصور با دیوارهای شیشه ای بازی می شود. بر خلاف سایر ورزش های راکتی توپ در این بازی اغلب از پشت سر بازیکن می آید و هدف آن زدن ضربه ای به توپ است که طرف مقابل نتواند ضربه بعدی را به دیوار بزند، همین دشواری بازی اسکواش سبب تفاوت آن و جذب مخاطبان خاصی به این رشته ورزشی شده است. برای علاقه مندان به این رشته در جزیره کیش مجموعه اسکواش کیش تاسیس شده است که دارای دو کورت برای خانم ها با مساحت ششصد متر مربع و سه کورت برای آقایان با مساحت هشتصد متر مربع می باشد. خدمات دیگر این مجموعه بوفه، سرویس بهداشتی، رختکن، دفتر اداری و سالن بدنسازی با دستگاه های مدرن و پیشرفته می باشد که همه روزه از ساعت 17:30 الی 22:30 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک
شماره تماس: 07644424423 

استخر سرپوشیده المپیک

مجموعه استخر المپیک کیش با مساحت 3000 متر مربع واقع در دهکده المپیک کیش می باشد. این مجموعه آبی دارای استخری سرپوشیده مخصوص آقایان با ابعاد 25×17 متر مربع و عمق 3 متر می باشد. اگر به سونا علاقه مندید، مجموعه استخر سرپوشیده المپیک سونای خشک و بخار را به شما ارائه می دهد، همچنین می توانید از امکانات دیگر این مجموعه مثل جکوزی، حوضچه آب سرد، بوفه، رختکن و حمام، سالن بدنسازی و... استفاده کنید. در صورت غرق شدگی شناگران مبتدی در این مجموعه غریق به اتاق احیای این مجموعه هدایت شده و توسط تیم کارآزموده این مجموعه تحت درمان قرار خواهد گرفت.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک
شماره تماس:07644420335
ساعات کار: روزهای زوج 14 الی 21 و روزهای فرد 6 الی 21

زمین تیراندازی با کمان

تیراندازی با کمان که در گذشته معمولا به عنوان فعالیتی شکاری و جنگی شناخته می شد امروزه به رشته ای ورزشی تبدیل شده است. به دلیل مهیج بودن و همچنین دفاعی بودن این ورزش توانسته در بین ایرانیان نیز طرفداران بسیاری کسب کند. جزیره کیش نیز با تاسیس باشگاه تیراندازی این امکان را برای کیشوندان و گردشگران فراهم آورده تا با استفاده از امکانت پیشرفته و به روز این مجموعه بتوانند لذت پرتاب تیر و برخورد آن به وسط سیبل را تجربه کنند. این مجموعه که در زمینی به مساحت 3500 متر مربع ساخته شده، از پیشرفته ترین و زیباترین کورت های کشور است و با چمن مصنوعی پوشانده شده است.

امکانات این مجموعه شامل 30 سیبل تیراندازی، دفتر اداری، رختکن، سرویس بهداشتی و وسایل تیراندازی مدرن می باشد و همه روزه از ساعت 17 الی 23 در دو سانس جدا در اختیار خانم ها و آقایان علاقمند قرار می گیرد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک

سالن تنیس روی میز

سالن تنیس روی میز واقع در جزیره المپیک کیش با مساحت 500 مترمربع، شامل شش میز تنیس می باشد. تنیس روی میز که با نام دیگر پینگ پنگ نیز شناخته می شود ورزشی است که روی میز و بین دو الی چهار بازیکن صورت می گیرد. این سالن دارای دستگاه توپ انداز نیز می باشد و در روزهای زوج از ساعت 17:30 الی 21 در اختیار بانوان و از ساعت 17:30 الی 21 در اختیار آقایان قرار می گیرد.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: بلوار میرمهنا- نرسیده به میدان المپیک
شماره تماس: 07644422511

زمین چمن مصنوعی فوتسال

زمین های چمن مصنوعی محل مناسبی برای برگزاری بازی ها و مسابقات فوتبال می باشند. درجزیره کیش زمین های چمن مصنوعی به مساحت 2000 مترمربع و روبروی مجموعه تنیس المپیک قرار دارند که مسابقات فوتسال، تمرینات فوتبال و فوتسال، دوره های آموزشی و.. در آن ها برگزار می گردد. از امکانات این زمین ها به رختکن، سکوی تماشاچی، حمام اشاره کرد. از امتیازات این مجموعه نزدیکی به استخرها و جکوزی های دهکده المپیک را می توان نام برد که ورزشکاران بعد از بازی و تمرین می توانند در آنجا به استراحت بپردازند.

