راهنمای سفر به کیش (آپدیت 1402) ، کیش اولیها بخوانند!

جزیره کیش یکی از مناطق زیبا و توریستی در کشور عزیزمان ایران میباشد که همواره مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است، در این میان برخی از افراد که برای بار اول میخواهند مهمان جزیره کیش شوند که به کیش اولی معروف هستند باید به برخی نکات که در ادامه به آنها اشاره میکنیم توجه داشته باشید:

راهنمای بهترین راه برای سفر به کیش

برای سفر به کیش میتوانید از شیوه های گوناگونی مانند سفرهای هوایی، اتوبوس، قطار و یا خودروی شخصی استفاده کنید. هر کدام از این وسایل می تواند شما را به جزیره کیش برساند اما اگر می خواهید بی دغدغه به جزیره برسید و به جای اینکه مدت زمان زیادی را در جاده باشید، در کنار ساحل خوش بگذرانید، پیشنهاد می کنیم سفرهای هوایی را انتخاب کنید.

جزیره کیش

تفاوت تور کیش با سفر شخصی چیست؟

سفر به کیش زمانی بی دغدغه و آسان می شود که تورهای کیش را از سایت ها و یا آژانس های معتبر خریداری کنید، از جمله مزیت های تور کیش می توانیم به رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در زمان های مشخص و بدون معطلی در جزیره را بیان کرد و یا استفاده از استقبال فرودگاهی و صبحانه رایگان می تواند برای هر مسافری لذت بخش باشد اما در سفرهای شخصی شما دغدغه تاکسی گرفتن و هتل را خواهید داشت.

سفر با قطار به کیش

کدام هتل برای کیش اولی ها مناسب است؟

جزیره کیش دارای هتل های بسیار زیاد و گوناگون می باشد که همین موضوع سبب شده است تا کیش اولی ها برای رزرو و انتخاب هتل دچار سردرگمی شوند، اما نزدیک بودن به دریا و مراکز تفریحی و گردشگری یکی از محاسن هتل های کیش محسوب می شود، بنابراین اگر شما نیز جز افرادی هستید که این مورد برای شما اهمیت دارد حتما موقعیت مکانی هتل را پیش از رزرو چک کنید.

یکی از راه هایی که می تواند شما را در جهت انتخاب هتل کمک کند، خواندن نظرات مسافران آن هتل می باشد، سایت کیش میزبان بدین منظور نظرات تمام مسافران را برای شما قرار داده است که شما را در جهت انتخاب صحیح یاری خواهد کرد، اما اگر فرصت کافی برای مطالعه نظرات مسافران ندارید می توانید با مشاوران کیش میزبان با شماره 91002120-051 تماس حاصل نمایید تا شما را در جهت رزرو هتل مناسب شما راهنمایی کنند.

هتل ترنج کیش

پرسش های رایج کیش اولی ها راجب تور

تور های کیش بسیار متنوع و زیاد می باشد و هر کدام مناسب شخص خاصی است و از آنجا که به دست آوردن این اطلاعات و شناخت مزیت های هر کدام ممکن است وقت گیر باشد، پیشنهاد میکنیم بر روی لینک کلیک کنید و انواع تورها را که در یک صفحه برای شما معرفی کرده ایم، مطالعه کنید. لازم به ذکر است که برای رزرو تور می توانید از هر شهری که هستید قیمت های تورها را در سایت مشاهده کنید.

سوالات رایج کیش اولی ها

نکات مهم در رزرو تور  کیش

یکی از مواردی که باید در خرید تور و یا هتل به آن توجه داشته باشید رزرو نهایی می باشد، این موضوع بدین معنا است که پس از رزرو هتل و یا تور دیگر نیازی به پرداخت پول نخواهید داشت، توجه داشته باشید که در بسیاری از سایت ها و آژانس های تفریحاتی این رزرو ها رایج می باشد اما در سایت کیش میزبان شما می توانید تور ها و هتل های کیش را با تخفیفات استثنایی و هزینه های منصفانه به صورت 100 درصد آنلاین و قطعی رزرو کنید و سفر بی دغدغه و بی دردسر را تجربه کنید.

