پیشنهاد اجرای برنامه های بزرگداشت روز کیش در بازه سه روزه

دبیر ستاد هم اندیشی برگزاری روز کیش بیان کرد:  بهتر است جهت تداخل نداشتن برنامه های بزرگداشت روز کیش در یک بازه سه روزه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، رضا اردلان گفت: ایده پردازی ها و پیشنهادات مطابق با قاعده برنامه ریزی در ستاد مطرح  می شود و در جهت جلب نظر اعضای ستاد حوزه های مختلف مطالب خود را ارائه می کنند و سپس اقدام به اجرای آن می نمایند.

دبیر ستاد هم اندیشی کیش افزود: در جلسات و کمیته های کوچکتر نظرات مورد بررسی قرار می گیرد و در ویژه برنامه بزرگداشت کیش موارد زیر گنجانده خواهد شد:
تمامی بهره برداری های عمرانی، افتتاح پروژه های بخش خصوصی،  اجرای برنامه با آداب و رسوم بومیان کیش، برنامه های فرهنگی و فعالیت موسسات و شرکت های وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش،  رونمایی از طرح های که پایان کار آنها تا آخر سال تخمین زده شده است.

رضا اردلان

رضا اردلان به برنامه های اجرا شده در سال های قبل از جمله تکریم از نام آوران کیش، ارائه بن کارت استفاده رایگان گردشگران از وسایل حمل و نقل عمومی، برنامه توسعه سلامت و معاینه رایگان پزشکی مانور حمل و نقل شهری و شناورها و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و عکس اشاره کرد  و افزود این برنامه ها در دستور کار امسال بزرگداشت روز کیش نیز قرار خواهد گرفت.

ایشان با تاکید بر اطلاع رسانی صحیح و به موقع گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی مطلوب روز کیش شرایطی را ایجاد می کند تا سرمایه گذاران و فعالان بتوانند به بهترین شکل از فرصت ایجاد شده استفاده کنند.

مدیر امور فرهنگی و آموزشی معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: هویت بخش منطقه ای در رهگذر روز کیش ایجاد خواهد شد، همچنین از جهت دیگر می توانیم دستاوردهای بزرگ هنری، فرهنگی و گردشگری با نشان دادن ظرفیت های کیش به مردم ایران و کشورهای منطقه و برند سازی داشته باشیم.

ایشان گفت: روز بزرگداشت کیش که بر اساس سه مولفه مهم آب و هوایی، پیک سفرهای زمستانی و فصل نزولات آسمانی انتخاب شده است و در سال های گذشته برنامه های اجرا شده از غنا و ارزش بالایی برخوردار بودند.

وی به ارائه مطلوب فعالیت ها در سال های گذشته به دلیل مشارکت تمام بخش های دولتی و غیر دولتی در برپایی این رویداد اشاره کرد و گفت: امسال نیز برنامه ریزی ها پس از رایزنی های مختلف با صاحب نظران، اندیشمندان و سرمایه گذاران انجام خواهد شد.

رضا اردلان بیان کرد: به صورت خودجوش بسیاری از عزیزان تمایل به اجرای برنامه های متنوع در سال های بعد برای تثبیت روز کیش دارند تا از این رویداد، تقویمی به یادگار بماند و به وضعیت جامع و تعالی در گذر زمان و با مشارکت عمومی برسد. 

دسته ی اخبار کیش 1400/07/24 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 1402 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره پیشنهاد اجرای برنامه های بزرگداشت روز کیش در بازه سه روزه

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.