مجموعه های ورزشی کیش

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک
شماره تماس: 07644421652

بولینگ مریم

بولینگ بازی است که بازیکنان باید بتوانند با پرتاب توپ ها و برخورد آنها با مهره ها امتیاز کسب کنند و نیازمند دقت و تمرکز بالاست. مجموعه ورزشی مریم در جزیره زیبای کیش که ارائه دهنده انواع امکانات تفریحی و رفاهی به کیشوندان و مهمانان عزیز می باشد این امکان را فراهم نموده تا با پرداخت کمترین هزینه بتوان از بهترین و بروزترین امکانات و تفریحات این مجموعه استفاده کرد. سالن بولینگ مریم که یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین سالن های بولینگ ایران به شمار می رود توانسته با ارائه بهترین امکانات گردشگران و افراد زیادی را به خود جذب کند. اگر در سفر خود به جزیره کیش به دنبال مکانی شیک و لاکچری برای تفریح و گذراندن وقت در کنار عزیزان خود هستید سالن بولینگ مریم بهترین گزینه برای شماست.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- بلوار دریا- خیابان دریا
شماره تماس: 076442121

سالن ورزشی غدیر

سالن ورزشی غدیر به مساحت 1800 متر مربع در مجتمع ورزشی المپیک کیش واقع شده است و مناسب بازی های غیر توپی مانند ورزش های زورخانه ای، کشتی، بوکس می باشد. از امکانات این سالن به دوش حمام، رختکن، سرویس بهداشتی نام برد. یکی از مزایای این سالن نزدیک بودن آن به پارکینگ و دسترسی آسان به آن می باشد که رفاه حال ورزشکاران را مهیا ساخته است.

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- میدان المپیک- دهکده المپیک
تلفن تماس: 07644424064

مجموعه استخر سرپوشیده کرانه

مجموعه استخر سرپوشیده کرانه در جزیره کیش در سال 1376 با مساحت 2000 مترمربع تاسیس گردید. این مجموعه آبی که شامل استخری با ابعاد 7×18 متر و عمق 2/4 متر می باشد در راستای ارتقا و گسترش ورزش بانوان ساخته شده است. دیگر امکانات این مجموعه شامل سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، بوفه، سالن پینگ پنگ،  آرایشگاه و کافه تریا می باشد. امکانات این مجموعه ورزشی تنها برای بانوان ارائه شده است و ورود برای آقایان اکیدا ممنوع می باشد. یکی از مزایای این استخر مشرف بودن آن به ساحل خلیج فارس است که به شما این اجازه را می دهد در هنگام استراحت و یا حتی شنا از دیدن ساحل و دریای خلیج فارس لذت ببرید. 

مجموعه های ورزشی کیش

آدرس: جزیره کیش- خیابان سنایی- پشت آب و برق
شماره تماس: 07644423738

دسته ی گردشگری 1400/05/30 نویسنده : مریم اکبری 1 نظر 6057 بازدید 6 پسند

سوالات متداول درباره مجموعه های ورزشی جزیره کیش : معرفی ، عکس و نظرات

نظرات کاربران

آیکون کاربرفلکس سنتر | 1401/04/06
0

سلام وقتتون بخیر باشه لطف میفرمایید جهت ثبت باشگاه در این صفحه راهنمایی بفرمایید؟

مدیریت کیش میزبان: سلام، لطفا با شماره پشتیبانی 09193373894 تماس بگیرید

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.