سالن های کیش : معرفی تمامی سالن های همایش و کنفرانس کیش

جزیره زیبا و توریستی کیش همواره میزبان برگزاری همایش، کنفرانس، کنسرت، نمایشگاه ها، جشنواره ها و سمینارهای مهم علمی و تخصصی با حضور چهره های شناخته شده و مهم علمی داخلی و خارجی می باشد و به همین منظور دارای سالن های متعدد با امکانات ایده آل برای برگزاری آنها می باشد.
یکی از مهم ترین بخش های برگزاری همایش، کنفرانس و ... انتخاب مکانی مناسب برای برگزاری آن می باشد که این مکان باید دارای شرایط همچون موقعیت مکانی مناسب، معماری و دکوراسیون زیبا، امکانات مطلوب سالن، تهویه مطبوع، نور مناسب، میز و صندلی های سالن با چیدمانی مناسب می باشد.

سالن های کیش

6 سالن های مرکز همایش های بین المللی کیش

یکی از مکان های مهم و ایده آل در جزیره زیبای کیش برای برگزاری همایش و کنفرانس های مهم مرکز همایش های بین المللی کیش می باشد که دارای 6 سالن متنوع با امکانات و تجهیزات مناسب و مطلوب است و در این مقاله به بررسی سالن های آن می پردازیم:

  • سالن خلیج فارس کیش

بزرگترین و مجهزترین سالن در جزیره زیبای کیش سالن خلیج فارس  مرکز همایش بین المللی کیش می باشد که در جزیره مورد توجه و اهمیت است و هر سال سمپوزیوم ها، برنامه ها، کنسرت ها و نشست های بزرگ و بین المللی زیادی در این سالن برگزار می شود، این سالن از طراحی بسیار منحصر به فرد و زیبا و همچنین فضایی لوکس و بزرگ برخوردار می باشد.

سالن های خلیج فارس

ویژگی های سالن خلیج فارس کیش

سالن خلیج فارس کیش در سال 1374 ساخته شده است، طول این سالن 75 متر و عرض آن 11 متر می باشد و ظرفیت 750 نفر مهمان را دارد، چینش صندلی ها در سالن خلیج فارس ثابت و غیر قابل تغییر میباشد بسیار زیبا چیده شده اند، برای مهمانان این سالن پارکینگ اتومبیل در نظر گرفته شده است.

پلان سالن های خلیج فارس

امکانات سالن خلیج فارس کیش

این سالن از امکانات بسیار ایده آل و مطلوب همچون سیستم کنفرانسی با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری برای 100 نفر از مهمانان، سیستم تصویربرداری حرفه ای با دوربین های پیشرفته، باندهای حرفه ای با حجم صدای بالا، نورپردازی حرفه ای برای برگزاری تئاتر و کنسرت و ثبت لحظه هایی به یاد ماندنی همراه با برنامه ای متفاوت برخوردار می باشد.
سالن مجلل خلیج فارس مجهز به دستگاه video wall برای پخش همزمان تصاویر دوربین ها با اجرای زنده است که برای برنامه های شرکتی و سمپوزیوم های بین المللی مناسب میباشد، ویدئو پروژکتورها برای پخش اسلایدها با فرمت های مختلف، پرده نمایش استاندارد، امکان ضبط و پخش دیجیتال با کیفیت بالا از دیگر امکانات سالن خلیج فارس باشد.

امکانات سالن های خلیج فارس
اگر مهمانان شرکت کننده در برنامه خارجی باشند، این سالن با بهره مندی از سیستم ترجمه همزمان 10 زبانه مناسب برای سمینارها، کنگره ها و ... بسیار ایده آل و مطلوب است و همچنین سیستم paging و اینترنت بی سیم آسودگی خیال را برای مهمانان و شرکت کنندگان این سالن به ارمغان آورده است.

  

  • سالن اجلاس ابن سینا کیش

سالن اجلاس ابن سینا  ظرفیت 110 نفر را دارد و از سالن های بزرگ و مناسب مرکز همایش بین المللی کیش با بهره مندی از پروژکتور، دوربین مستندساز و سیستم ترجمه همزمان 2 زبانه برای افراد میباشد، سالن ابن سینا  یکی از سالن های مورد توجه کارفرما ها برای مصاحبه است به همین منظور در طراحی آن به تجهیزات دقت لازم و کافی شده است تا به بهترین نحو جلسات و مصاحبات انجام گیرد.

