بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

فهرست

1-معرفی سرپرست،هیات امنا و چارت سازمانی بیمارستان کیش

2-معرفی بخش های بیمارستان کیش

3-چه جراحی هایی در بیمارستان کیش انجام می شود؟

4-معرفی پزشکان بیمارستان کیش

5-کنترل کرونا در بیمارستان کیش

6-بیمه های طرف قرارداد با بیمارستان کیش

معرفی بیمارستان تخصصی فوق تخصصی کیش

بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش در سال 1372 با هدف گردشگری سلامت با توجه به پتانسیل های بالقوه جزیره کیش در جهت:

  1. ارتقای ایمنی بیمار
  2. ارتقای کیفیت خدمات بالینی
  3. پیشگیری ، ایمنی و ارتقای سلامت کارکنان
  4. بهبود عملکرد بیمارستان در راستای اقتصاد درمان

تاسیس شده است. این بیمارستان هم اکنون در میدان هرمز، بلوار حریره، خیابان ابن سینا دارای سه فاز می باشد که فاز سوم آن در سال 1392 افتتاح شد و ظرفیت تخت های بیمارستان از 32 به 64 تخت افزایش پیدا کرد.

بیمارستان کیش

بیمارستان فوق تخصصی کیش

سرپرست بیمارستان کیش چه کسی است؟

با حکم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد جزیره کیش جناب آقای دکتر مصطفی ناد علی نژاد به عنوان سرپرست منطقه آزاد جزیره کیش منصوب شده است.

معرفی هیئت امنای بیمارستان کیش

رئیس هیات امنا: ناصر آخوندی
رئیس بیمارستان و عضو هیات امنا: دکتر مصطفی نادعلی نژاد
عضو هیات امنا: دکتر حمید اسدی
عضو هیات امنا: دکتر سید حسین داودی
عضو هیات امنا: دکتر مهدی درخشان

چارت سازمانی بیمارستان کیش:

تمامی بیمارستان ها دارای چارت سازمانی می باشند که به هنگام وجود مشکل می توانید با مراجعه به این چارت به راحتی مشکل خود را از راه درست حل کنید، این چارت را در تصویر زیر آورده ایم.

چارت سازمانی بیمارستان کیش

معرفی بخش های بیمارستان کیش

این بیمارستان از 5 بخش درمانی، اتاق عمل، پاراکلینیک، کلینیک، اورژانس تشکیل شده است که در ادامه به معرفی کامل این بخش ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید:

  • بخش درمانی

بخش درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شامل 10 قسمت: icu ،ccu ،NICU ،VIP, بخش بستری، بخش نوزادان و اطفال، بخش زایمان، بخش دیالیز، ایزوله تنفسی، بخش بیماری‌های خاص 

1-مراقبت های ویژه ICU بیمارستان کیش

در این بخش 5 تخت که به آخرین دستگاه های پیشرفته مجهز می باشد. این بخش دارای اتاق ایزوله برای بیماران عفونی که به صورت 24 ساعته توسط متخصص بیهوشی نظارت می شود، در این قسمت سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد. تمامی تخت ها در این قسمت به دستگاه ونتیلاتور آخرین متد روز دنیا می باشد مجهز است. لازم به ذکر است که در این بیمارستان کلیه تخت ها تخت مواج مدرن می باشد.

بخش درمانی کیش

2-مراقبت های ویژه CCU بیمارستان کیش

در این بخش 5 تخت که از نوع سه شکن با موتور ژنراتور مخصوص به همراه دستگاه های پمپ انفوزیون و همچنین مانیتورهای پیشرفته متصل به مانیتور مرکزی در ایستگاه پرستاری هستند، مجهز می باشد. به دلیل اینکه بیماران با مشکلات قلبی، انفارکتوس قلبی، فشار خون بالا، آنژین صدری، کنترل آریتمی ، مشکلات دینامیکی بستری می شوند دارای محیطی بسیار آرام می باشد. 

