جانمایی زمین جهت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کیش

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان جهت جانمایی زمین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی کیش با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ملاقات کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، جعفر آهنگرانی در جلسه ی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی کیش این طرح را گامی بزرگ در توسعه حوزه درمان و پزشکی برای ساکنان جزیره به شمار آورد.
ایشان افزود: 61 پروژه ساخت درمانگاه در سطح بندی درمانی سازمان تامین اجتماعی معرفی گردیده است و در جزیره کیش یکی از این مراکز احداث خواهد شد.

جانمایی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بیان کرد: برای ساخت این مرکز درمانی امکانات و رشته های مختلف همچون پزشک عمومی، دانپزشکی، مامایی، واحدهای پاراکلینیکی تزریقات پانسمان، آزمایشگاه، داروخانه و با توجه به نیاز و لزوم رادیولوژی در نظر گرفته شده است، همچنین در این درمانگاه بخش های تخصصی نیز امکان ایجاد شدن را دارند.
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه با بیان دستور مستقیم و پیگیریهای مستمر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش جهت ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی گفت: با توجه به دولتی بودن این طرح بعد از جانمایی و تایید زمین، فرایند واگذاری آن انجام می شود.
وی افزود: متراژی حدود 2 هزار و 600 متر مربع در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع مطابق با استانداردها برای ساخت این مرکز درمانی در نظر گرفته شده است و در نزدیکی مصلی کیش جانمایی این زمین خواهد بود.
علی عرب در مورد بازه زمانی ساخت درمانگاه تامین اجتماعی گفت: عملیات اجرایی این مرکز درمانی با توجه به متراژ در نظر گرفته شده حدود 15 تا 16 ماه زمان نیاز دارد.
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این عملیات در آینده ی نزدیک آغاز می شود و ساکنان، مسافران و گردشگران می توانند از خدمات مرکز درمانی تامین اجتماعی کیش بعد از بهره برداری استفاده کنند.

دسته ی اخبار کیش 1400/08/22 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1124 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره جانمایی زمین جهت ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.