سفر از بندرلنگه به کیش

توجه کنید لطفا:

»» برای دریافت اطلاعات حرکت شناورها از بندر چارک کلیک کنید.  ««

شماره پشتیبانی وب سایت پاسخگوی سوالات شما نمی باشد و در رابطه با بندر چارک اطلاعاتی ندارد.

شماره تماس  پایانه مسافربری دریایی: ۰۷۶۴۴۴۲۲۳۰۰ (لطفا فقط با این شماره تماس بگیرید.)

بندرلنگه تا کیش

بندرلنگه

بندر لنگه یکی از شهرهای استان هرمزگان است و از بندرهای حائز اهمیت و قدیمی در جنوب کشور و خلیج فارس به شمار می رود، بندر لنگه از گذشته یکی از بنادر مهم تجاری ایران بوده است، در شهر بندر لنگه نیز جاذبه های های متنوع زیبا وجود دارد که در مدت زمان  اقامت و قبل از آغاز سفر دریایی خود میتوانید از آنها بازدید کنید.

بندرلنگه

چگونه از بندر لنگه به کیش سفر کنیم ؟

در بندر لنگه شناورهای متعدد و متنوع قرار دارند که مسافران می توانند از این بندرگاه به جزیره کیش سفر کنند، اگر با خودروی شخصی سفر کرده اید برای رفتن به جزیره کیش باید از لندیگراف و از طریق دریا به جزیره سفر کنید، پس از دریافت مجوز و سوار شدن خودرو شما، لندیگراف از طریق دریا شما را به جزیره می رساند.
بندر لنگه از بنادر محبوب برای رفتن به جزیره زیبای کیش محسوب می شود و در ایام نوروز که گردشگری در جزیره رونق بالایی دارد، به دلیل حجم بالای مسافران از این بندرگاه برای رفتن به جزیره زیبا و توریستی کیش استفاده می شود.

بندرلنگه تا کیش

شناورها چه زمانی از بندرلنگه به کیش حرکت می کند؟

شناورها همچون وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس در یک بازه های زمانی خاص به اسکله می روند و بعد از تکمیل شدن ظرفیت از بندر لنگه به سوی جزیره کیش حرکت می کنند که ساعت حرکت آنها زمانبندی مشخصی دارد و مطابق با آن می باشد.
لازم است بدانید که در زمان حرکت شناورها ممکن است به دلیل برخی موارد همچون تغییر شرایط آب و هوا، شلوغی اسکله و ... تغییراتی ایجاد شود و یا برای آن بازه زمانی حرکت آن ها کنسل شود و کشتی ها در ساعت هایی خارج از آنچه که در جدول زمانبندی بیان شده است حرکت کنند.

هزینه سفر از بندرلنگه به جزیره کیش

در هزینه سفر با شناور یا  کشتی از بندرلنگه به جزیره عوامل زیادی تاثیر دارد که نوع شناور و خدماتی که ارائه می دهد را می توان به عنوان یکی از عوامل اصلی به شمار آورد، شناورهای لاکچری که خدمات و امکانات مناسب و ایده آل را به مسافران ارائه می دهند، قاعدتا هزینه ی بالاتر نسبت به شناورهای معمولی و ساده دارند.
همچنین اگر با خودرو شخصی سفر کرده اید، برای بردن خودرو خود باید از لیندگراف استفاده کنید که نیاز به پرداخت هزینه ی بالاتر از شناورهای مسافربری دارد.

بندرلنگه تا کیش

چند نکته در سفر دریایی به کیش از بندر لنگه

برای ثبت خاطره ای به یاد ماندنی و دلنشین از سفر دریایی به جزیره کیش با شناور و کشتی های مسافربری یا لندیگراف باید قوانین خاصی را بپذیرید تا شما، همراهان و دیگر مسافران تجربه سفر خوب و خوشی داشته باشید، این موارد شامل:

  • در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا لازم است پروتکل های بهداشتی رعایت شود و تمامی افراد از ماسک استفاده کنید.
  • لازم است قبل از سوار شدن به کشتی بلیط خود را تهیه کرده باشید و همچنین همراه داشتن کارت شناسایی یرای ارائه به مسئولین در زمان بازرسی الزامی است.
  • در مدت زمان سفر بدون هماهنگی با مسئولان و مهمانداران از روی صندلی بلند نشوید و تا پهلو گرفتن کشتی روی صندلی بنشینید، همچنین برای جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی در طول سفر به توصیه های مسئولین با دقت گوش دهید.

بندرلنگه تا کیش

  • در سفر با لندیگراف لازم است مدارک لازم شامل گواهینامه رانندگی، کارت ماشین، برگه معاینه فنی و بیمه نامه را به همراه داشته باشید تا در صورت ضرورت بتوانید آنها را ارائه دهید، جالب است بدانید که در جزیره توریستی کیش جریمه های رانندگی از سایر قسمت های کشور بیشتر است و باید به آن دقت لازم و کافی داشته باشید.
  • در جزیره کیش تعداد پمپ بنزین ها محدود است و پیشنهاد می شود قبل از رفتن به نقاط مختلف میزان سوخت خودرو را بررسی کنید تا با مشکل رو به رو نشوید.
     
دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/07/03 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 18677 بازدید 16 پسند

سوالات متداول درباره سفر از بندرلنگه به کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.