سرمایه گذاری در کیش (20 فرصت ویژه و سودآور) آپدیت 1402

جدیدترین فرصت های سرمایه گذاری در جزیره (آپدیت 1401/03/17)

  1. مناقصه یک مرحله ای ن/ع/1401/09 - شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش: تاریخ فروش اسناد: از1401/03/18 تا 1401/03/28 : اجرای عملیات متفرقه حفاری، خاکریزی و.. جهت بستر سازی فضای سبز جزیره کیش
  2. مناقصه دو مرحله ای ن/ع/1401/10- شرکت عمران، آب و خدمات: تاریخ فروش و ارسال پیشنهاد: 1401/02/23 تا 1401/04/04: تعمیر، نگهداری و راهبری از تاسیسات و فرایندهای کلیه تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب
  3. مزایده عمومی یک مرحله ای 121/م/ع/1401 - شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش: تاریخ فروش اسناد: 1401/03/17 تا 1401/03/29: واگذاری قطعی و استیجاری چند باب واحد تجاری در جزیره کیش
  4. تبدیل کیش به بهشت کارآفرینان و سرمایه گذاران (آپدیت شده در 1400/08/23)
  5. معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران در کیش (آپدیت شده در 1400/07/29)
  6. جذب سرمایه گذاران از طریق سامانه الکترونیکی در کیش (آپدیت شده در 1400/06/20): معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش گفت: دسترسی به سامانه الکترونیکی invest.kish.ir برای مدیران ارشد سازمان منطقه آزاد ایجاد می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و جذب سرمایه گذاران  در دستور کار قرار گیرد.
  7. مزایده هتل گامبرون کیش ، بانک مسکن در نظر دارد هتل گامبرون خود را واقع در جزیره کیش از طریق برگزار مزایده و با شرایط نقد و یا نقد اقساط با شرایط 40 درصد نقد و مابقعی طی اقساط 36 ماه با نرخ سود 18 درصد از طریق سامانه www.setadiran.ir به فروش رساند. مهلت دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه 1400/05/11 الی 1400/05/18 می باشد، مهلت ارائه پیشنهاد نیز 1400/06/02 می باشد.
  8. دوازدهمین نمایشگاه تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری کشور از 8 تیرماه لغایت 11 آذر ماه 1400 در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری می باشد، مجری این نمایشگاه بهاران تدبیر کیش است.
  9. هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی با حضور هیات های اقتصادی و دیپلمات های بیش از 15 کشور جهان، 40 مشارکت کننده بین المللی از 25 کشور و 260 مشارکت کننده داخلی برگزار خواهد شد.

آخرین مناقصات و سرمایه گذاری ها در جزیره کیش (آپدیت شده در 1401/03/17)

 

  • مناقصه یک مرحله ای ن/ع/1401/09 - شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش: تاریخ فروش اسناد: از1401/03/18 تا 1401/03/28 : اجرای عملیات متفرقه حفاری، خاکریزی و.. جهت بستر سازی فضای سبز جزیره کیش

مناقصه اجرای عملیات متفرقه حفاری، خاکریزی و.. جهت بستر سازی فضای سبز جزیره زیبای کیش به شرح مندرح در اسناد به مدت 12 ماه شمسی، از 18 خرداد ماه در دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه گزار آغاز و در 28 خرداد پایان خواهد یافت. مبلغ برآورده شده برای این مناقصه حدود 87 میلیارد ریال (87،695،352،527) برآورد شده است و مبلغ خرید اسناد 3 میلیون ریال می باشد که باید طبق دستورالعمل اعلام شده توسط مناقصه گزار (رسید بانکی، چک بانکی، ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط) پرداخت گردد. شرکت کنندگان واجد شرایط در مناقصه می توانند پس از خرید اسناد، تهیه و تکمیل اسناد و پیشنهادها، تسلیم پیشنهاد در مهلت مقرر و دریافت رسید نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. 