3-مراقبت های ویژه نوزاد NICU بیمارستان کیش

یکی از مجهز ترین بخش ها در بیمارستان کیش می باشد بخش NICU برای افرادی که سالهای زیاد در انتظار فرزند بوده اند می باشد. زیرا پزشکان بسیار با تجربه و حاذق برای خدمات فوق تخصصی به نوزاد وجود دارد و تمامی وسایل پزشکی و امکانات به همراه 5 تخت، چهار انکوباتور و پنج عدد فتوتراپی پرتابل در این بخش وجود دارد.

لازم به ذکر است که تمامی تخت ها با مانیتورینگ ساکشن و اکسیژن سانترال مجهز می باشد در کنار این بخش اتاق استراحت برای مادران وجود دارد که بتوانند با امکانات بسیار ویژه در آن بخش استراحت کنند.

4-بخش VIP بیمارستان کیش

بخش بسیار مجهز و ویژه که پرسنل با تجربه که به چند زبان انگلیسی، عربی، ترکی مجهز می باشد فعالیت دارند. این بخش دارای 3 سوئیت مجهز است و آنگونه طراحی شده است که مددجو تصور می کند در منزل خود حضور دارد.

بخش های vip کیش

بخش vip بیمارستان تخصصی کیش

5-بخش اطفال و نوزادان بیمارستان کیش

این بخش برای کودکان می باشد و در مجاورت NICU قرار دارد تا هر زمان برای کودکی مشکلی به وجود بیاید در عرض کمترین زمان به این بخش منتقل شوند.
بخش اطفال و نوزادان بیمارستان دارای 7 تخت و 7 کات نوزاد می باشد و دیوار های این بخش طراحی های کودکانه ای دارد که باعث شده است فضای سرد و بی روح بیمارستان به کودکان منتقل نشود و احساس شادی خود را حفظ کنند و برای آرامش هر چه بیشتر مادران اتاق استراحت با تمامی امکانات در این بخش قرار داده شده است.

بخش اطفال و نوزادان کیش

بخش اطفال کیش

6-بخش زایمان بیمارستان کیش

به دلیل اینکه ممکن است برای بیماران در بخش زایمان مشکل حادی به وجود بیاید این اتاق را در کنار اتاق عمل و مراقبت های ویژه قرار داده اند که دسترسی به این اتاق ها در عرض چند ثانیه امکان پذیر می باشد که به دو قسمت تقسیم می شود.

-قسمت ورودی بخش زایمان بیمارستان اتاق معاینه زائو قرار دارد در این اتاق تخت ژنیکولوژی با امکانات فتال مانیتورینگ و چند قلویی می باشد.

-این قسمت سه اتاق وجود دارد که دارای 4 تخت می باشد که دارای امکانات ویژه و سرویس های بهداشتی، حمام و تلویزیون، یخچال، سیستم احضار پرستار می باشد.

7-بخش دیالیز بیمارستان کیش

بخش دیالیز برای افرادی تعبیه شده است که دچار نارسایی مزمن و یا حاد کلیه می باشند که باید عملیات همودیالیز انجام دهند این بخش در تمام ساعات شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.
انی بخش دارای 4 تخت می باشد که یکی تخت آن ویژه ی افراد با بیماری های  HBV/HIV/HCV است.

8-بخش بیماری های خاص بیمارستان کیش

این بخش برای بیماران تالاسمی سیکل تال، کم خونی فانکونی ساخته شده است و دارای 7 تخت که در سه اتاق قرار گرفته است، تشکیل شده است.

9-بخش های داخلی و جراحی بیمارستان کیش

این بخش برای بیمارانی که احتیاج به استراحت دارند، طراحی شده است به همین دلیل منظره دید این اتاق رو به محوطه بیمارستان که بسیار سرسبز می باشد قرار گرفته شده است. در این بخش اتاق های دو ، سه و تک و VIP را مشاهده خواهید کرد که امکاناتی مانند تخت های تمام اتوماتیک، سرویس بهداشتی، حمام، سیستم احضار پرستار، تلویزیون، کاناپه تخت خواب شو و همچنین اینترنت وایرلس می باشد.