سالن اجلاس ابن سینا

امکانات سالن اجلاس ابن سینای کیش

این سالن از امکاناتی همچون سالن کنفرانس با ظرفیت 110 صندلی دسته دار آمفی تئاتر، پرده نمایش و پروژکتور، دوربین گردان پیشرفته و دوربین مستندساز، دستگاه های ضبط و پخش صدا و تصویر پیشرفته، میکروفن بی سیم و یقه ای، سیستم ترجمه همزمان 2 زبانه و سرویس اینترنت بی سیم برخوردار است.

امکانات اجلاس ابن سینا

  • سالن اجلاس رازی کیش

سالن اجلاس رازی در طبقه همکف سالن همایش های بین المللی کیش واقع شده است، ظرفیت این سالن 60 تا حداکثر 65 نفر مهمان می باشد که میز کنفرانس آن مجهز به LCD های مجزا برای هر فرد می باشد و همچنین فضای اکوسیستم بر پخش صدا با کیفیت بالا است و از ویژگی های حائز اهمیت سالن رازی ترجمه همزمان 2 زبانه است.

سالن رازی

امکانات سالن اجلاس رازی کیش

امکانات سالن اجلاس رازی شامل: میز کنفرانس 60 نفره، دوربین گردان پیشرفته و دوربین مستندساز، سیستم صدای پیشرفته، سیستم کنفرانس، دستگاه های ضبط و پخش صدا و تصویر پیشرفته، سیستم کنفرانس، امکان نمایش فایل های کامپیوتری با فرمت مختلف بر روی هر LCD و سرویس اینترنت بی سیم می باشد.

  • سالن اجلاس خوارزمی کیش

سالن اجلاس خوارزمی از دیگر سالن های مرکز همایش های بین المللی کیش می باشد که ظرفیت 49 نفر مهمان را دارد و میز و صندلی های آن به گونه ای مطلوب و مناسب چیده شده اند، از ویژگی های ایده آل این سالن سیستم ترجمه همزمان 2 زبانه می باشد.

سالن خوارزمی

امکانات سالن اجلاس خوارزمی

این سالن از امکاناتی همچون میز کنفرانس و جایگاه کارشناسی 22 نفری، پرده نمایش پروژکتور و دستگاه نمایش data projector، دوربین گردان پیشرفته و دوربین مستندساز، سیستم صدا پیشرفته، دستگاه ضبط و پخش صدا و تصویر پیشرفته، سیستم کنفرانس، نمایش فایل های کامپیوتری با فرمت مختلف بر روی پرده و LCD، فضای اکوسیستم برای پخش صدا با کیفیت بالا، برد هوشمند و پرینتر رنگی و سرویس اینترنت بی سیم برخوردار می باشد.

  

  • سالن اجلاس ابوریحان کیش

سالن اجلاس ابوریحان از سالن های مرکز همایش های بین المللی است که صندلی های آن قابل تغییر میباشد، ظرفیت این سالن 34 نفر و صندلی آن طبق درخواست برگزار کننده جلسه یا کنفرانس به شکل کلاس درس، سینمایی، U شکل و میز جلسه چیده می شود، این سالن از میز کنفرانس 16 نفره و جایگاه کارشناسی 18 نفره برخوردار می باشد.

سالن ابوریحان

امکانات سالن اجلاس ابوریحان کیش

این سالن نیز همچون سالن های دیگر مرکز همایش های بین المللی کیش دارای امکانات مطلوب و مناسب شامل: دوربین مستندساز، سیستم صدای پیشرفته، 4 دستگاه LCD پخش تصاویر، امکان ضبط و پخش انواع فایل صوتی و تصویری پیشرفته، امکان پخش فایل های کامپیوتری توسط هر یک از واحدها، برد هوشمند به همراه پرینتر رنگی و سرویس اینترنت بی سیم می باشد.

  

  • سالن اجلاس ملاصدرا کیش

سالن اجلاس ملاصدرا یکی از سالن های مرکز همایش های بین المللی کیش می باشد، طراحی این سالن بسیار زیباست و میز و صندلی های بسیار زیبا چیده شده اند، ظرفیت این سالن 44 نفر می باشد.

سالن ملاصدرا

امکانات سالن اجلاس ملاصدرا کیش

این سالن از امکانات مطلوب و ایده آل برای برگزاری کنفرانس ها و جلسات برخوردار است و شامل امکاناتی همچون میز کنفرانس و جایگاه کارشناسی 22 نفری،  دستگاه نمایش و پرده نمایش پروژکتور، امکان نمایش فایل های کامپیوتری با فرمت های مختلف بر روی پرده و LCD، فضای اکوسیستم برای پخش صدا با کیفیت بالا و سرویس اینترنت بی سیم می باشد.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/05/04 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 3729 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره سالن های کیش : معرفی تمامی سالن های همایش و کنفرانس کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.