شرکت هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش در سال 1397 با هدف ایمنی و کیفیت در پرواز فعالیت خود را در مازندران آغاز کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید معنای وارش در گویش مازندرانی باران است، از آنجا که اکثر افراد برای سفرهای هوایی خود تصمیم دارند که در مورد ایرلاین مربوطه تحقیق کنند ما قصد داریم که در این قسمت شرکت هواپیمایی وارش را به شما معرفی کنیم پس با کیش میزبان همراه باشید.

شرکت هواپیمایی وارش

یکی از اصلی ترین دلایل تاسیس شرکت هواپیمایی وارش این بود که هر ساله 12 میلیون مسافر در تابستان به شمال کشور سفر می کنند و طبیعتا این شهر زیبای شمالی به چنین ایرلاینی نیاز پیدا میکند. پایگاه اصلی شرکت هواپیمایی وارش در ساری تاسیس شد و در خرداد سال 1397 در فرودگاه دشت ناز فعالیت خود را برای اولین بار شروع کرد و اولین پرواز خود را در مهر همان سال انجام داد، جالب است بدانید که اولین پروازی بین المللی شرکت هواپیمایی وارش در خرداد 1398 از مشهد به پایتخت تاجیکستان با 90 مسافر انجام شد.

هواپیمای وارش

مدیر عامل شرکت هواپیمایی وارش چه کسی است؟

جناب آقای رضا حدادیان که فردی بسیار با تجربه در عرصه اقتصاد و مدیریت ورزش به کادر باشگاه نساجی به سمت مدیریت شرکت هواپیمایی وارش نایل شده است، همچنین سهام باشگاه نساجی مازندران اخیرا به شرکت هواپیمایی وارش تحت مدیریت شخصی به نام رضا حدادیان واگذار شده است.

کیفیت هواپیمایی وارش چگونه است؟

یکی از مسائلی که ممکن است باعث نگرانی شما شود تازه تاسیس بودن شرکت هواپیمایی وارش می باشد، اما توجه داشته باشید که این ایرلاین از سایر ایرلاین های دیگر چیزی کم ندارد و مانند سایر ایرلاین ها خدمات کترینگ بار و چمدان را برای مسافرین ارائه می دهد، همچنین این شرکت هواپیمایی با تجربه ترین و کارآزموده ترین پرسنل را دارد که می توانند شما را در حین سفر راهنمایی کنند.

کیفیت شرکت هواپیمایی وارش

کلاس پروازی شرکت هواپیمایی وارش

کلیه ی پرواز های این ایرلاین جوان در کلاس پروازی اکونومی انجام می شود میزان بار مجاز برای پروازهای داخلی 20 کیلوگرم می باشد. معمولا شرکت های هواپیمایی برای دسترسی راحت تر و سریعتر قطب هایی را در فرودگاه ها برای خود انتخاب میکنند، شرکت هواپیمایی وارش نیز دارای دو قطب است آدرس این دو مکان را در ادامه خواهیم گفت:

  • دفتر تهران: شهرک اکباتان، خیابان نفیسی، خیابان کیوان، پلاک 4
  • ساری: میدان شهدا به سمت ملامجدالدین شرکت هواپیمایی وارش 

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی وارش

اکثر پروازهای این ایرلاین برای پایتخت استان ها و در حدود 20 مسیر می باشد، شهرهای مقصد ایرلاین این شرکت شامل: تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز، تهران، مشهد، ساری، کیش، گرگان، رامسر، نوشهر و رشت می باشد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر فعالیتی در سفر های خارجی انجام نمی دهد.

مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی وارش

ناوگان پروازی وارش ایر مازندران

در این ناوگان، هواپیمایی بوئینگ فعالیت جابه جایی مسافران را انجام می دهد، این شرکت هواپیمایی در ابتدا فعالیت خود را با 3 فروند بوئینگ مدل B737-300 و یک فروند بوئینگ مدل B737-500 انجام داد. دو مدل هواپیما این شرکت از هواپیمایی آتا خریداری شده و یک هواپیما نیر از کیش ایر به ناوگان های این شرکت هواپیمایی جوان افزوده شده است.

    قوانین پذیرش کودک بدون همراه

    هواپیمایی وارش برای پذیرفتن کودک شرایط زیر را وضع کرده است:

    • کودک بدون همراه باید در محدوده سنی 5 الی 12 سال باشد.
    • حضور والدین و یا قیم به همراه شناسنامه و یا کارت ملی به کانتر پذیرش الزامی می باشد.
    • اگر کودک توسط یکی از اقوام به کانتر پذیرش مراجعه کند ارائه مدرک احراز هویت شخص همراه کودک الزامی است.
    • هزینه بلیط مسافر کودک بدون همراه با مسافر بزرگسال یکسان است.

    قوانین کودک بدون همراه در وارش

    مدارک مورد نیاز برای ورود موجود زنده به هواپیمای وارش

    تمامی شرکت های هواپیمایی قوانینی را برای ورود حیوانات زنده دارند که تمامی مهمانان موظف به رعایت آن ها هستند، چنانچه شما عزیزان تمایل دارید که حیوان زنده خود را به درون هواپیما ببرید باید مدارکی مانند شناسنامه، کارت واکسیناسیون و قفس مناسب را دارا باشد، اما توجه داشته باشید که این حیوانات از پذیرفتن حیوانات گران قیمت، حیوانات وحشی، آبزیان، پیله حشرات و حیوانات غیر خانگی به صورت روش همراه معذور می باشد.

    دسته ی راهنمای پرواز 1399/12/05 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 4394 بازدید 3 پسند

    سوالات متداول درباره شرکت هواپیمایی وارش

    نظرات کاربران

    نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
    بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.