  • مناقصه دو مرحله ای ن/ع/1401/10- شرکت عمران، آب و خدمات: تاریخ فروش و ارسال پیشنهاد: 1401/02/23 تا 1401/04/04: تعمیر، نگهداری و راهبری از تاسیسات و فرایندهای کلیه تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب

مناقصه تعمیر، نگهداری و راهبری از تاسیسات و فرایندها کلیه تصفیه خانه ها، ایستگاه های پمپاژ و خطوط انتقال فاضلاب تحت فشار مربوطه در سطح جزیره کیش با مبلغ برآورد شده 69،654،304،605 ریال از تاریخ 23 خرداد ماه لغایت چهارم تیرماه در دبیرخانه دفتر مرکزی و دفتر تهران مناقصه گزار برگزار می گردد و علاقمندان واجد صلاحیت می توانندپس از گشایش پیشنهادات (پاکات الف، ب و ج) در ساعت 16:00 ششم تیرماه و پس از طی مراحل بانکی و اداری نسبت به تحویل اسناد اقدام نمایند. 

  • مزایده عمومی یک مرحله ای 121/م/ع/1401 - شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش: تاریخ فروش اسناد: 1401/03/17 تا 1401/03/29: واگذاری قطعی 7 باب غرف تجاری واقع در بازار پردیس 2 و واگذاری استیجاری غرف و کافی شاپ واقع در سالن مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و لابی سالن اجلاس خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش و اجاره فضای تبلیغاتی دیواره داخلی و خارجی و محوطه پارکینگ سالن های مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش 

فروش اسناد مزایده مذکور شامل واگذاری قطعی 7 باب غرف تجاری واقع در بازار پردیس 2 به شماره های 34، 126، 130، 220، 238، 226 و 237 با کاربری فعلی (اداری/انبار) و واگذاری استیجاری غرف و کافی شاپ واقع در سالن مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و لابی سالن اجلاس خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش و اجاره فضای تبلیغاتی دیواره داخلی و خارجی و محوطه پارکینگ سالن های مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش واقع در جزیره زیبای کیش از تاریخ 17 خرداد ماه آغاز شده و مهلت ارسال پیشنهادات در یکم تیرماه پایان می یابد. مبلغ براورد شده برای هر یک از واحدها متفاوت می باشد و مبلغ سپرده جهت شرکت در مزایده از 220 تا 962 میلیون ریال می باشد. شرکت کنندگان در مزایده می توانند به محل فروش اسناد در در دفتر مرکزی مناقصه گذار در کیش، میدان خلیج فارس و یا دفتر تهران مراجعه نمایند و پس از طی مراحل بانکی و اداری و پرداخت مبلغ 4 میلیون ریال نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام کنند. 
 


تبدیل کیش به بهشت کارآفرینان و سرمایه گذاران (آپدیت شده در 1400/08/23)

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: کیش به بهشت کارآفرینان و سرمایه گذاران مبدل می شود و دیگر جایی برای امضاهای طلایی در کیش وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، در مراسم تکریم و معارفه محمدرضا نوایی لواسانی به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ایشان گفت: مدتی است که مشکلات کیش را بررسی می کنم و خودم مدت زیادی ارباب رجوع سازمان منطقه آزاد کیش بوده ام و خون دل ها دیده و خورده ام ، در بعضی از دوره های مدیریتی کیش اگر نگویم خیانت شده باید بگویم امانت داری خیلی بدی شده است.

محمدرضا نوایی لواسانی

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امتیازات مناطق آزاد به دلیل عملکرد نامطلوب و بد مدیران گذشته حذف شده است.
وی به آلوده شدن سرمایه داران به فساد به دلیل عدم روند شفاف اشاره کرد و گفت: من خودم کارآفرین هستم و بیشترین حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران در دوره بنده انجام خواهد شد.
محمد رضا نوایی لواسانی افزود: تصور برخی از مدیر جوان انقلابی مدیری  است که هر لحظه تصمیم هیجانی میگیرد و هر لحظه اتوبوسی عزل و نصب می کند اما اینگونه نیست و دور از تشریفات و فساد خواهیم شد.

 


سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران: کیش میزبان برگزاری نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، از سوم تا پنجم آبان ماه به مدت 3 روز در مرکز همایش های بین المللی کیش نخستین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر متمرکز در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آغاز خواهد شد.

