دهکده المپیک کیش

جزیره زیبای کیش دارای مکان های باستانی و تفریحی متنوع و زیادی می باشد و هر ساله مسافران، گردشگران و توریست های بسیاری را از نقاط مختلف ایران و کشورهای مختلف جهان جذب می کند. جالب است بدانید که کیش به عنوان جزیره ی ورزش های متنوع نیز معروف و شناخته شده می باشد. از مکان های دیدنی و جذاب ورزشی آن میتوان به دهکده المپیک اشاره کرد که دارای سالن های متعدد با امکانات بسیار مناسب و مطلوب است و میزبان بسیاری از ملی پوشان و بازیکنان خارجی بوده است.

دهکده المپیک کیش

امکانات دهکده المپیک کیش

مجموعه ی ورزشی المپیک دارای امکانات و تجهیزات ویژه و مخصوص برگزاری تمرین ها و مسابقات ورزش می باشد، این مجموعه هر ساله میزبان اردوهای تمرینی تیم های ورزشی مختلف ملی ، باشگاهی و خارجی است. دهکده المپیک کیش دارای امکاناتی شامل:

  • دو زمین فوتبال چمن و دو زمین مینی فوتبال با چمن مصنوعی
  •  دو سالن تمرین مسابقات اسکواش
  • سالن چند منظوره
  • میدان سوارکاری
  • مجموعه زمین های تنیس
  • استخر مجهز به سونا خشک و بخار و سالن بدنسازی

زمین های فوتبال دهکده المپیک

زمین فوتبال دهکده المپیک با مساحت 2000 متر مربع و ظرفیت 8000 نفر بزرگترین زمین فوتبال جزیره کیش محسوب می شود و هر ساله میزبان اردوهای داخلی تیم ملی است. زمین دیگر فوتبال این مجموعه با مساحت 4000 متر مربع در کنار زمین اصلی قرار گرفته است که ویژه ی برگزاری کلاس های فوتبال می باشد. زمین چمنی با مساحت 2000 مترمربع مخصوص مسابقات فوتسال نیز در این مجموعه قرار دارد.

زمین فوتبال المپیک کیش

سالن اسکواش دهکده المپیک کیش

اسکواش چیست؟

اسکواش  یک نوع ورزش راکتی می باشد که به صورت دو نفر یا چهار نفره انجام می شود. زمین بازی این ورزش با دیوارهای شیشه ای احاطه شده است و امکان دیدن بازی برای تماشاگران از پشت دیوارهای شیشه ای فراهم است.


در جزیره ی کیش و دهکده المپیک امکان لذت بردن از این ورزش مفرح برای علاقمندان فراهم است. مجموعه ی دهکده المپیک دارای دو سالن مجزا اسکواش برای خانم ها و آقایان می باشد. سالن آقایان با مساحتی حدود 800 متر مربع دارای سه کورت و سالن بانوان با مساحت 600 متر مربع دارای دو کورت می باشد و یکی از سالن های بسیار زیبای کشور محسوب می شود. این مجموعه هر روز از ساعت 17:30 تا 22 آماده ی پذیرش علاقمندان می باشد.

زمین اسکواش کیش

سالن چند منظوره دهکده المپیک کیش

سالن چند منظوره دارای 11 رشته متنوع ورزشی  می باشد که ورزش های توپی شامل: ، فوتسال، بسکتبال، والیبال، هندبال و ورزش های غیر توپی شامل: کشتی، تکواندو، کاراته، جودو، شطرنج، ژیمناستیک و تیراندازی می باشد. جالب است بدانید که در تمامی این رشته ها مربیان حرفه ی و باتجربه و حتی در بعضی از رشته ها مربیان بین المللی برای آموزش در رشته های متنوع در این مجموعه حضور دارند. 