10-ایزوله تنفسی:

بخش تنفسی در مجاورت اورژانس بیمارستان کیش قرار گرفته است دلایلی که این بخش بیمارستان را از سایر بخش ها متمایز کرده است درب ورودی مجهز و دیوارهای شیشه ای می باشد که سبب شده است خانواده بیمار به راحتی می تواند از پشت این دیوارهای شیشه ای ملاقات داشته باشد. این بخش مجهز به 3 دستگاه ونتیلاتور و سرویس و حمام مجزا می باشد و همچنین ایستگاه پرستاری در این قسمت قرار دارد.

  • بخش پاراکلینیک

بخش پاراکلینیک بیمارستان کیش از 5 قسمت داروخانه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، تصویربرداری، بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی تشکیل شده است و خدمات کلی این بخش شامل: رادیولوژی دیجیتال، MRI، CT SCAN، سنجش تراكم استخوان، سونوگرافی، فیبرو اسكن، آندوسكوپی، كولونوسكوپی، اسپیرومتری، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، اكوكاردیوگرافی، تست ورزش، ماموگرافی، هولتر مانیتورینگ، انواع تست های آزمایشگاهی می شود.

برای معرفی این بخش ها ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

1-داروخانه

روبه‌روی بخش پذیرش داروخانه بیمارستان فوق تخصصی قرار گرفته است که از سه بخش داروخانه سرپایی، داروخانه بستری و بخش آرایشی و بهداشتی می باشد.

پذیرش بیمارستان کیش

2-آزمایشگاه

آزمایشگاه یکی از مکان هایی است که باید بسیار وسایل پیشرفته و دقیق در آن به کار رود زیرا جواب این آزمایش ها با جان آدم ها ارتباط مستقیم دارد. آزمایشگاه بیمارستان جزیره کیش پیشرفته ترین و مدرن ترین وسایل و امکانات را در دل خود جای داده است.
در این قسمت آزمایش های بیوشیمی، هماتولوژی، هورمون شناسی، میکروب شناسی، پاتولوژی به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی می باشد.

تست های آزمایشگاهی این بیمارستان شامل:
CBC DIFF-FBS-2hpp Blood Sugar-HbA1c-urea-cr-ca-ph- uric acid- chol-HDL-LDL-TG-Total pr-Albumin- Globulin-SGPT-SGOT-ALK-GGT-Serum Bill-T3-T4-Tsh- Hbs Ag-HIV Ab-HCV Ab-iron-TIBC-Ferritin-U/A-S/E(OB-OP) ESR-CRP-RPR-PSA(مردان)-CYT PAP(زنان)-VIT D3

آزمایشگاه بیمارستان کیش

3-فیزیوتراپی

آماده خدمت لازم برای بیماران با مشکلات اسکلتی عضلانی نورولوژی و آسیب های ورزشی است در این بیمارستان درمان با سوزن خشک الکتروتراپی و دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام می شود.

4-تصویربرداری

بخش تصویربرداری این بیمارستان به عنوان یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان ها معرفی شده است و به طور شبانه روزی درصدد جلب رضایت پزشکان و صد البته بیماران طراحی شده است. خدماتی که در این بخش انجام میشود شامل:

خدمات تصویربرداری در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شامل: M R I ،Scan CT، راديولوژي ديجيتال، سونوگرافي 4 بعدي و كالر داپلر، پانوركس و OPG ديجيتال، ماموگرافي ديجيتال، سنجش تراكم استخوان، راديولوژي پرتابل، C ARM در اتاق عمل و فلوروسكوپي می باشد.

5-بخش آندوسکوپی و کولونوسکوپی

  • بخش کلینیک

بخش کلینیک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از دو قسمت: کلینیک چکاپ و پلی کلینیک تشکیل شده است خدماتی که در این بخش ها صورت میگیرد:

1- پکیج خدمات چکاپ در بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش

پکیج های خدمات این بیمارستان به 4 بخش طلایی، نقره ای، برنزی و چکاپ کل بدن می باشد.