فرصت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی

از سوم آبان ماه فعالیت این رویداد با حضور 133 شرکت داخلی فعال در بخش دولتی و خصوصی، عناصر فعال در اکوسیستم، نفت، گاز و پتروشیمی شروع می شود، در این رویداد سازمان منطقه آزاد و ویژه اقتصادی با همراهی سایر بخش های حوزه تامین مالی و بازار سرمایه شامل حوزه بورس، بانک و بیمه در جزیره کیش مشارکت گسترده و هدفمند دارند.
در روز سه شنبه چهارم آبان در برنامه همایش ها و نشست های تخصصی این رویداد موارد زیر گنجانده شده است که عبارتند از:

  • معرفی سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ایران
  • تحلیل و فرصت یابی زنجیره های ارزش در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • امنیت سرمایه گذاری در مناطق آزاد
  • روش های تجدید زنجیره ای تامین مالی اجرای پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی
  • اقتصاد صنعت آب شیرین کن در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیاده سازی با محوریت شرکت های دانش بنیان

از دیگر برنامه ها که برای روز چهارشنبه پنجم آبان نیز در نظر گرفته شده است، شامل موارد زیر می شود:

  • معرفی انواع روش‌های تامین مالی در صنعت پتروشیمی ایران از طریق بازار سرمایه
  • تامین مالی از طریق بازار پول، چالش‌ها و فرصت‌های توسعه سرمایه گذاری در پروژه‌های حوزه انرژی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • مروری بر ظرفیت‌های سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی در حوزه‌های انرژی تجدید پذیر
  • جذابیت‌های سرمایه گذاری در پتروپالایشگاه و روش‌های تامین مالی مگاپروژه ها
  • فرصت‌ها و چالش ها، سناریو نگاری و تحلیل سناریو‌های شناور در امکان سنجی پروژه‌های نفت، گاز، پتروشیمی
  • مطالعه موردی پروژه الماس ماهشهر
  • معرفی ظرفیت‌های پارک تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
  • نقش توسعه فناوری‌های نوین در تقویت زیرساخت‌های پایین دستی صنعت نفت، نقش حفاری چاه‌های فوق طویل ERD در توسعه میدان گازی کیش و رعایت ملاحظات زیست محیطی و توریسم منطقه 

علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت این رویداد تخصصی به نشانی ifeex.ir اطلاعات بیشتر کسب کنند.
این رویداد بزرگ اقتصادی در مرکز نمایشگاه های بین المللی و مرکز همایش های بین المللی کیش به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.
در این رویداد پنل ها و نشست های علمی و تخصصی علاوه بر حضور بیش از گسترده شرکت ها و بنگاه ها برگزار خواهد شد.


ایشان به سامانه جذب سرمایه گذاران از بخش قرارداد تا فرایند پذیره نویسی اشاره کرد و افزود: پس از منعقد شدن قرارداد و بررسی نقشه های ارائه شده در شرکت عمران، آب و خدمات شهری با پرداخت صورت حساب تلفن همراه و ارائه فیش واریزی، سرمایه گذار پروانه آغاز به کار خود را دریافت می کند.
نادری فصیح به آماده سازی سامانه جذب سرمایه گذاران در بخش بازرگانی اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این سامانه تمام مجوزها به صورت غیر حضوری صادر خواهد شد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با توجه به اینکه این سامانه در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری فعال است، قراردادها و پیشرفت کار  متصل به سامانه ای در حوزه معاونت عمرانی می شود.

سرمایه گذاری یکی از مواردی است که باید برای آن دقت و حساسیت زیادی را به خرج داد و از آنجا که سازمان منطقه آزاد کیش، حامی سرمایه گذاران جزیره می باشد، کیش را به عنوان مهمترین مقصد سرمایه گذاری داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

همانطور که می دانید کیش یک منطقه کاملا گردشگری می باشد پس انواع سرمایه گذاری نیز باید از دسته سرمایه گذاری های باشد که مرتبط با رفاه مردم و یا تفریحات آنان باشد. از این رو در حوزه های اقامتی ، گردشگری ، تفریحی ، حمل و نقل و ... می توان سرمایه گذاری کرد.