سالن چند منظوره المپیک کیش

  • سالن تیراندازی دهکده المپیک کیش

تیراندازی از ورزش های است که مخاطب خاص خود را دارد و تعداد افراد با ویژگی و توانایی های خاص علاقمند به ورزش تیراندازی هستند. دهکده المپیک کیش دارای سالنی با مساحت 3500 متر مربع می باشد که 30 سیبل با بهترین تجهیزات و لوازم تیراندازی و کمان برای علاقمندان به این رشته ی ورزشی هیجان انگیز می باشد و مکانی بسیار مناسب برای افرادی است که این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنند. این سالن آماده پذیرش بانوان هر روزه از ساعت 17 تا 19:30 و آقایان از ساعت 19:30 تا 22 می باشد.

  • سالن ورزش های رزمی دهکده المپیک

سالن غدیر یکی از سالن های موجود در دهکده المپیک با مساحت 1800 متر مربع می باشد و مکان بسیار مناسب و ایده آلی برای ورزش های مانند: کشتی، ورزش های زورخانه ای، ورزش های رزمی و بوکس می باشد و هر روز از ساعت 17 تا 23 آماده ی پذیرش علاقمندان به این رشته های ورزشی می باشد.

  • سالن کشتی و تکواندو دهکده المپیک

یکی از سالن های مورد توجه و اهمیت دهکده ی المپیک کیش سالن کشتی و تکواندو این مجموعه می باشد و با داشتن مربیان حرفه ای، متخصص و کارآمد هر ساله میزبان اردوهای تیم ملی می باشد و شهرت بالایی در میان علاقمندان به این رشته های ورزشی کسب کرده است و افراد بسیاری را برای آموزش به این مجموعه جذب کرده است.

تکواندو المپیک کیش

میدان سوارکاری دهکده المپیک کیش

سوارکاری از ورزش های محبوب برای ایرانیان است و طرفداران خاص خود را دارد، اگر شما نیز به سوارکاری و آرامش و لذت آن علاقمند هستید، در مجموعه دهکده المپیک میدان سوارکاری با مساحت 6000 متر مربع همراه با امکاناتی شامل: مانژ تمرینی، اصطبل و کلینیک دامپزشکی وجود دارد و در سفر خود به کیش هر روز از ساعت 18 الی 21 می توانید از آن استفاده کنید.

زمین سوارکاری کیش

مجموعه تنیس دهکده المپیک کیش

اگر ورزش تنیس مورد علاقه ی شماست مجموعه تنیس دهکده المپیک کیش با مساحت 12000 متر مربع و دارا بودن هشت زمین تنیس و چهار زمین هارد کورت که دو زمین آن ویژه بانوان است انتخاب بسیار ایده آلی برای شما محسوب می شود. این مجموعه امکانات بسیار مناسب، مطلوب و ایده آل توانسته چندین دوره میزبان مسابقات فیوچرز با حضور 20 کشور باشد. مجموعه تنیس دهکده المپیک هر روز از ساعت 18 الی 22:30 آمده پذیرش علاقمندان به این ورزش می باشد.

زمین تنیس المپیک کیش

استخر سرپوشیده دهکده المپیک

شنا ورزشی بسیار دلچسب و لذت بخش به ویژه بعد از گشت و گذار در جزیره ی کیش محسوب می شود. در مجموعه دهکده المپیک کیش، مساحت 3000 متر مربع به استخر سرپوشیده  با ابعاد 17*25 و عمق حداکثر 3 متر، سونای خشک و بخار و همچنین حوضچه آب سرد اختصاص داده شده است و امکانات لازم برای لذتی توام با آرامش و ریلکس کردن در فضایی بسیار تمیز و آرام فراهم است. این مجموعه در روزهای زوج از ساعت 14 الی 21 و روزهای فرد از ساعت 6 الی 21 فعال می باشد.

استخر المپیک کیش

جاذبه های اطراف دهکده المپیک کیش

در سفر به جزیره ی زیبای کیش و رفتن به مجموعه ی بزرگ ورزشی دهکده المپیک علاوه بر لذت بردن از ورزش های متنوع با امکانات ایده آل و مکانی بسیار مناسب می توانید از جاذبه های اطراف این مجموعه مانند: شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و مجموعه درخت سبز بازدید کنید و با گشت و گذار در آنها لحظات خود را به یاد ماندنی تر و لذت بخش تر کنید.


 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/09/02 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 5387 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره دهکده المپیک کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.