راهنمای خرید پوشاک در کیش

جزیره زیبا و توریستی کیش همواره متوجه افراد از نقاط مختلف کشور است، این جزیره به دلیل اینکه از مناطق آزاد کشور به شمار می رود، دارای مراکز خرید و بازارهای بسیار متنوع و مدرن متعدد می باشد که در آنها می توان انواع کالاها و اجناس مورد نیاز خود را بیابید و همواره برای مسافران و گردشگران جذاب و وسوسه انگیز است.

خرید پوشاک

3 نکته مهم برای خرید در جزیره کیش

اگر قصد شما از سفر به جزیره کیش علاوه بر تفریح خرید از این مراکز است باید به چند نکته دقت لازم را داشته باشید:

1. در خرید از جزیره کیش عجله نکنید!

در خرید از جزیره کیش نکته ای که بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید این است که در خرید خود عجله نکنید، زیرا حتی افرادی که به این جزیره زیبای مرجانی بارها سفر کرده اند، بیان می کنند با وجود این که کیش دارای مراکز خرید بسیار زیادی است، قیمت برخی از اجناس آن با شهر خودتان مشابه است.

عجله نکردن برای خرید

2. جنس اصل بخرید!

همانطور که گفته شد جزیره کیش دارای بازارها و مراکز خرید متفاوت با غرفه های است، برخی از افراد این تصور را دارند که کالاها و اجناس موجود در جزیره کیش اصلی هستند، اما این تصور کاملا اشتباه است زیرا در بازارهای کیش نیز اجناس تقلبی و فیک نیز وجود دارد و لازم است دقت کافی داشته باشید و بتوانید جنس اصلی را خریداری کنید.

3. در انتخاب بازار و مرکز خرید خود دقت کافی داشته باشید!

برخی از بازارها و مراکز خرید جزیره کیش بسیار شناخته شده اند و غالبا به بسیاری از مسافران و گردشگران پیشنهاد می شود. لازم است قبل از رفتن و انتخاب مرکز خرید در مورد آن اطلاعات کسب کنید و برای خرید کالا و اجناس مورد نظر خود به مراکز خرید بروید که می توانید آن را مطابق سلیقه و میل خود و با قیمتی مناسب تهیه کنید.

مرکز خرید

خرید پوشاک از جزیره کیش

جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور محل ورود اجناس و کالاهای درجه یک در زمینه لباس و پوشاک است و به دلیل موقعیت و ویژگی های مناطق آزاد این امکان برای مسافران و کیشوندان فراهم است تا اجناس و کالاهای برند را با قیمتی ایده آل و مناسب خریداری کنند. 
در جزیره زیبا و رویایی کیش پوشاک با کیفیت با قیمتی مناسب و ایده آل وارد کشور می شود و وجود مراکز خرید متعدد و متنوع و همچنین قیمت مناسب اجناس آن سبب شده است که پوشاک و لباس به عنوان یک سوغاتی از کیش برای بسیاری از افراد محسوب شود.

مرکز خرید

کدام برندهای معتبر لباس در کیش وجود دارند؟

بسیاری از مسافران برای تهیه کالاها و اجناس برند و مارک و مهم تر از ان اصلی به جزیره کیش سفر می کنند، در جزیره مرجانی کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور اجناس و کالاهای متنوع و برندهای محبوب و معروف با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می شود، برندهای پوشاک معتبری همچون مانگو، پوما، مرسی، ال سی وایکیکی و ... در جزیره کیش وجود دارند و با خیال راحت می توانید از آنها لباس های مورد نیاز و با کیفیت برای خود و عزیزانتان خریداری کنید.

فروشگاه های برند

لباس های برند را از چه مراکز خریدی در کیش می توانیم تهیه کنیم؟

برای خرید لباس های مارک و برند اصلی معروف موجود در جزیره می توانید به مرکز خرید دامون، مرکز خرید پردیس کیش، رویال مال، بازار مریم، سارینا، زیتون، مرکز تجاری کیش و مرکز تجاری کوروش بروید در این بازارها می توانید اجناس مورد نظر خود را با اطمینان و با قیمت مناسب تهیه کنید و از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید.

برای خرید لباس های کودک  و نوزاد در کیش کجا برویم؟

خرید برای فرزند در کنار داشتن دغدغه های خود بسیار شیرین و لذت بخش است، در جزیره کیش مراکز خرید متنوع بسیاری وجود دارد اما رفتن با کودک به فروشگاه های مختلف و تهیه لباس با کیفیت و قیمت مناسب کار سختی به نظر می رسد ما در این جا شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید لباس مورد نظر برای کودک خود یا سوغاتی برای عزیزانتان را سریع تر تهیه کنید:

پوشاک کودک

بازار مرجان کیش؛ فروشگاه باران مارکت

فروشگاه باران مارکت که در بازار مرجان واقع شده است انواع لباس های کودک را با قیمتی مناسب و ایده آل به مشتریان ارائه می دهد.

بازار دامون کیش،؛ بورس لباس های بچگانه و نوزاد

در سفر به جزیره کیش برای تهیه لباس های نوزاد و بچگانه متنوع و با کیفیت بهترین گزینه برای شما بازار دامون کیش است که در آن اجناس با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین انواع پوشاک بچگانه و نوزاد را به مشتریان ارائه می شود و می توانید خریدی مطابق سلیقه و هزینه ای که در نظر گرفته اید را داشته باشید.