سرمایه گذاری در جزیره کیش

20 فرصت سرمایه گذاری ویژه و سودآور در کیش

هدفی که اکثر افراد از سرمایه گذاری دارند سوددهی بالا می باشد ما در این قسمت می خواهیم شما را در جهت معرفی پروژه های سرمایه گذاری سودآور در جزیره کیش آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

  1. سرمایه گذاری در برج ها: یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذرای می باشند. هر ساله به تعداد برج های کیش در حال اضافه شدن است و علاوه بر آن هنوز زمین های خالی بسیاری در کیش می باشد، همچنین در سال های اخیر شاهد سیل عظیمی از مهاجرت به سمت کیش هستیم که تمامی این افراد عموما ثروتمندان می باشند. اگر دارای سرمایه ی بزرگی هستید حتما این بخش را در نظر داشته باشید.
  2. پیش خرید واحد های برج ها : هم اکنون می توانید جدیدترین برج های کیش که در حال ساخت می باشند را از طریق وبسایت کیش میزبان پیدا کنید و با قیمت مناسب پیش خرید کنید و بعد از تکمیل شدن بفروشید.
  3. مشارکت در ساخت : شما هم می توانید در ساخت پروژه های کیش مشارکت نمایید.
  4. مراکز پذیرایی: سالیانه بالغ بر 1.5 میلیون نفر مسافر وارد جزیره کیش و به جرات می توان گفت اکثر مواقع جزیره مملو از جمعیت می باشد. رستوران داری در کیش یکی از مشاغل پردرآمد به حساب می آید.
  5. سرمایه گذاری در بحش کلوپ های تفریحی: حدود 30 کلوپ تفریحی هم اکنون در کیش فعال هستند ولی با این وجود در زمان های پیک جزیره جوابگو حجم درخواست نمی باشند. در نظر داشته باشید یک سرمایه گذاری دقیق و هدفمند در این جوزه و آوردن تفریحات جدید به جزیره می توان به سرعت پیشرفت کرد.
  6. سرمایه گذاری با خرید سهام: کیش دارای شرکت های بسیار زیادی می باشد که سهام خود را چه در بورس و چه خارج از بورس می فروشند. پس شما نیز می توانید بهترین شرکت ها پیدا کنید و سهام آن ها را خریداری کنید.
  7. سرمایه گذاری در جدیدترین مزایده ها: جدیدترین مزاید های پیش رو در بالای همین صفحه قرار خواهد گرفت.
  8. گردشگری هوایی
  9. گردشگری سلامت
  10. امکانات آموزشی
  11. امکانات ورزشی
  12. مراکز اقامتی
  13. بازرگانی و تجارت
  14. تولیدی ، کارگاه ، کارخانه: جزیره کیش نیز دارای شهرک صنعتی میباشد و با توجه به امتیازاتی که مناطق آزاد دارند کیش منطقه ی بسیار عالی برای تاسیس تولیدی و کارآفرینی می باشد.
  15. نمایندگی : دریافت نمایندگی از کمپانی های بزرگ در جزیره کیش به راحتی امکان پذیر است.
  16. کشتیرانی و دریانوردی
  17. تورهای گردشگری
  18. فرهنگی و هنری
  19. شهرک سازی
  20. اجرای ایده ها

اگر شما هم دارای سرمایه می باشید و نمی دانید چگونه سرمایه گذاری کنید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

جزیره کیش به دلیل دارا بودن شرایط خاص و قوانین حاکم بر مالیات به دلیل منطقه آزاد و روابط تجاری میان بین النهرین، ایران و هندوستان فرصت های سرمایه گذاری بسیار زیادی را به افراد هدیه می کند.ر

حوزه های سرمایه گذاری در کیش

حوزه های سرمایه گذاری که هم اکنون در جزیره کیش دارای طرفداران زیادی می باشد و آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت به سه دسته تقسیم شده است لازم به ذکر است که در مورد برترین هر یک از شاخه های زیر توضیحاتی را برای شما عزیزان خواهیم داد:

  • حوزه سرمایه گذاری گردشگری

حوزه گردشگری در جزیره کیش بسیار گسترده می باشد و به بخش های زیر تقسیم می شود:

خرید سهام هتل در کیش

هتل های روی آب، تم دار، هتل اقوام و با سبک معماری سنتی مدرن و ... از دسته پروژه هایی است که به تازگی آغاز به کار کرده اند و می توانیم به عنوان سرمایه گذاری سود آور آن را خریداری کنیم، پروژه مجتمع ویلایی روی آب از 80 ویلای بر روی آب که با جنس چوب ساخته شده است و داخل ویلاها از جنس اکرولیک شفاف است که در شب درخشش بسیار زیادی دارد و در آینده ای بسیار نزدیک تبدیل به مکان گردشگری خواهد شد.

