ساحل مرجان کیش

یکی از اصلی ترین سواحل گردشگری در جزیره کیش ساحل مرجان می باشد این ساحل در شرق جزیره کیش و در مجاورت یکی از معروف ترین بازارهای جزیره کیش به نام بازار مرجان قرار گرفته است.

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک مرجان درون این ساحل گنجانده شده است که به دلیل وجود امکاناتی مانند آلاچیق، سرویس بهداشتی، باربیکیو برای کباب کردن غذا، مسافران زیادی هر ساله مهمان این پارک ساحلی می شوند.

الاچیق های پارک مرجان کیش

زلال ترین و شفاف ترین ساحل در جزیره کیش

نکته ای بسیار جالب از ساحل مرجان کیش این است، زمانی که مرجان های این ساحل میمیرند بصورت اسفنج هایی با شکافهای بسیار ریز در می آیند که رنگی متمایل به سفید و کرم دارند، همین موضوع باعث شده است که این ساحل از دیگر سواحل جزیره کیش از نظر زیبایی بسیار نمونه و خاص باشد.

از دیگر ویژگی های این ساحل می توان به دریای بسیار زلال و شفاف آن اشاره کنیم. تصور کنید بر روی صخره های کنار این ساحل مرجانی نشسته اید و سنگهای دریایی ، مرجان های مختلف، حلزون ها و صدف های زیبا را تماشا کنید و همزمان با آن نسیم ملایمی موهای شما را نوازش می کند این تصویر می تواند بیشترین آرامش را به شما تزریق کند.

ماهی های ساحل مرجان کیش

آب زلال پارک ساحلی مرجان

هتل های نزدیک به ساحل مرجان کیش

چنانچه تمایل دارید که در نزدیکی این ساحل زیبا اقامت داشته باشید، پیشنهاد میکنم این سه هتل داریوش، ارم و پارمیس را انتخاب کنید. زیرا این هتل ها فاصله بسیار کمی تا ساحل مرجان دارند و شما دیگر نیازی به طی کردن مسیر زیادی برای رسیدن به این ساحل ندارید، اما برای راهنمایی های بیشتر می توانید با اپراتور های کیش میزبان در تماس باشید تا مناسب ترین هتل هایی که در اطراف این ساحل می باشند را برای شما معرفی کنند.

امکانات پارک ساحلی مرجان کیش

  • کشتی یونانی در ساحل مرجان کیش؟

همانطور که شنیده اید یکی از مناطق اصلی گردشگری کشتی به گل نشسته یونانی می باشد که شاید خیلی از افراد تجربه کیش را با نماد این کشتی یونانی یاد کنند اما این کشتی یونانی کجاست؟؟
کشتی یونانی در ساحل مرجان کیش قرار دارد به همین دلیل یکی از زیباترین غروب های جزیره کیش به ساحل مرجان و کشتی یونانی اختصاص دارد. پس پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این منظره جذاب و دیدنی را در جزیره کیش از دست ندهید.
اگر علاقه مند هستید که اطلاعات کامل راجب سرگذشت این کشتی و چگونگی به گل نشستن آن و یا سرگذشت بازماندگان آن اطلاعاتی بدست آورید بر روی لینک کلیک کنید.

  • شنا در ساحل مرجان کیش؟

همانطور که گفته شد آب دریای مرجان بسیار زلال و شفاف می باشد و مسلما هر بیننده ای علاقه دارد درون این آب برود و آب تنی کند اما این ساحل شنی نیست و به صورت صخره ای می باشد بنابراین شنا در این ساحل ممنوع است پس اگر با کودکان خود به این ساحل می آیید، حتما مراقب کودکان خود باشید تا مرجان ها به بدن کودکان شما آسیبی وارد نکند.

محوطه زیبای ساحل مرجان کیش

  • تماشای ماهی های ساحل مرجان

زیباترین موجودات دریایی در این ساحل زندگی میکنند اگر به دیدن پارک ساحلی مرجان می آیید، حتما سوار بر قایق های کف شیشه ای شوید و دل به دریا بسپارید تا موجودات دریایی را به وضوح ببینید و به آن ها غذا بدهید بی شک این تفریح رویایی ترین روز را برای شما تداعی خواهد کرد.

مجسمه های ساحل مرجان کیش

  • تفریحات آبی در ساحل مرجان

از آنجا که ساحل مرجان یکی از بهترین ساحل های جزیره کیش می باشد، تمامی وسایل تفریحات آبی مانند: شاتل، فلای بورد، بنانا و ... در این ساحل وجود دارد و مسافران می توانند این تفریحات مهیج را تجربه کنند.

کشتی سواری در پارک مرجان کیش

  • دوچرخه سواری در پارک ساحلی مرجان کیش

در این پارک مسیری برای دوچرخه سواری دورتادور پارک ساخته شده است که شما میتوانید دوچرخه و یا اسکوتر های برقی که بسیار نو و سالم هستند را اجاره کنید و دور تادور پارک را گشت بزنید.

مسیر دوچرخه سواری در پارک ساحلی جزیره کیش

مسیر دوچرخه سواری در پارک مرجان کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/08/28 نویسنده : فائزه عین آبادی 1 نظر 4250 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره ساحل مرجان کیش

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1401/08/07
0

سلام کیش قشنگه وتمیزه ولی خیلی مونده تا به معیار شهرهای مدرن جهان برسه منظورم شهرهای اروپایی نیست اونها که جای خود دارد همین دوحه پایتخت قطر دبی به کنار منامه پایتخت بحرین همین باکو اذربایجان خیلی خیلی خیلی از کیش جلوترن یک مشکلی که توی کیش هست مثلا چرا این برجها باوجود زمین کم ارتفاعشون کمه خب اگه بلنتر درست کنن هم شیکتر میشه وهم جا بیشتر داریم چرا این برجها یکجا تمرکز ندارن یک برج شرق کیشه یک برج غرب کیشه یک برج شماله دبی تمام اسمان خراشهاش که واقعا خراش دادن اسمون رو کنار هم هستن وچقدر زیبا ومدر ساخته شدن و تمام یا شیشه ای هستش یا فلزی ولی کیش هنوز از سنگ نما استفاده میشه که خیلی قدیمیه زرق وبرقی نداره خلاصه شهرهای ما از لحاظ شهر سازی قرون وسطایی هستش خلاص

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.