پکیج خدمات چکاپ طلایی:

پکیج چکاپ بخش اطفال بیمارستان کیش:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص اطفال-مشاوره متخصص ارتوپدي-مشاوره دندانپزشكي-مشاوره چشم
  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS- Ca-Ph-UREA-Cr-Na-K- - VIT D3-T3-T4-TSH- U/A-S/E(OB-OP)-ESR-CRP-IRON-TIBC-Ferritin
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي-EKG-ارتوپدي فني-بينايي سنجي- شنوايي سنجش
  4. تصویربرداری: اسكن كف پا

پکیج چکاپ بخش زنان بیمارستان کیش:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص داخلي-مشاوره متخصص زنان-مشاوره قلب-مشاوره جراح عمومي
  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS- Ca-Ph-UREA-Cr-Na-K-ALKPh-URIC ACID- SGOT-SGPT- VIT D3- TG-CHOL-HDL-LDL-T3- T4-TSH-IRON -U/A- HBS Ag -HIV Ab-RPR-CYT PAP
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي - EKG- اسپيرومتري - پاپ اسمير - معاينه پستان-تست ورزش-بينايي سنجي- شنوايي سنجي
  4. تصویربرداری: عكس قفسه سينه - سونوگرافي شكم و لگن و رحم و ضمائم - ماموگرافي-اكوكاديگرافي-دانسيتومتري

پکیج چکاپ بخش مردان بیمارستان کیش:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص داخلي - مشاوره متخصص اورولوژي-مشاوره قلب-مشاوره جراح عمومي
  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS- Ca-Ph-UREA-Cr-Na-K- ALKPh- URIC ACID-SGOT-SGPT- VIT D3- TG-CHOL-HDL-LDL-T3- T4-TSH-PSA-IRON -U/A-HBS Ag -HIV Ab-RPR-PSA
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي - EKG- اسپيرومتري - -تست ورزش-بينايي سنجي-شنوايي سنجي
  4. تصویربرداری: عكس قفسه سينه - سونوگرافي شكم و لگن و كليه و مجاري ادراري و پروستات-اكوكارديوگرافي-دانسيتومتري 

پکیج خدمات چکاپ نقره ای:

پکیج چکاپ بخش زنان بیمارستان کیش:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص داخلي-مشاوره متخصص زنان

  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS-UREA-Cr-ALKPh- SGOT-SGPT- VIT D3- TG-CHOL-HDL-LDL-T3- T4-TSH-U/A-cyt pap
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي - EKG- پاپ اسمير - معاينه پستان
  4. تصویربرداری: عكس قفسه سينه - سونوگرافي شكم و لگن و رحم و ضمائم

پکیج چکاپ بخش مردان بیمارستان کیش:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص داخلي-مشاوره متخصص ارولوژي
  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS-UREA-Cr-ALK Ph- SGOT-SGPT- VIT D3- TG-CHOL-HDL-LDL-T3-T4-TSH-PSA-U/A
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي - EKG
  4. تصویربرداری: عكس قفسه سينه - سونوگرافي شكم و لگن و كليه و مجاري ادراري و پروستات

پکیج خدمات چکاپ برنزی:

پکیج چکاپ مردان و زنان بیمارستان کیش

  1. ویزیت و مشاوره: مشاور متخصص داخلی
  2. تست های آزمایشگاهی: CBC diff-FBS-UREA-Cr-U/A-LDL-HDL-CHOL-TG
  3. خدمات پاراکلینیک: تشكيل پرونده سلامت ( بررسي و شناخت ) - ارزيابي كلي علائم حياتي - EKG
  4. تصویربرداری: عكس قفسه سينه

پکیج خدمات چکاپ کل بدن:

  1. ویزیت و مشاوره: مشاوره متخصص داخلي -مشاوره متخصص اورولوژي (مردان)- مشاوره متخصص زنان (زنان)-مشاوره متخصص چشم-مشاوره متخصص ENT-مشاوره متخصص قلب-مشاوره جراح عمومي-مشاوره تغذيه-مشاوره دندانپزشك-مشاوره روانشناسي

2-پلی کلینیک

این بخش روبروی بخش اورژانس بیمارستان کیش واقع شده است و در دو نوبت صبح و بعد ازظهر و توسط کادر پزشکی بسیار حاذق به بیماران محترم به صورت سرپایی نوبت می دهند. خدماتی که در این بیمارستان انجام می شود به شرح زیر می باشد:
کلینیک ارتوپدی، کلینیک اورولوژی، کلینیک گوش و حلق و بینی، کلینیک کودکان و نوزادان، کلینیک جراحی عمومی، کلینیک روانپزشکی، کلینیک بیهوشی، کلینیک بین المللی کبد، کلینیک نورولوژی، کلینیک فوق تخصصی ریه، کلینیک پوست و مو، کلینیک آریتمی، ارتوپدی فنی، شنوایی سنجی