خرید سهام احداث محور ویژه تمدن ها

تمدن روم، تمدن هند، تمدن ایران اسلامی، معماری اسلامی عثمانی، تمدن هخامنشیان، تمدن یونان، تمدن چین.

خرید سهام احداث پروژه های سفین قدیم

بازارچه گردشگری، باغ هنر، دهکده گردشگری، رستوران دریایی، مجموعه ورزشی تفریحی و اسکله تفریحی، مسیر گردشگری، مهمانسرای اقامتی که پروژه رستوران هوایی به دلیل ساختاری متفاوت در ارتفاع 50 تا 55 متری با وزن 7 تن بر روی هوا معلق می باشد که صندلی های آن  180 درجه قابلیت چرخش دارد.

سرمایه گذاری در کیش

خرید سهام گردشگری اقامتی پذیرایی

جزیره کیش در این شاخه فعالیت های بسیار مختلفی را انجام داده است که از این نوع فعالیت ها می توانیم به پروژه فانوس دریایی اشاره کنیم این پروژه شامل رستوران های غذاهای رژیمی، رستوران های غذاهای دریایی، اسکله کف شیشه ای، فست فود، کافی شاپ و چایخانه سنتی می باشد و یا پروژه یادمان کشتی یونانی که به شکل کشتی یونانی است و تمامی امکانات رفاهی نظیر کافی شاپ، رستوران، موزه، فست فود ، سوئیت های VIP و آمفی تئاتر است را دارا است اما در این میان خوب است نگاهی به مجموعه توریستی روستای باغو بیندازید.

فانوس دریایی

خرید سهام گردشگری تجاری

امروزه جزیره کیش برج های ساخته شده و یا در حال ساخت بسیار زیادی دارد که می تواند مکان بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری باشد اما چنانچه تمایل داشتید که بر روی برج های جزیره کیش سرمایه گذاری کنید بر روی این دو برج نیز تمرکز داشته باشید:

برج سبز کیش: پروژه ای 22 طبقه می باشد که بر اساس فناوری های سازگار با طبیعت و مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود و تمام امکانات رفاهی از جمله رستوران گردان، رستوران، فست فود، پارکینگ، 4 طبقه مرکز خرید را دارا می باشد.

برج سبز کیش

برج نگین کیش: یکی از پروژه های ویژه جزیره کیش می باشد که به شکل برج 22 طبقه کروی طراحی شده و به عنوان نماد جزیره کیش از آن رونمایی خواهد شد.

برج نگین کیش

برج های رویایی کیش: پروژه ی برج های رویایی کیش دارای 5 برج و تعدادی مجتمع ویلایی و آپارتمانی می باشد، برج های این پروژه به شکل مثلث رو به بالا طراحی شده اند و همه واحدهای آن دید دریا دارند.

برج های رویایی کیش

برج آین پالاس کیش: برج آرین پالاس یکی از برج های لوکس و لاکچری جزیره کیش است که در نوار ساحلی و در فاصله 500 متری از دریا توسط شرکت آرین سازه آتی کیش در حال احداث می باشد، این برج دارای 170 واحد اپارتمان در دو بلوک A و B با طراحی بی نظیر است و از امکانات رفاهی همچون: سالن های ورزشی، سالن بازی، مجموعه استخر، سونا و جکوزی و ... برخوردار می باشد.

برج آرین پالاس

مجتمع خدماتی سرو کیش:  این مجتمع که در غرب جزیره کیش واقع شده است از معماری و طراحی خاص، زیبا و مدرن برخوردار می باشد، مجتمع خدماتی سرو کیش علاوه بر واحدهای تجاری دارای رستوران و کافی شاپ نیز می باشد.