توصیه های قبل از سفر کیش اولی ها

  1. چند روز قبل از سفر به دلیل اینکه استرس ندارید، یادداشت هایی از وسایل مورد نظر تهییه کنید.
  2. چنانچه سفر شما با هواپیما است مطلب کارهایی که قبل از پرواز باید انجام دهیم را بخوانید تا به هنگام پرواز با مشکل مواجه نشوید.
  3. با به همراه داشتن نقشه جزیره کیش می توانید مانند حرفه ای ها موقعیت یابی کنید و دیگر نیازی به پرس و جو از دیگر افراد نداشته باشید
  4. پیش از سفر به کیش باید نسخه ی کاملی از تلفن های ضروری کیش، بیمارستان های کیش، داروخانه های کیش، شعب بانکی کیش داشته باشید تا به هنگام موارد خاص سریعا از آنها استفاده کنید. 
  5. چنانچه تمایل به استفاده از تفریحات کیش را دارید پیش از سفر نیاز است برآورد هزینه بدین منظور داشته باشید.

نکات ضروری برای سفر به کیش

در فرودگاه کیش، دلال ها در کمین کیش اولی ها هستند!

بسیاری از کیش اولی ها به دلیل عدم اطلاعات کافی پس از تحویل بار در قسمت خروجی فرودگاه، سوار خودروهای گران قیمت با نام ترانسفر فرودگاهی می شوند این گونه افراد در کمین اند تا تفریحات کیش را با هزینه های گزاف به شما بفروشند اما در واقع ترانسفر های هتل دارای ون می باشند، بنابراین پیش از سوار شدن بهتر است به این نکته دقت کنید.

راهنمای کیش اولی ها

زمان مناسب سفر به کیش 

جزیره کیش دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد که در تابستان این هوا به گرم ترین حالت خود با رطوبت 100 درصد می رسد و از آنجایی که ممکن است مسافران آب و هوای خاصی مد نظرشان باشد می توانید مطلب آب و هوای کیش را بخوانید و اطلاعات کامل در مورد آب و هوای هر فصل جزیره کیش به اطلاعات جامع دست پیدا کنید.

معروف ترین بازار های جزیره کیش

خرید سوغاتی و یا بازارگردی همیشه یکی از تفریحات مورد علاقه کیش اولی ها می باشد، می توانید در این قسمت، لیست کامل بازار های جزیره کیش را به همراه توضیحات مطالعه کنید و در نهایت تصمیم بگیرید به کدام منطقه بروید.

خرید در کیش

رستوران های مناسب کیش اولی های

غذا و خوراکی یکی از مواردی است که با مستقیما با سلامت شما رابطه دارد، بنابراین پیشنهاد می شود که به رستوران های با کیفیت که از مواد غذایی تازه و سالم استفاده می کنند مراجعه کنید، خوب است بدانید که در بیشتر رستوران های جزیره کیش موسیقی زنده پخش می شود و همین موضوع می تواند لذت میل کردن غذا را دو چندان کند، برخی از رستوران های معروف جزیره کیش مانند رستوران قصر طلایی، رستوران کف شیشه ای، هشتگ، جوجه اناری، صبای اصفهان، دارچین، باراکودا و .. می باشد.

رستوران ایرن کیش

کیش اولی ها تفریحات را از کجا رزرو کنند؟

تفریحات کیش به چند دسته آبی، غیر آبی و هوایی تقسیم می شوند برخی از این تفریحات مانند پدل بورد، فلای بورد که جز تفریحات خاص جزیره کیش محسوب می شوند که باید از مراکز معتبر برای خریداری آنها اقدام نمایید. شما عزیزان می توانید تمامی تفریحات کیش را با اطلاعات دقیق از طریق این لینک خریداری نمایید.

مناطقی که برای کیش اولی ها می تواند بسیار جذاب باشد شهر زیر زمینی کاریز کیش، آب انبار کیش، کشتی یونانی و خانه بومیان کیش است که می توانید با با رزرو گشت جزیره از تمامی مناطق تاریخی دیدن نمایید. فردی بسیار حاذق در این گشت همراه شما می باشد و اطلاعات جامع را برای شما بازگو می کند.

دسته ی گردشگری 1399/11/02 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 4589 بازدید 9 پسند

سوالات متداول درباره راهنمای سفر به کیش (آپدیت 1402) ، کیش اولیها بخوانند!

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.