  • اتاق عمل

در طبقه اول بیمارستان و روبروی بخش های ICU,CCU و بلوک زایمان ، اتاق عمل قرار دارد این اتاق به صورت بسیار پیشرفته می باشد و برای جراحی های زنان،عمومی، پلاستیک و زیبایی، ارتوپدی، مغز و اعصاب و اورولوژِی لاپاراسکوپی، گوش، حلق و بینی از این اتاق استفاده می شود و تمامی تخت های این اتاق مجهز به تخت های تمام اتوماتیک، تجهیزات مدرن و ماشین های پیشرفته بیهوشی و مانیتورینگ می باشد.
جالب است بدانید که این اتاق به دلیل وجود دوربین C ARM و دوربین می تواند با اتاق کنفرانس رابطه مستقیمی برقرار کند که برای آموزش و کنفرانس مختلف قرار گیرد.

اتاق عمل بیمارستان کیش

اتاق عمل

  • بخش اورژانس

در ورودی بیمارستان، بخش اورژانس قرار گرفته است که به دلیل نزدیکی به بخش های رادیولوژی و آزمایشگاه، پزشک می تواند سریعا به بیماران مراجعه کند، برای راحتی بیماران بخش بستری و سرپائی خانم و آقا از یکدیگر مجزا می باشد. 
امکانات این اتاق: این اتاق مجهز به ونتیلاتور، ساکشن، اکسیژن مرکزی، مانیتور می باشد.
توصیه 
به هیچ عنوان همراه اضافه در این بخش نداشته باشید و پافشاری بر روی زودتر ویزیت شدن بیمار نداشته باشید.

اورژانس هوایی بیمارستان

اورژانس هوایی در بیمارستان کیش:

همانطور که می دانید پد فرود بیمارستانی یکی از اصلی ترین و مهم ترین سرمایه های خدمت رسانی خصوصا در زمان بحران می باشد. هلی کوپتر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش چهارمین بیمارستان در کشور است که به هلی پد استاندارد مجهز می باشد این بیمارستان پس از بیمارستان بقیه الله تهران، دنا در شیراز، بیمارستان رشت موفق شده است که افتخار میزبانی از انواع بالگردهای امدادی را دارا باشد.

بخش اورژانس E.O.C، اورژانس و تریاژ، فوریت های پزشکی، اورژانس هوایی می باشد که در محوطه بیرونی بیمارستان، فضایی برای پد بالگرد توسط منطقه آزاد جزیره کیش طراحی شده است که بتوانند در مواقع ضروری برای جابجایی مصدومان از آن استفاده کنند.

اورژانس بیمارستان کیش

بخش اورژانس بیمارستان کیش

جراحی هایی که در بیمارستان کیش انجام می شود؟

جراحی هایی که در این بیمارستان انجام می شود شامل: جراحی های اورولوژی، جراحی های گوش و حلق و بینی، جراحی های زنان، جراحی های عمومی، جراحی های ارتوپدی می باشد.

جراحی های بیمارستان کیش

جراحی های اورولوژی بیمارستان کیش شامل: مئاتوتومی و مئاتوپلاستی، های پوسی پدیا، اركیوپكسی، اركیدكتومی، اصلاح تنگی مجرای ادراری، واریكوسلكتومی، وازووازوستومی، وازكتومی، پروستاتكومی رادیكال، اسپرماتوسلكتومی، پروستاتكومی سوپراپوبیك، تعلیق گردن مثانه(بی اختیاری در زنان)، سیستوپلاستی، ترمیم فتق، لیتولاپاكسی، نفرولیتوتومی توتال، نفركتومی رادیكال، سنگ شكن تحت فلوروسكپی (PCNL)، سنگ شكنی از طریق حالب، پیلویلاستی باز، رادیكال سیستكتومی، برداشتن تومور مثانه از راه مجرا، برداشتن پروستات از طریق مجرا، خروج DJ، سیستواورتروسكپی، اورترولیتوتومی