مجتمع خدماتی سرو کیش

خرید سهام گردشگری تفریحی

شهربازی، چرخ و فلک، قطار توریستی، مینی گلف و پارک موضوعی، آکواریوم

سرمایه گذاری

خرید سهام گردشگری خدماتی

رستوران و فودکورت ساحلی، برج های گردشگری ، کمپ تخصصی ورزشی

  • سرمایه گذاری در حوزه صنعت جزیره کیش

توسعه خدمات فنی و مهندسی نفت و گاز،ارتباطات و فناوری اطلاعات،انرژی های تجدید پذیر،صنایع دارویی و پزشکی،پرورش ماهی سوکلا در قفس

  • سرمایه گذاری در حوزه خدمات جزیره کیش

هتل بیمارستان، احداث سردخانه، نمایشگاه بین المللی، احداث پست فوق توزیع نخلستان،دهکده سلامت و آرامش،ایجاد اکوسیستم گردشگری درمانی

  • سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت جزیره کیش

اسکله رورو، لایروبی بندر تجاری، اسکله کانتینری، ایجاد تصفیه خانه فاضلاب، پست فوق توزیع و کابل زیر دریایی، بهسازی باند جنوبی، احداث ترمینال جدید، پایانه سوخت رسانی، توسعه ی جاده های دسترسی فرودگاهی

سرمایه گذاری در کیش

سرمایه گذاری ملک و صنعت ساختمان سازی جزیره کیش

امروزه تبلیغات گسترده ای را در زمینه فروش ملک بر روی بیلبوردهای و یا ماهواره برای سرمایه گذاری در دبی و یا ترکیه مشاهده می کنیم و این در حالی است که اکثر افراد از فرصت های سرمایه گذاری بینظیر تر و سودآورتر در جزیره کیش اطلاعاتی ندارند، ساخت و ساز در کیش هم اکنون به دو دسته انبوه سازی و ساخت خانه های چند واحدی تقسیم شده و به دلیل اینکه جزیره کیش به بازار آزاد دسترسی بیشتری دارد از مصالح بسیار با کیفیت در پروژه های استفاده شده است.

منطقه صدف: شهرک صدف به دلیل قرارگیری در قلب جزیره کیش یکی از مکان های پرطرفدار برای خرید ملک می باشد این شهرک در 6 فاز ساخته شده است که فاز 7 این منطقه مسکونی هم اکنون در دست ساخت می باشد، 

منطقه صفین: این منطقه به چند دسته تقسیم شده است که بهترین و معروفترین آن ها فاز 1،2و 3 می باشد، تمامی مناطق صفین به غیر از بخشی که بومیان در آن زندگی می کنند تازه ساز و مدرن می باشد و یکی از ویژگی های خوب این منطقه این است که می توانید منزل های نوساز را با قیمت 40% پایینتر از منطقه صدف کیش خریداری کنید، زمین در این منطقه از متری 3 میلیون شروع می شود.

مجتمع های مسکونی پراکنده: در منطقه های مختلف و پراکنده جزیره کیش منزل های مسکونی به شکل ویلایی و یا ساحلی ساخته شده است که هر کدام به نسبت اندازه های و ویژگی های خود قیمت های متفاوتی را دارا می باشند که در ارزان ترین قیمت متری 5 میلیون می باشد.

انبوه سازان کیش: پیش تر اشاره کردیم که که انبوه سازان بسیار زیادی در جزیره کیش در حال فعالیت هستند که تاکنون برج هایی مانند برج های دو قلو، سینا 1 و 2، پارسیس، بهکیش، دیپلمات، مارینا، دامون کیش ایر، طلایی، شهر آفتاب، دامون ساحلی، دنا، آینده سازان، پرشین ساحلی، کرانه ساحلی، مینا رزیدنس، برج روما، برج سایه، میکا و اطلس ساخته شده اند که به دلیل رشد روز افزون جزیره کیش قیمت برج های مسکونی کیش در حال تغییر می باشد و می توانید آن ها را از متری 8 میلیون تومان خریداری کرد.

بازار های جدید کیش: بازارهای مکان مورد علاقه گردشگران، کاسبان می باشد و از آنجا که بازار های جدید مانند کیش مال، میکامال، کارینا، سیتی سنتر کیش، لاریستا مال، دیپلمات، بهکیش، سارینا2 و ... اشاره نمود.

