logo

بهره برداری از چهار طرج ملی کیش در 15 تیرماه

توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس از  چهار طرح عمرانی، تولیدی، زیربنایی و فرهنگی در منطقه آزاد کیش بهره برداری خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش؛ فردا سه شنبه 15 تیرماه توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس از شرکت های اکسیر کیش، پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش، هتل 5 ستاره پالاس و مرکز بزرگ اسلامی با سرمایه گذاری 17 هزار و 850 میلیارد ریال و با اعتبار سرمایه گذاری ارزی 35 میلیون یورو و اشتغالزایی 750 نفر بهره برداری خواهد شد.

بهره برداری از طرح های عمرانی کیش

شرکت اکسیر کیش با سرمایه گذاری 250 میلیارد ریال و ظرفیت تولید 3 میلیون عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در زمینه عطریات و افشانه در منطقه آزاد کیش فعال می باشد، این شرکت برای 20 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد نموده است.


طرح عمرانی و گردشگری پایانه مسافربری فرودگاه کیش، در زمینی به مساحت 90 هزار متر و زیربنای 49 هزار متر با سرمایه گذاری 6 هزار میلیارد ریال و اعتبار ارزی 35 میلیون یکی از طرح های مورد بهره برداری می باشد که این طرح تاکنون پیشرفت فیزیکی 90 درصدی داشته است و در مرحله ی آماده سازی و نصب تجهیزات قرار دارد و در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.
یکی دیگر از طرح هایی که بهره برداری خواهد شد هتل 5 ستاره پالاس  است که در زمینی به مساحت 10 هزار متر و و زیربنای بالغ بر 31 هزار متر مربع و حجم سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریال احداث شده است.

این هتل توانسته است در جزیره کیش برای 180 نفر به صورت غیر مستقیم و 220 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.


مرکز بزرگ اسلامی کیش نیز در زمینی به مساحت 2500 متر مربع و حجم سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال به عنوان نخستین مرکز بزرگ اسلامی کیش و یکی از طرح های فرهنگی، اسلامی منطقه به بهره برداری خواهد رسید، این طرح برای 10 نفر به صورت مستقیم و برای 1500 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی نموده است.


15 تیرماه با حضور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس، بهره برداری از 66 طرح عمرانی، تولیدی و زیربنایی با ارزش 58 هزار و 876 میلیارد ریال در مناطق آزاد تجاری و صنعتی آغاز خواهد شد.
 

دسته ی اخبار کیش 1400/04/14 میترا امیری 0 نظر 1862 بازدید 1 پسند

سوالات متداول درباره بهره برداری از چهار طرج ملی کیش در 15 تیرماه

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.