کنسرت هوروش بند در کیش : بیوگرافی ، آهنگ و برنامه کنسرت ها

جدیدترین لیست کنسرت های هوروش بند در کیش 1402

هورش بند فعلا در کیش برنامه ای ندارند.

جهت خرید بلیط کنسرت هوروش بند با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

کنسرت

قوانین خرید بلیط:

  • تهیه بلیط برای کودکان بالای 4 سال الزامی است.
  • حضور یک ساعت قبل از شروع برنامه در محل برگزاری الزامی است.
  • همراه داشتن خوراکی و یا استعمال دخانیات در محیط سالن برگزاری ممنوع است.
  • رعایت حجاب و شئونات اسلامی در طی برگزاری کنسرت الزامی است.
  • لغو برنامه به هر دلیلی از طرف تهیه کننده برنامه بوده و ارتباطی با کیش میزبان ندارد و هزینه آن نیز عودت داده خواهد شد.
  • لازم به ذکر است بعد از شروع برنامه برای جلوگیری از بی نظمی درب های ورودی بسته شده و رفت آمد به داخل سالن تنها پس از پایان یک قطعه و یا در شرایط مناسب انجام خواهد شد

قیمت جایگاه:

قیمت بلیط ها به شرح زیر است.

  1. ردیف 1 تا 4 (جایگاه VIP) : 7.000.000 ریال
  2. ردیف 4 تا 18: قیمت متغییر بین 5.000.000 تا 6.700.000 ریال
  3. ردیف 19 تا 27: قیمت متغییر بین 3.800.000 تا 4.800.000 ریال

نقشه سالن کنسرت هال مریم کیش:

سالن کنسرت هال مریم کیش

جهت خرید بلیط کنسرت هوروش بند با شماره 1134 090 0930 تماس بگیرید | خرید بلیط

خرید بلیط کنسرت بهنام بانی 12 دی کیش

خرید بلیط کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش


در کشور ما ایران گروه های موسیقی متعددی فعالیت می کنند، گروه موسیقی هوروش بند از گروه های موسیقی پاپ ایرانی است که با همراهی و همکاری دو جوان با استعداد و توانای کشور، مسعود جهانی و مهدی دارابی شکل گرفته است.

معنی هوروش بند

اصل این کلمه هورورش نیست و هوروَش به معنی فروزان مانند خورشید است که به دلیل تلفظ اشتباه نام گروه هوروش شناخته شده است، لوگوی این گروه نیز بعد از چندین بار اصلاح توسط مجید فرهبد طراحی شده است.

هوروش بند

بیوگرافی مهدی دارابی

مهدی دارابی متولد 17 مرداد ماه سال 1372 در تهران است، او اصالتا اهل کوهدشت لرستان می باشد و از کودکی به موسیقی سنتی علاقه زیادی داشته است و در سن نوجوانی و بزرگ شدن به موسیقی پاپ علاقه مند شده است. در حال حاضر او مجرد است و ازدواج نکرده است، اما در برنامه دورهمی که حضور یافت اعلام کرد که تصمیم دارد به زودی ازدواج کند اما در حال حاضر خبری از ازدواج او نیست.

شروع خوانندگی مهدی دارابی

او بدون گذراندن دوره های خاص و با دل و احساسش موسیقی را فرا گرفته است، او به صورت جدی فعالیت خود را در زمینه موسیقی و خوانندگی از سال 1389 آغاز کرده است و در 18 خرداد سال 1392 سه قطعه (ازت خاطره دارم)، (به من سربزن) و (تو حالت ناخوشه) را منتشر کرد. اما این آهنگ ها مورد توجه در سبک موسیقی پاپ قرار نگرفت. 

مهدی دارابی

بیوگرافی مسعود جهانی

مسعود جهانی متولد 10 خرداد ماه سال 1366 است، او از سن 14 سالگی به فراگیری موسیقی پرداخت و در سال 85 و سن 19 سالگی در دانشگاه اصفهان در رشته داروسازی قبول شد و همزمان با تحصیل یک گروه موسیقی تشکیل داد و بعد از چند ترم به دلیل علاقه زیاد به موسیقی از دانشگاه انصراف داد. مسعود جهانی در سن 20 سالگی دوره صدابرداری موسیقی را گذراند و در حال حاضر از تنظیم کنندگان مطرح کشور محسوب می شود.

مسعود جهانی
مسعود جهانی از تنظیم کنندگان پرکار و مطرح کشور است ، او در کارنامه کاری خود با خوانندگان مطرحی همچون علی شمس، ،رمین زارعی، مهدی جهانی، رضا شیری، یاسر داوود، حمید عسگری و ... همکاری داشته است، همچنین مسعود جهانی علاوه بر تنظیم در خوانندگی با مسعود صادقلو در قطعه یار قدیمی و حس آزادی نیز موفق بوده است.