سرمایه گذاری

چرا سرمایه گذاری در جزیره کیش؟

  • معافیت مالیاتی 15 ساله برای دریافت کنندگان مجوز فعالیت اقتصادی
  • تضمین و حمایت قانونی سرمایه گذاران خارجی
  • عدم محدودیت در زمینه های مختلف سرمایه گذاران برای دریافت کنندگان مجوز فعالیت اقتصادی 
  • عدم محدودیت در انتقال ارز به دیگر مناطق آزاد ایران با سایر کشورها
  • معافیت از حقوق گمرکی برای واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات صنعتی واحدهای تولیدی در کیش.
  • ثبت ساده و آسان شرکت‌ها، مؤسسات صنعتی، مؤسسات فرهنگی و مالکیت معنوی.
  • تشریفات ساده و هزینه بسیار پایین و مراحل ساده برای صادرات مجدد و ترانزیت کالا.
  • مقررات آسان برای ورود قانونی تمامی کالاها طبق جدول عوارض گمرکی.
  • امکان صادرات کالاهای تولید شده در کیش به سرزمین اصلی ایران در چارچوب نظام ارزش افزوده.
  • فروش / اجاره زمین برای ایرانیان و اجاره زمین برای غیرایرانیان.
  • شرایط و مقررات ساده کار.
  • نرخهای مصرف انرژي دراین جزیره مناسب است.
  • دانشگاهها و مراكزعلمي متعدد و معتبر وجود دارد
  • موقعيت استراتژيك و نزديكي به مناطق نفت خيز عسلويه از دیگر ویژگی های این جزیره است.
  • بندرگاه با قابليت پهلوگيري شناورها با ظرفيت 10 هزار تن ساخته شده .
  • نرخ هاي ترجيحي براي ساخت واحدهاي صنعتي Hi- Tech وجود دارد.
  • نرخهاي ترجيحي براي ساخت هتل و اماكن تفريحي وجود دارد.البته هتل هاي داراي Brand بين المللي از امتيازات بيشتري بهره مند خواهند شد.
  • برگزاری منظم نمایشگاههای ادواری در زمینه های مختلف در سطح بین المللی که امکان معرفی محصولات را با هزینه کم فراهم می کند.
  • فعاليت "بورس بين المللي اوراق بهادار" و "بورس نفت و محصولات پتروشيمي" در اینجا انجام می شود.
  • براي واردات مواد اوليه و ماشين آلات صنعتي واحدهاي توليدي معافيت از حقوق گمركي در نظر گرفته شده.
  • صدور محصولات به خارج از کشور نیز بدون پرداخت عوارض گمرکی و بندر گاهی انجام می پذیرد.
  • شركتها،موسسات صنعتي، موسسات فرهنگي و مالكيت معنوي به آسانی و با سهولت ثبت می گردد.
  • فروش/ اجاره زمين براي ايرانيان و اجاره طولانی مدت زمين براي خارجيان در این جزیره به راحتی فراهم است.

مزایای سرمایه گذاری در کیش

سرمایه گذاری در جزیره کیش خوب است؟

سرمایه گذاری در کشور ایران و به خصوص جزیره کیش اقدامی هوشمندانه جهت ارتقاء سطح اقتصادی و در نهایت پیوستن به اقتصاد برتر دنیا می باشد که در این راستا شما عزیزان می توانید سودهای بسیار زیادی را داشته باشید.

فرایند سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی در جزیره کیش (آپدیت شده در 1400/07/06)

سرمایه گذاری در جزیره کیش از تنوع بسیار بالایی به دلیل شرایط ویژه این جزیره به عنوان یک منطقه آزاد و قوانین حاکم بر گمرک و مالیات برخوردار می باشد، کیش یکی از مناطق مهم و حائز اهمیت برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی با توجه به حمایت های سازمان منطقه آزاد از سرمایه گذاران محسوب می شود.
در منطقه آزاد کیش سرمایه گذاری  در حوزه های غیر صنعتی و صنعتی پیوسته در حال انجام می باشد، در این مقاله با چگونگی فرایند سرمایه گذاری در این حوزه ها شما را بیشتر آشنا می کنیم.