جراحی های گوش و حلق و بینی بیمارستان کیش شامل: آدنوئیدكتومی، تانسیلكتومی، تمپانوماستوئیدكتومی، تمپانوتومی، ماستوئیدكتومی، میرنگوپلاستی، پالاتوپلاستی، ترمیم شكستگی بینی، رینوپلاستی، سپتوپلاستی، سپتورینوپلاستی، آندوسكوپی سینوس، جراحی تومورهای دهان، تیروئیدكتومی

جراحی زنان بیمارستان کیش شامل:كاشت مو، بلفاروپلاستی ( دو پلك )، بلفاروپلاستی ( چهار پلك )، تزریق بوتاكس (یك ناحیه )، لیفت صورت (پیشانی -گونه - گیجگاه -گردن )، لیفت ابرو دو طرفه، اتوپلاستی، چینوپلاستی، گونه گذاری، تزریق چربی زیر باسن ( با ساكشن )، تزریق چربی صورت
ساكشن بازوها، ساكشن كامل ران ها، ساكشن نیم تنه و پهلوها، ترمیم اسكار زخم هر ناحیه، بای پس معده، اسلیو، ابدمینوپلاستی، ماموپكسی، ماموپلاستی، پروتز سینه ( دو طرفه )، ژنیكوماستی، لابیاپلاستی، لیزر واژن، واژینوپلاستی ( بیماران دوجنسی)

جراحی عمومی بیمارستان کیش شامل: فتق شكمی، فتق فمورال، آبسه پره آنال، جراحی فیستول آنال، فیشركتومی، هموروئیدكتومی، درمان سینوس پیلونیدال، كوله سیستكتومی ( باز - لاپاروسكوپی )، لاپاراسكوپی تشخیصی، گاستروستومی، اسپلنكتومی، رزكسیون تومورهای نسج نرم، ماستكتومی پارشیال، ماستكتومی، توتال
ارتوپدی بیمارستان کیش شامل: آمپوتاسیون مچ دست وپا، آزاد سازی عصب دست(CTS)، خارج كردن پین یا پلاك، اسكین فلاپ، اكسیزیون ناخن، فاشیوتومی دبریدمان یك ناحیه، آرتروسكوپی تشخیصی، آرتروپلاستی (تعویض مفصل ران )، آرتروپلاستی (تعویض مفصل زانو )، همی آرتروپلاستی، دیسككتومی، لامینوكتومی و لامینوتومی، منیسككتومی، هالوس والگوس، عمل جراحی زنان شامل:سركلاژ، زایمان طبیعی، سزارین، حاملگی نابجا، كورتاژ، توبكتومی، ترمیم، پرینه، كولپورافی، ترمیم سیتوسل و ركتوسل، هایمنكتومی، هیستركتومی، میومكتومی، كیست تخمدان، ولووكتومی رادیكال، ولووكتومی ساده

جراحی های بیمارستان کیش

جراحی های بیمارستان جزیره کیش

ویزیت آنلاین توسط بهترین پزشکان بیمارستان کیش

بیمارستان فوق تخصصی کیش برای  خدمت رسانی هر چه بهتر در زمان کرونا و برای محافظت بیشتر مردم عزیز از این بیماری منحوس، ویزیت آنلاین دکترهای بسیار حاذق را در سامانه قرار داده است و شما عزیزان می توانید در صورت لزوم با آنها به صورت آنلاین در ارتباط باشید. برخی از پزشکان پاسخگویی آنلاین این بیمارستان به شرح زیر می باشد:

  1. دکتر عباس مولوی: متخصص روانشناسی سلامت
  2. مریم حق شناس: مشاوره و درمان اختلالات روانشناختی
  3. دکتر علیرضا رنجبر تاینی:داخلی مغز و اعصاب
  4. دکتر سید پویان دربانی: متخصص گوش حلق بینی و جراحی زیبایی
  5. دکتر فاطمه افتخاریان: فوق تخصص غددچ
  6. دکتر احمد قمی فر:داخلی مغز و اعصاب
  7. دکتر سعید فارغ بال: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  8. دکتر سیفی : فوق تخصصی گوارش 