شکل گرفتن گروه هوروش بند

گروه هوروش بند با همکاری مسعود جهانی، مهدی دارابی و آرش و مسیح عدل پرور  در سال 1395 تاسیس شده است. همانطور که گفته شد این گروه متشکل از دو فرد اصلی شامل: مسعود جهانی به عنوان تنظیم کننده موسیقی پاپ و مهدی دارابی خواننده خوش صدا موسیقی پاپ می باشد. قطعه (یاد تو می افتم) نخستین قطعه  این گروه بود که به صورت رسمی انتشار یافت.

سبک فعالیت هوروش بند

مهدی دارابی که خواننده این گروه است، دارای سبکی تلفیقی از موسیقی سنتی روحوضی و موسیقی سنتی امروزی است و همچنین موسیقی R&B و هیپ هاپ را به آن افزوده است که این سبک توانسته علاقه مندان و مخاطبان بسیاری به ویژه در میان جوانان کسب کند.

مهدی دارابی

ممنوعیت کاری هوروش بند

بعد از انتشار اولین آلبوم هوروش بند در سال 94 هوروش بند دچار مشکل شد و بعد از تحقیقات مشخص گردید که دلیل آن پخش شدن آهنگ های این آلبوم در رادیو جوان بوده است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهدی دارابی را ممنوع به کار کرد،اما خوشبختانه بعد از مدتی این مشکل رفع شد و او توانست مجدد به فعالیت خود ادامه دهد.

قطعه ها و آهنگ های هوروش بند

از قطعه های زیبایی که این گروه منتشر کردند می توان (آخر منو به باد دادی)، ( ماه دلم)، (به کی پز میدی)، ( ماه پیشونی)، ( خنک شد دلت)، ( عاشقم کردی) و (فاصله نه)، ( همین الان خسته ام) و ... اشاره کرد، تمام قطعه هایی که این گروه منتشر کردند، را مسیح و آرش، مهدی دارابی و حمید فریزند ساخته اند.

هوروش بند

شهرت و اوج گرفتن هوروش بند

تابستان سال 1396 برای موسیقی بسیار خبرساز بود و گروه هوروش بند در شهریور ماه 96 برای اولین بار به استیج راه پیدا کرد و چهار اجرا در تهران داشت، داستان گروه هوروش بند با بقیه متفاوت است، وجود مسعود جهانی که در چند سال اخیر با خوانندگان مختلف همکاری داشته است نقطه حائز اهمیت این گروه محسوب می گردد.

هوروش بند
 با انتشار قطعه (آخر منو به باد دادی) اتفاق ویژه برای این گروه  رخ داد، این قطعه  علاقه مندان و مخاطبان این گروه را افزایش داد و مسیر را برای برگزاری کنسرت های بیشتر گروه هوروش بند هموار کرد، نکته مهم دیگر در مورد این گروه این است که علاوه بر تولید محتوا، تامین کننده کلام و موسیقی خوانندگان مختلف دیگر نیز می باشد، به عبارت راحت تر این گروه متشکل از چند تولید کننده است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

تیتراژ پایانی برنامه فرمول یک

یکی از برنامه های پرمخاطب شبکه یک صدا و سیما برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا است که هر روز صبح پخش می شود و تیتراژ پایانی آن با نام (ماه دلم) توسط هوروش بند اجرا شده است که ترانه و ملودی آن از آرش عدل پرور و تنظیم کنندگی آن را مسعود جهانی انجام داده است و در نهایت مهدی دارابی این قطعه را اجرا کرده است.

هوروش بند

کنسرت های هوروش باند

نخستین کنسرت این گروه در جزیره زیبای کیش در 2 شهریور ماه 1396 برگزار شد، این گروه بعد از اجرای این کنسرت؛ هشت سانس کنسرت در تهران برگزار کردند و به عنوان یک گروه موفق در میان مخاطبان و علاقمندان به موسیقی شناخته شدند. این کنسرت ها به تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان برگزار شد و همچنین ایشان برگزاری کنسرت های دیگر در ایران و خارج از کشور را برعهده داشتند.

هوروش بند
شما نیز اگر علاقه مند به موسیقی و شرکت در کنسرت های خوانندگان محبوب و مورد علاقه خود هستید می توانید برای اطلاع از کنسرت های برگزار شده در جزیره رویایی کیش و رزرو بلیط به سایت کیش میزبان مراجعه نمایید، همچنین شما می توانید به آسانی تور کیش خود را رزرو نمایید و سفری بدون دغدغه به این جزیره رویایی داشته باشید.

موفقیت و افتخارات هوروش بند

گروه هوروش بند در پنجمین جشن سالانه موسیقی ما که در برج میلاد با شعار (جشن همدلی اهالی موسیقی ایران) برگزار شد، ترانه ( ماه پیشونی) گروه هوروش بند به عنوان قطعه برگزیده موسیقی پاپ انتخاب شد.

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1399/11/28 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 2170 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره کنسرت هوروش بند در کیش : بیوگرافی ، آهنگ و برنامه کنسرت ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.