لباس کودک

 مرکز تجاری کیش، برند های معروف کودک و نوزاد

بعضی از مسافران در جزیره تمایل به خرید لباس های برند و با کیفیت برای کودکان خود دارند در فروشگاه های مرکز تجاری کیش می توانید خرید دلخواه خود را انجام دهید. 

  • فروشگاه مادرکر

برند مادرکر یکی از برندهای معروف انگلیسی است که تنوع بالایی در لباس های کودک جذاب دارد، اگر تمایل به خرید لباس های برند برای فرزندتان دارید می توانید در مرکز تجاری کیش از فروشگاه مادرکر خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

لباس و سیسمونی نوزاد

  • فروشگاه سیسمونی چیکو

چیکو یک برند ایتالیایی بسیار معروف از سیسمونی نوزاد است و انواع لوازم بهداشتی نوزاد و کودک را تولید می کند و در بازار مرکز تجاری کیش این کالاها و اجناس به صورت اصلی موجود است.

خرید پوشاک زنانه و مردانه از مراکز خرید باسابقه

اگر برای شما قیمت اجناس مهم است و نمی توانید زیاد هزینه کنید و تمایل دارید اجناسی با قیمت مناسب و ارزان تهیه نمایید و تجربه سفر و خرید برای شما لذت بخش تر باشد، مراکز خریدی مانند: ونوس، پانیذ و مروارید می تواند گزینه ی بسیار خوبی برای شما باشد. اجناسی که از مراکز خرید تهیه می کنید از کیفیت ایده آل و مطلوب برخوردار هستند و می توانید با اعتماد و اطمینان و قیمت مناسب از این مراکز پوشاک یا کالاهای دیگر را خریداری کنید.

مرکز خرید

برای خرید پوشاک مردانه و زنانه مختلف به کدام یک از مراکز خرید برویم؟

در این مقاله چند مورد از مراکز خریدی را که برای خرید پوشاک ایده آل تر هستند را معرفی میکنیم:

  • مرکز خرید ونوس کیش، خرید لباس های مردانه

یکی از مراکز خرید که پیشینه ی بسیار خوبی دارد مرکز خرید ونوس در جزیره زیبا و مرجانی کیش است، این پاساژ کوچک در سال 1375 تاسیس شده است و دارای ساختمان دو طبقه و در مجموعه دارای 300 واحد تجاری است و به عنوان یکی از مراکز خرید مهم و خوش نام جزیره کیش محسوب می شود و این امکان برای شما فراهم است تا لباس های مردانه باکیفیت را خریداری کنید.

پوشاک آقایان

  • مرکز خرید مروارید و بازار عرب ها، خرید پوشاک مردانه و زنانه ارزان قیمت

مرکز خرید مروارید از مراکز خریدی برای تهیه اجناس ارزان در جزیره مرجانی کیش به شمار می رود، شما می توانید در بازار چینی ها اجناسی که قیمت بسیار پایین و غالبا از 20 هزار تومان شروع می شود را خریداری کنید، علاوه بر آن بازار 70 غرفه ای عرب ها نیز گزینه ی بسیار خوبی برای خرید اجناس ارزان قیمت در جزیره زیبای کیش محسوب می شود.

  • مرکز خرید پردیس 1 و مرکز تجاری کیش؛ ارائه شیک ترین لباس های مجلسی در کیش

امروز اکثر خانم ها تمایل به پوشیدن لباس های شیک و راحت و دور از زرق و برق در مهمانی ها و مجالس دارند، لباس های مجلس با برندهای معروف لیوایز و ماوی در کیش بسیار مورد توجه است. به طور کلی قیمت لباس های مجلسی در کیش نسبت به سایر شهرهای کشور مناسب تر است و شما می توانید لباس مورد علاقه و سلیقه خود را با قیمتی مناسب و مطلوب تهیه کنید. در این مراکز خرید انواع شلوار جین، تیشرت و شومیز مناسب برای مهمانی ها نیز موجود است.

لباس مجلسی زنانه

خرید شگفت انگیز پوشاک از حراجی های کیش

خرید و گشت و گذار در بازارهای جزیره کیش یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر محسوب می شود، با توجه به اینکه قیمت پوشاک و اجناس در جزیره کیش مناسب و مطلوب است اگر فصل تخفیف و حراج آن باشد می توانید تجربه ی خریدی شگفت انگیز از پوشاک با کیفیت اما با قیمت خیلی مناسب و ارزان را داشته باشید.

تخفیف پوشاک

زمان حراجی های کیش

  •  پایان فصل:

برای تاریخ های حراجی کیش نمی توانیم زمانی دقیق و مشخصی را اعلام کنیم و مرجع رسمی برای حراج فروشگاه های کیش وجود ندارد، اما اگر بخواهیم به طور کلی زمان حراجی های کیش را بررسی کنیم، غالبا بهترین زمان آن پایان فصل ها است.

  • بازه های زمانی کم رونق جزیره کیش:

 زمان هایی که رونق گردشگری در جزیره کیش کم است با حراجها و تخفیف های بیشتری روبرو خواهید شد.

تخفیف تابستان

  • جشنواره های تابستانی کیش:

اگر تحمل گرمای تابستان کیش را دارید در این فصل می توانید از جشنواره های تابستانی جزیره استفاده کنید و کالاها و اجناس خود را با قیمتی فوق العاده مناسب و ارزان تهیه کنید و همراه با استفاده از جنگ های شبانه کیش، کارناوال های شادی و مسابقات متنوع همراه با اهدای جایزه سفر خود را لذت بخش و فراموش نشدنی کنید.

  

دسته ی گردشگری 1400/04/01 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 4884 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره راهنمای خرید پوشاک در کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.