علی عرب، سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با نظر به مصوبه هیات مدیره سازمان، جناب آقای علی عرب به مقام معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان و عزت الله محمدی نیز به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش منصوب و معرفی شدند.

اخبار کیش

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی و اجرای پروژه های خدماتی در دست ساخت در بندر و فرودگاه گفت: انتصاب عزت الله محمدی به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش فعالیت این دو مجموعه با روش و شیوه تعیین شده ادامه خواهد یافت. با توجه به شرایط اقتصادی و موانع موجود مثل تحریم ها، از تمام ظرفیت شرکت ها جهت ارائه خدمات به گردشگران در فرودگاه و بندرها به کار گرفته شده است.

علی عرب همچنین بیان کرد که: بندر چارک با دریافت مجوز تجاری به مرز دریایی تبدیل گشت و فرودگاه کیش نیز گواهینامه بین المللی را دریافت کرد و در کتاب aip به عنوان فرودگاه رسمی در سطح بین المللی شناخته شد. دریافت گواهینامه فرودگاهی از اقدامات مهم این شرکت است که نشان دهنده ایمنی بالا و رعایت استانداردهای لازم در تمام فعالیت های فرودگاه می باشد.

ایشان همچنین تصریح کرد: فعالیت بخشهای پروژه ای از چهار پروژه به سی پروژه ارتقا یافت که قسمتی از آنها مطالعاتی و بخش کثیری نیز اجرایی است.

وی افزود: تعدادی از این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری رسیده و تعدادی دیگر مراحل پایانی ساخت را طی می کنند. در مجموع فرودگاه، بنادر، چارک، کیش و صیادی توسعه خوبی از نظر زیر ساختی، امکانات و تاسیسات داشته اند و این روند همچنان ادامه دارد  و فرصت های سرمایه گذاری با مطالعات گسترده شناسایی شدند که با اجرای فراخوان عمومی سرمایه گذارانی جذب شدند و در حال عقد قرارداد و تعدادی نیز در حال اجرای کار هستند.

عزت الله محمدی نیز در این گفتگو بیان داشت که: در خصوص اقدامات زیرساختی در حوزه های فرودگاه و بنادر و حجم سرمایه گذاری، اقدامات انجام شده در این پروژه ها از اولویت های شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش است.

ایشان با اشاره بر اهمیت درآمدی پایه و اساس فرصت های سرمایه گذاری گفت: حوزه درآمد هزینه ای از موضوعات مهم این شرکت است و در این زمینه با برنامه ریزی مدون شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

دسته ی اخبار کیش 1400/05/24 نویسنده : مریم اکبری 0 نظر 1546 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره علی عرب، سرپرست جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.