برج کرانه ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج های کرانه ساحلی کیش یکی از زیباترین و خوش نقشه ترین برج های جزیره کیش می باشند. این برج ها نزدیک به ساحل دریای خلیج فارس در زمینی به مساحت 5500 متر مربع ساخته شده اند. کرانه ساحلی طراحی مدرن، خاص و آگاهانه ای را دارد که حتی با دیدن نمای بیرونی برج های ساحلی کرانه متوجه می شوید که افراد خبره این برج ها را طراحی کرده اند.

برج کرانه ساحلی کیش

یکی از ویژگی های بارز  مجتمع مسکونی کرانه ساحلی این است که ساخت آن به گونه ای می باشند که اکثر واحدهای مجتمع منظره دید دریا دارد همچنین اگر به تصاویر زیر دقت کنید متوجه فضاهای خالی مابین ساختمان و جریان هوا می شوید که همین موضوع سبب خنک شدن هوا در این سازه ها شده است.

برج کرانه ساحلی کیش

برج کرانه کیش

موقعیت مکانی مجتمع مسکونی کرانه ساحلی کیش

این برج ها در نزدیکی شهر حریره و مجاور برج ساحلی پرشین قرار گرفته و جالب است بدانید که بازار دامون کیش نیز با این مجتمع فاصله بسیار کمی دارد و همچنین با طی کردن فاصله بسیار کوتاه می توانید به کنار ساحل بروید از تفریحات آبی و تماشای غروب آفتاب نهایت لذت را ببرید، اگرچه انتخاب واحدهای رو به دریا این امکان را به شما می دهد که بر روی مبل لم دهید و منظره بی نظیر دریا را از داخل منزل خود مشاهده کنید.

    معرفی واحدهای برج کرانه کیش

    برج های کرانه از سه بلوک A ،D و C تشکیل شده است که در مجموع 750 آپارتمان می باشد که این آپارتمان ها دارای مساحت متنوع 60 تا 300 متر مربع با تیپ های 1 تا خواب را دارا می باشند. لازم به ذکر است که تمام طراحی های این آپارتمان ها به روز و بسیار مدرن می باشد می توانید در تصویر زیر نام بلوک های این برج را مشاهده کنید.

    برج کرانه ساحلی کیش
    چنانچه شما عزیزان تمایل به خریداری هر کدام از واحدهای این برج را دارید ابتدا باید اطلاعات کاملی در مورد بلوک ها و واحدهای این برج به دست آورید تا در نهایت بتوانید انتخاب آگاهانه ای داشته باشید به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که نقشه تمامی سوئیت های این برج را به همراه متراژ و امکانات برای شما آماده کنیم تا روند تصمیم گیری و جمع آوری اطلاعات کاربران عزیز کیش میزبان آسان تر و راحت تر شود، بنابراین با ما همراه باشید.

    برج کرانه ساحلی کیش

    • پلان سوئیت های برج کرانه کیش

    این برج دارای 64 نوع سوئیت با متراژ های 50 ،51 ، 55 و 60 متری می باشد و مانند سایر سوئیت ها بدون خواب می باشد می توانید پلان این واحدها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

    پلان سوئیت برج کرانه ساحلی کیش

    پلان سوئیت برج کرانه ساحلی کیش

    • پلان واحدهای یک خوابه برج کرانه ساحلی کیش

    اتاق های یک خوابه این برج متراژهای متفاوت از 61 تا 115 متری دارند که می توانید پلان این برج ها را در تصویر زیر مشاهده کنید.

    پلان یک خواب برج کرانه ساحلی کیش

    • پلان واحدهای دو خوابه برج کرانه ساحلی کیش

    متراژ واحدهای دو خوابه برج کرانه ساحلی از 90 تا 140 متر می باشند، لازم به ذکر است که اکثر این واحد ها دارای چشم انداز دریا می باشند.

    پلان واحدهای دو خوابه کرانه کیش

    پلان واحدهای دو خوابه کرانه کیش

    • پلان واحدهای سه خوابه برج کرانه کیش

    واحدهای سه خوابه این برج دارای متراژ 159 تا 205 متری می باشند و اکثر این واحدها دارای چشم انداز دریا و بسیار دلباز می باشند. لازم به ذکر است که اتاق های این نوع واحدها غرق در نور است.

    پلان واحدهای سه خواب برج کرانه ساحلی کیش

    • پلان پنت هاوس برج کرانه ساحلی کیش

    پلان پنت هاوس برج کرانه ساحلی کیش

    امکانات برج کرانه ساحلی کیش

    امکانات و خدمات برج ها راحتی و آسایش ساکنین را به دنبال دارد و هر آنچه که خدمات دهی برج بیشتر باشد، ساکنین احساس امنیت بیشتری دارند به همین منظور مهندسین این برج تمام تلاش خود را به کار بردند تا این امکانات را در دل مجتمع قرار دهند به برخی از این امکانات در ادامه اشاره خواهیم کرد:

    1. آسانسور های پیشرفته و بسیار سریع
    2. سیستم های خنک کننده پرقدرت و با کیفیت بسیار بالا از برند سامسونگ
    3. منبع ذخیره آب مستقل
    4. سیستم هوشمند مدیریت ساختمان
    5. استر سرپوشیده و روباز
    6. سونا
    7. جکوزی
    8. سالن های بدنسازی بسیار مجهز به دستگاه ها مدرن و پیشرفته
    9. سالن بیلیارد
    10. رستوران بین المللی
    11. کافی شاپ
    12. واحدهای مستقل اداری
    13. مراکز فروش
    14. هایپر مارکت

    نمای برج کرانه ساحلی کیش

    خرید آپارتمان در برج کرانه کیش

    چنانچه شما عزیزان تمایل به خریداری واحدهای این برج را دارید می توانید با مشاورین ما در کیش میزبان تماس بگیرید.

    دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/16 نویسنده : فائزه عین آبادی 1 نظر 9214 بازدید 34 پسند

    سوالات متداول درباره برج کرانه ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

    نظرات کاربران

    آیکون کاربرخانی | 1400/03/15
    2

    سلام مجموعه آپارتمانی برج کرانه یک فرصت مناسب برای آرامش وسرمایه گذاری در کنار سواحل خلیج فارس می باشد. در این مسیر می توانیم به یاری خدا کمکتان نماییم. 

    مشاهده بیشتر ...
    بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.