داروخانه های کیش

تفریحات کیش

داروخانه ها موسسات پزشکی هستند که به طور تخصصی دارو و تجهیزات پزشکی را در اختیار مردم قرار می دهند. برخی از داروخانه ها علاوه بر فروش دارو محصولات آرایشی و بهداشتی زا نیز عرضه می کنند، از دیگر خدمات داروخانه ها مواردی همچون خدمات مشاوره دارویی بیماران و چک کردن نسخه های آنها، بررسی تداخلات دارویی، تجویز داروهای ساده زیر نظر پزشک داروساز می باشد.

داروخانه

جزیره کیش یکی از جزیره های توریستی و جذاب کشور ایران است که سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. در این جزیره کلیه خدمات پزشکی و دارویی به صورت پیشرفته و تخصصی وجود دارد و عموم افراد می توانند در صورت نیاز به دارو یا خدمات بهداشتی و درمانی در هر ساعت  از شبانه روز از امکانات بهره ببرند. در ادامه مطلب به معرفی داروخانه های کیش و خدمات آنها می پردازیم، پس با کیش میزبان همراه باشید.

داروخانه بیمارستان کیش

یکی از داروخانه های جزیرۀ کیش داروخانه شبانه روزی بیمارستان کیش می باشد که در قسمت روبرویی بخش پذیرش بیمارستان فوق تخصصی کیش قرار گرفته است و زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت دارد. این داروخانه از 3 واحد که شامل داروخانه بستری، داروخانه سرپایی و واحد آرایشی بهداشتی می شود ساخته شده است. 
داروخانه بیمارستان کیش واقع در ششصد دستگاه و در داخل بیمارستان می باشد و به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و در هر ساعت از شبانه روز می توان با مراجعه به آن از خدمات این داروخانه بهره مند شد. همچنین مراجعان می توانند با شماره گیری شماره تلفن 4459400 با داروخانه در ارتباط باشند.

داروخانه بیمارستان کیش

داروخانه پدافند هوایی

داروخانه پدافند هوایی کیش در کلینیک شهید ستاری واقع در منطقه پدافند هوایی در ساعات 8 الی 13:30 آماده ارائه خدمات به مراجعین محترم می باشد. شماره تماس این مرکز 4443273 است و بیماران می توانند در ساعات مقرر تماس حاصل فرمایند.

داروخانه پردیس

داروخانه پردیس کیش در خیابان فردوسی، داخل بازارچه حافظ، پلاک 27 قرار گرفته است. ساعات کار این داروخانه از 9 صبح لغایت نیمه شب می باشد و در این ساعات آماده ارائه خدمات بهداشتی درمانی به کلیه افراد می باشد.
شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: 4422419

داروخانه پردیس کیش

داروخانه سها (داروخانه هلال احمر)

داروخانه سها جزیره کیش در طبقۀ همکف ساختمان پزشکان سها قرار گرفته است و در دو شیفت صبح  و بعد از ظهر (10 شب) آماده خدمت رسانی به مراجعین می باشد.
شماره تماس: 44239930-4424537

داروخانه سها کیش

داروخانه مرکز بهداشت بوعلی

این داروخانه دولتی در منطقه سفین، خیابان اقبال و در مرکز بهداشت بوعلی واقع شده است و به صورت دو شیفت تا ساعت 8 شب فعالیت دارد. شماره تماس این داروخانه 44432424 می باشد.
وبسایت: ندارد

داروخانه مرکز بهداشت بوعلی کیش

داروخانه سالار

داروخانه سالار کیش واقع در جنب بازار ونوس، سالار کیش و پلاک 34 می باشد و ساعات فعالیت آن در دو شیفت (تا ساعت 24) است. برای کسب اطلاعات بیشتر با این داروخانه با شماره 4455168 تماس بگیرید.
وبسایت: ندارد

داروخانه سالار کیش

داروخانه مهر

داروخانه مهر واقع در شهرک پردیس کیش- بلوار ایران، طبقه همکف مجتمع تجاری پادنا می باشد و به صورت دو شیفت تا هشت شب باز است. این داروخانه نزدیک به هتل شایگان کیش و پاساژها و مراکز خرید و تجاری متعدد می باشد و برای مسافرین مقیم در هتل شایگان جهت دریافت دارو سهل الوصول می باشد. 
تلفن تماس: 4431190

داروخانه مهر کیش

داروخانه عمید

این داروخانه در نزدیکی بیمارستان کیش واقع در ششصد دستگاه قرار گرفته است و به صورت دو شیفت صبح و بعد از ظهر (تا ساعت 24) در حال ارائه خدمات به کیشوندان و گردشگران می باشد. داروخانه عمید نزدیک به هتل گلدیس کیش می باشد و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند در صورت نیاز به اقلام درمانی و دارویی می توانند به این داروخانه مراجعه نمایند.
آدرس: جزیره کیش- میدان هرمز- بلوار حریره-منطقه ششصد دستگاه- جنب بیمارستان کیش
شماره تماس: 44423129
وبسایت: amidpharma.ir

داروخانه عمید کیش

داروخانه پاستور

داروخانه پاستور در نزدیکی هتل شایگان و در شهرک پردیس، در مجتمع تجاری دیپلمات مرکز شهر کیش قرار گرفته است.
شماره تماس: 44461333
وبسایت: ندارد

داروخانه دکتر سیار

داروخانه دکتر سیار کیش با نظارت خدمات بهداشتی و درمانی و دانشکده علوم پزشکی هرمزگان در دو شیفت صبح و عصر در روزهای شنبه تا پنجشنبه و شیفت عصر در روزهای جمعه آماده ارائه خدمات دارویی و درمانی می باشد. موقعیت مکانی این داروخانه از لحاظ نزدیکی به اقامتگاه های گردشگری در نزدیکی هتل شایگان و هتل ارم می باشد.
آدرس: جزیره کیش- شهرک پردیس- بلوار فردوسی- خیابان ابن سینا- ساختمان گنجینه 1
تلفن تماس: 44472004
وبسایت: ندارد

داروخانه دکتر سیار کیش

داروخانه دکتر مشیری

این داروخانه در موقعیت مکانی محله دانشگاه کیش، در خیابان موج واقع شده و در نزدیکی هتل بین المللی کیش، هتل شایان و اسکله بزرگ تفریحی کیش قرار دارد که همین امر موجب شده در ساعات فعالیت خود خدمات بهداشتی و درمانی بسیاری را به مهمانان این جزیره ارائه کند.
ساعات فعالیت: شبانه روزی
وبسایت: ندارد.
تلفن تماس: 44455168

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/05/20 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 6810 بازدید 6 پسند

سوالات متداول درباره داروخانه های کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.