فرایند سرمایه گذاری

فرایند سرمایه گذاری در حوزه غیرصنعتی

سرمایه گذاران لازم است با چگونگی فرایند پذیرش و پردازش طرح های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف غیر صنعتی همچون مسکونی، گردشگری، خدماتی و ... آشنا باشند و اطلاعات کافی در مورد مراحل مختلف این فرایند را داشته باشند تا در مراجعه، طرح درخواست و طی کردن مرحله های مختلف دچار مشکل نشوند و از طرح شماتیک این فرایند به عنوان راهنما برای فرایند سرمایه گذاری استفاده نمایند، این مراحل به شرح زیر می باشد:

  • به مدیریت سرمایه گذاری در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش درخواست کتبی را ارائه دهید.
  • فرم درخواست سرمایه گذاری تکمیل و برای انجام طرح توان فنی و مالی ارائه شود.
  • در مدیریت سرمایه گذاری بررسی های اولیه طرح انجام می گیرد.
  • توسط مدیریت سرمایه گذاری از معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد درخواست کروکی می شود.
  • در کمیسیون امور اقتصادی و ارزشیابی زمین موضوع سرمایه گذاری مطرح می گردد.
  • به سرمایه گذار مصوبه کمیسیون اقتصادی و ارزشیابی زمین ابلاغ می شود.
  • در صورت موافقت کمیسیون با سرمایه گذار قرارداد منعقد خواهد شد.
  • سرانجام در مرحله پایانی، زمین به سرمایه گذار تحویل داده می شود.

فرایند سرمایه گذاری غیرصنعتی کیش

فرایند سرمایه گذاری در حوزه صنعتی

سرمایه گذاری در حوزه صنعتی دارای دو بخش یا دو فاز می باشد که هر کدام فرایندهای ویژه خود را دارند و بعد از طی این مراحل اجرای سرمایه گذاری برای شما رقم خواهد خورد.

فرایند سرمایه گذاری صنعتی قبل از تحویل زمین

در فرایند سرمایه گذاری صنعتی قبل از تحویل زمین باید 6 مرحله مهم و اولیه را برای شروع سرمایه گذاری در یک طرح سپری کنید که این مراحل شامل موارد زیر هستند:

  1. درخواست کتبی خود را با تکمیل پرسشنامه و مدارک لازم ارائه دهید.
  2. توان مالی، فنی و اجرایی متقاضی احراز می شود و محیط زیست نظر خود را مبنی بر آلاینده نبودن طرح مورد نظر اعلام می کند.
  3. در کمیسیون اقتصادی و ارزشیابی زمین بررسی ها در مورد طرح مورد نظر و همراه با گزارش مطرح می شود.
  4. از معاونت عمرانی و زیربنایی درخواست کروکی می شود.
  5. کمیسیون اقتصادی و ارزشیابی زمین مصوبه خود را ابلاغ می کند و سپس مجوز تاسیس صادر می شود.
  6. قرارداد منعقد شده و زمین به متقاضی تحویل می گردد.

فرایند سرمایه گذاری صنعتی کیش قبل از تحویل زمین

فرایند سرمایه گذاری پس از تحویل زمین

بعد از اینکه زمین برای طرح مورد نظر به سرمایه گذار تحویل گردید، ادامه فرایند برای سرمایه گذاری صنعتی آغاز می شود که شامل 6 مرحله مهم و اساسی می باشد.

  1. معرفی نامه مجوز فعالیت اقتصادی صادر می گردد.
  2. نقشه اجرایی سازمان ارائه می شود و با دریافت پروانه ساخت عملیات ساختمانی شروع و پس از تکمیل بنا، پایان کار دریافت می شود.
  3. بدون پرداخت عوارض ماشین آلات و مواد اولیه وارد جزیره کیش می شوند و ماشین آلات در مکان مورد نظر نصب می گردند.
  4. در این مرحله کارخانه راه اندازی می شود و تولید محصول یا کالا آغاز می شود.
  5. مرحله پایانی این فرایند درخواست جهت گرفتن سهمیه ارزش افزوده ارائه می شود، پرسشنامه مربوط تکمیل می گردد و از کمیسیون ارزش افزوده درصد ارزش افزوده جهت انتقال محصولات تولیدی به سرزمین اصلی اخذ می گردد و صادرات به کشورهای دیگر نیز انجام می شود.

فرایند سرمایه گذاری صنعتی کیش بعد از تحویل زمین

دسته ی دانستنی ها 1400/04/24 نویسنده : فائزه عین آبادی 1 نظر 12378 بازدید 6 پسند

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در کیش (20 فرصت ویژه و سودآور) آپدیت 1402

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1400/09/22
0

سلام: دقت بفرماييد، قيمتهايى كه درج شده براى ٥ سال پيش .

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.