معرفی پزشکان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

دکتر منصور یحیاوی: متخصص جراحی عمومی و زیبایی می باشند که ابدومینو پلاستی، ساکشن پهلو ران و سایر نواحی ، ماستو پکسی و مامو پلاستی ، پیکر تراشی و تزریق هم زمان چربی را در این بیمارستان انجام می دهند

دکتر سید حسین حسینی: جناب حسینی فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دارای بورد تخصصی بیهوشی و مراقبتهای ویژه در بیمارستان کیش است همچنین ایشان  عضو فعال انجمن آنستزیولوژی ایران و ایالات متحده آمریکا نیز می باشند

دکتر حسین اسحاقیه: جناب دکتر اسحاقیه متخصص چشم پزشک بیمارستان کیش فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشد که فلوشیپ انتریوسگمنت از کانادا را دارا می باشد

دکتر فیض محمد نورایی: دکتر نورایی جراح بیماریهای کلیه و مجاری ادراری در بیمارستان کیش می باشد که فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران است و دارای گواهینامه تخصصی سنگ شکنی از کشور آلمان نیز می باشد
دکتر سید محمد رضا طواف زاده: ایشان جراح و متخصص چشم پزشکی در بیمارستان فوق تخصصی کیش می باشند که فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان می باشند

دکتر مسعود عزیزی: فوق تخصص گوارش، کبد و متخصص داخلی در این بیمارستان هستند و فعالیت بسیار پررنگی دارند و همچنین ایشان فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای بورد تخصصی داخلی و بورد فوق تخصصی گوارش نیز می باشند ایشان همچنین عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز هستند.

دکتر سید پویان دربانی: یکی از بهترین جراحان زیبایی در کشور شناخته می شود ایشان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن می باشد که جراحی های پلاستیک صورت و بینی ایشان بسیار زبانزد کیشوندان می باشد. دکتر دربانی عضو انجمن رینولوژی اروپا و دارای بورد تخصصی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند

کرونا در بیمارستان فوق تخصصی کیش

یکی از مناطقی که در ایران آمار بیماران کرونایی آن کمتر می باشد، جزیره کیش است . رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز این خبر را تایید کردن و افزودند که اقداماتی که بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش برای مهار ویروس کرونا انجام داده است، ستودنی می باشد و نمی توان این ظرفیت و پتانسیل را با دیگر مناطق ایران مقایسه کرد.

وی در ادامه افزود که به زودی و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد این خواهیم بود که نخستین مکان مهار ویروس کرونا در این جزیره اتفاق می افتد. یکی از اقدامات موثر این بیمارستان تفکیک کامل بخش کرونا با دیگر بخش ها می باشد و به این صورت است که بخش سبز برای بیماری های عفونی و بخش زرد در مقابله با ویروس کرونا می باشد.

کرونا در بیمارستان کیش

بیمارستان کیش با چه بیمه هایی قرارداد دارد؟

بیمه های طرف قرارداد در این بیمارستان شامل: سازمان تامين اجتماعي، سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح (جانبازان)، سازمان بيمه سلامت (خدمات درماني)، شركت سرمايه گذاري و توسعه كيش (صندوق رفاه سابق)، بانك ملي، بانك صادرات، بانك تجارت، بانك كشاورزي، بانك سپه، بانك مسكن، بانك صنعت و معدن، بانك توسعه صادرات، بانك ملت، پدافند هوايي كيش، ايران اير (هما)، شركت بيمه كمك رسان (SOS)، بانك رفاه كارگران، صدا و سيماي مركز كيش، شركت نفت فلات قاره، شركت بيمه اميد، شركت بيمه آتيه سازان حافظ، نيروي انتظامي ويژه كيش، شركت مخابرات كيش، شركت بيمه البرز، شركت حفاري شمال، كميته امداد امام خميني (ره)، شركت بيمه ايران معين، وزارت اقتصاد و دارایی، استوان، نگارستان

بیمارستان کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/09/02 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 5887 بازدید 2 پسند

سوالات متداول درباره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.