حمید خندان : آهنگ ها ، کنسرت ها و بیوگرافی

تفریحات کیش

آهنگ «خاک پاک» حمید خندان (آپدیت شده در تاریخ 1399/11/26)

«خاک پاک» یکی از تازه ترین آثار موسیقی مرتبط با روز ملی خلیج فارس می باشد که حمید خندان خوانندگی و آهنگسازی آن را به عهده دارد به گفته ی تهییه کننده این اثر، جناب آقای فرزاد فتحی، تصویربرداری «خاک پاک» در شهر مشهد، جزیره کیش، شیراز، تهران، کرمانشاه و اصفهان انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نماهنگ قرار است در فروردین 1400 تصویربرداری و در روز خلیج فارس( 10 اردیبهشت) رونمایی شود، بیوگرافی این خواننده و بازیگر محبوب را می توانید در ادامه مطالعه نمایید.

دانلود آهنگ خاک پاک حمید خندان


حمید خندان بازیگر و خواننده معروف در سینما و تلویزیون ایران می باشد. وی سال 1355 در شهر تهران متولد شد. این بازیگر 44 ساله فارق التحصیل دانشگاه آزاد در رشته مهندسی الکترونیک می باشد، اگر چه در رشته تحصیلی خود فعالیت نداشت اما توانست در زمینه هنر به موفقیت های بسیار خوبی دست پیدا کند. حمید خندان حدود 7 سال است که در جزیره کیش زندگی می کند و این موقعیت مکانی سبب شده تا در فیلم ها و سریال های کمتری ایفای نقش کند.

حمید خندان

سه تا از بهترین هتل های کیش برای رزرو و اقامتی دلنشین

رزرو هتل پارمیس کیش

رزرو هتل آرامش کیش

رزرو هتل پارسیان کیش

حمید خندان چگونه بازیگر شد؟

حمید خندان در دوره ی دبیرستان تئاتر های زیادی را بازی کرده بود ولی هیچ گونه شناخت و تجربه ی حرفه ای در زمینه بازیگری نداشت ایشان توسط آقای دکتر چراق علی به مجید مظفری معرفی شد و به دلیل استعداد بسیار خوبی که در زمینه بازیگری داشت، موفق شد اولین فیلم سینمایی خود را به نام قلب های ناآرام بازی کند.

حمید خندان در سال 1381 زمانی که 26 سال داشت در فیلم قلب های نا آرام بازی کرد اما متاسفانه چندان فیلم موفقی نبود اما به گفته حمید خندان این فیلم پلی شد که ایشان بتواند به دلیل کسب تجربه راه موفقیت را ، سریعتر طی کند.

مهم ترین و موفق آمیزترین اثری که حمید خندان در آن ایفای نقش کرده است در سال 1385 و در سن 30 سالگی، فیلم زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح می باشد، حمید خندان در این فیلم در کنار بازیگران مشهوری چون: رضا شفیعی جم، بهزاد فراهانی، ماهایا پطروسیان ، رابعه اسکویی هنرنمایی کرده است.

حمید خندان

حمید خندان چگونه خواننده شد؟

اما جالب است بدانید که ایشان علاوه بر بازیگری طبع خوانندگی نیز دارد به همین دلیل تاکنون آهنگ های بسیار زیبا به نام بارون نمیخوام، اشک، احساس شیرین را خوانده است. حمید خندان سال 1364 از طریق گروه سرود مدرسه و در سن 9 ساگی خوانندگی را شروع کرد و از همان زمان نوازندگی پیانو و گیتار را آموزش دید و به دلیل پشتکار بسیار زیاد توانست در سال 1372، 200 قطعه بسیار زیبا اجرا کند، ایشان با الگو برداری از سبک های موسیقی امروزی تصمیم دارد که آهنگ های بسیار شاد را اجرا کند تا بتواند به هدف خود که برگزاری کنسرت است برسد.

حمید خندان

جنگ های حمید خندان در کیش

حمید خندان بسیار فعال می باشد و به همین دلیل، امروزه جنگ های بسیار زیادی را در جزیره کیش با امیرعبداله خواننده معروف کیش اجرا کرده است این جنگ ها به دلیل حضور این دو هنرمند مطرح، انرژی بسیار بالایی دارد اگر شما می خواهید به جزیره کیش سفر کنید پیشنهاد می کنم جنگ شبانه ایرانیا را در جزیره کیش حتما از طریق سامانه کیش میزبان رزرو کنید.

دسته ی بیوگرافی خواننده ها و کمدین ها 1399/09/20 نویسنده : فائزه عین آبادی 1 نظر 41075 بازدید 21 پسند

سوالات متداول درباره حمید خندان : آهنگ ها ، کنسرت ها و بیوگرافی

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1401/03/18
3

دوستش دارم

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.