logo

بهره برداری مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس کیش

مرکز بین المللی گردشگری سلامت

رئیس بیمارستان کیش جناب آقای مصطفی نادعلی نژاد گفت: مرکز بین المللی گردشگری سلامت با هدف جداسازی بخش های بیماری های ویروسی و عفونی از بیمارستان کیش در سالروز انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

ایشان با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان کیش به دو نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهد شد افزود: رسیدن به چنین آرامشی را مدیون همدلی های مسئولان سازمان، اقشار مختلف، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان می باشد.

ایشان در ادامه افزود مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس 2 هزار و 400 متر مربع با 1200 متر زیر بنای مفید درمانی، 25 اتاق بستری 2 تخته و ظرفیت بستری 50 بیمار مجهز به دستگاه ونتیلاتور نیز می باشد و در کنار آن درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفولانزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال به عفونت وجود دارد در نظر گرفته شده است.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش: در این مجموعه گردشگری سلامت تمامی امکانات مورد نیاز مانند داروخانه، اتاق تزریقات وجود دارد و پزشکان نیز در فضا اقامتی می توانند مستقر شوند.

دکتر نادعلی نژاد به رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری های در ایام تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: کمیته های نوروزی در حال برگزاری می باشد و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

واکسیناسیون کرونا در جزیره کیش از چه تاریخی انجام می شود؟

دکتر نادعلی نژاد گفت: در مرحله ابتدایی واکسیناسیون ویروس کرونا کادر درمان به ویژه کادر icu واکسن را دریافت خواهند کرد و سپس در مرحله عمومی شدن واکسیناسیون از طریق رسانه های صدا سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

دسته ی اخبار کیش 1399/11/28 فائزه عین آبادی 0 نظر 1716 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره بهره برداری مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس کیش

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.