مجتمع خدماتی سرو کیش

جزیره مرجانی کیش از جمله جزایر محبوب و پرطرفدار در جنوب کشور می باشد که در میان آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است، وسعت این جزیره زیبا 91 کیلومتر مربع می باشد و از آب و هوای پاک، زیرساخت های مناسب، اصول شهرسازی، فضای های سبز و تفریحی زیبا، مجاورت با دریا و مردم خونگرم و صمیمی برخوردار است، تمام این عوامل در کنار آرامش جزیره هر فردی را مجذوب زندگی کیش می کند.

مجتمع خدماتی سرو کیش

با توجه با افزایش جمعیت و ساخت و ساز مجتمع های مسکونی در سالهای اخیر و در منطقه غرب جزیره مرجانی و زیبای کیش، ایجاد یک مرکز بزرگ خدماتی در این منطقه لازم و ضروری به شمار می رود. مجتمع خدمات سبز با معماری و طراحی زیبا، خاص و مدرن این نیاز را برطرف خواهد نمود.

مجتمع خدماتی سرو کیش

مشخصات پروژه مجتمع خدماتی سرو کیش

مجتمع خدماتی سرو در زمینی به مساحت 4232 متر مربع با زیر بنای کلی 16621 متر مربع و بنای مفید 8756 متر مربع توسط شرکت سرمایه گذاری و توسعه جزیره کیش احداث شده است، تاکنون حدود پنجاه و سه درصد پروژه مجتمع خدماتی سرو پیشرفت داشته است، مراحل سفت کاری این پروژه به اتمام رسیده است و مراحل نازک کاری و نمای ساختمان این مجتمع منحصر به فرد و مدرن آغاز شده است.

مجتمع خدماتی سرو کیش

قسمت های مختلف مجتمع خدماتی سرو

 مجتمع خدماتی سرو در 6 طبقه و در مجموع دارای 99 واحد خدماتی می باشد، مساحت غرفه های این مجتمع دارای متراژ متفاوت می باشند که در طبقات مختلف جای گرفته اند، متراژ غرفه های مختلف مجتمع تجاری سرو 35، 50، 65، 110 و 140 متر مربع می باشد.
علاوه بر دارا بودن غرفه های مختلف خدماتی این مجتمع از رستوران ها و کافی شاپ های سرپوشیده و روباز مدرن و زیبا برخوردار خواهد بود که فضای بسیار دلنشین، جذاب و گرمی را برای کیشوندان، مسافران و گردشگران فراهم خواهد نمود تا لحظاتی خاطره انگیز و توام با آرامش را سپری کنند.

مجتمع خدماتی سرو کیش

پلان های مجتمع خدماتی سرو

این مجتمع خدماتی در طبقات اول تا چهارم دارای پلان های متفاوت به شکل های زیر می باشد:

پلان طبقه همکف مجتمع خدماتی سرو کیش

پلان طبقه اول مجتمع خدماتی سرو کیش

پلان طبقه دوم مجتمع خدماتی سرو کیش

پلان طبقه سوم مجتمع خدماتی سرو کیش

پلان طبقه چهارم مجتمع خدماتی سرو کیش

موقعیت مکانی مجتمع خدماتی سرو کیش

آدرس مجتمع خدماتی سرو کیش: جزیره کیش، شهرک میرمهنا، خیابان سرو، قطعه COM-4

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/04/01 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 2248 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره مجتمع خدماتی سرو کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.