برج های کیش : معرفی برج های مسکونی و لوکس کیش (آپدیت 1402)

مشاوره املاک در کیش

جزیره ی زیبا و آرام کیش همواره مورد توجه سرمایه گذاران به دلیل محبوبیت بین مسافران، گردشگران و توریست ها بوده است و هر ساله حدود یک میلیون نفر برای تفریح، استراحت و ... به جزیره ی کیش سفر می کنند. همچنین افراد بسیاری برای کار و زندگی به دلیل شرایط بسیار مناسب اشتغال و آرامش به جزیره زیبای کیش مهاجرت می کنند. در این مقاله به معرفی برج های مسکونی کیش که به صورت پراکنده در مناطق مختلف احداث شده اند، می پردازیم. همچنین برای دریافت قیمت هر برج می توانید به صفحه املاک کیش مراجعه و با مشاورین املاک ارتباط برقرار نمایید.

برج مسکونی دوقلوی کیش

برج دوقلو

برج های دوقلو بزرگ و زیبای کیش در نزدیکی ساحل مرجانی و در جنوب شرقی جزیره واقع شده اند. این برج ها در زمینی به مساحت 15000 متر مربع و زیربنای 70000 متر مربع احداث شده اند و دارای فضای سبز دلنشین و چشم انداز بی نظیر و زیبا از دریا و جزیره می باشند، برج های دوقلو در 24 طبقه ساخته شده اند، آپارتمان های مدرن و لوکس برج های دوقلو مساحت های متنوع از 60 تا 220 متر مربع دارد و از امکانات و شرایط ایده آلی برای سکونت و زندگی برخوردار هستند. طراحی و معماری برج ها بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد، از ویژگی های متمایز برج های دوقلو این است که این برج ها توسط شرکت انبوه سازان همای تهران اجرا شده و از شرایط مطلوب و ایده آل از نظر استحکام، ضد زلزله بودن، رعایت استاندارد های لازم باتوجه به شرایط آب و هوایی برخوردار می باشد. همچنین این مجموعه دارای دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان با وسعت 200 متر مربع می باشد که از لحاظ تجهیزات و تمیزی کیفیت بالایی دارد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج های دوقلوی کیش

برج مسکونی پارسیس کیش

برج پارسیس

برج پارسیس کیش از لوکس ترین و بهترین برج های جزیره محسوب می شود. این برج به واسطه امکانات، خدمات و کیفیت عالی ساخت به  عنوان تنها برج 5 ستاره کیش شناخته می شود. برج پارسیس در زمینی به مساحت 20500 مترمربع و زیر بنای 63000 متر مربعذز ساحل مرجان ساخته شده است و شامل دو برج 15 طبقه که هر کدام 126 واحد آپارتمان دارد. در نمای این برج تلفیق بسیار زیبایی از سنگ، شیشه و کامپوزیت بکار رفته است و از امکاناتی مانند: 14 دستگاه آسانسور پرسرعت آلمانی، سالن های ورزشی متنوع ( بیلیارد، بدنسازی، ایروبیک، پیلاتس، شطرنج و ... )، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، پارکینگ و ... برخوردار می باشد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج پارسیس کیش

برج مسکونی سینا 1 و 2 کیش

برج سینا

برج های مسکونی سینا کیش در شهرک صدف بهترین نقطه جزیره ی کیش واقع شده است و شامل دو برج 11 طبقه که هر کدام دارای 100 واحد آپارتمان 81 تا 85 متری می باشند. از ویژگی های برجسته این برج ها به کار بردن 6500 متر مربع فونداسیون با حدود 3600 متر مکعب بتن و 4000 تن آماتور در ساخت این پروژه است. معماری این برج ها کلاسیک و منحصر به فرد است و از 8000 متر مربع از مرغوب ترین سنگ های تراورتن در طراحی و ساخت آن استفاده شده است.برج های مسکونی سینا از معماری و طراحی  منحصر به فرد و همچنین نورپردازی در محوطه و نما برخوردار می باشد. از امکانات و خدمات این برج ها می توان به سیستم آنتن مرکزی، دوربین مداربسته، استفاده از آسانسور از بهترین برند در هر بلوک، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و فضای سرسبز خاص و بی نظیر اشاره کرد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج سینا 1 و 2 کیش

برج مسکونی بهکیش کیش

برح بهکیش

برج مسکونی بهکیش در یکی از بهترین نقاط کیش واقع شده است و فاصله ی کمی تا مراکز خرید و مراکز تجاری مانند: پانیذ، رویال مال، پردیس 1 و 2 دارد، همچنین برج بهکیش در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. این برج مسکونی در زمینی به مساحت 3600 متر مربع و زیر بنای 19000 مترمربع در 19 طبقه همراه با بکارگیری متریال درجه یک احداث شده است. برج بهکیش از مجتمع های مسکونی شیک و مدرن جزیره ی زیبای کیش می باشد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج بهکیش کیش

برج مسکونی دیپلمات کیش

برج دیپلمات

برج دیپلمات کیش داراری موقعیت مکانی ویژه و فضای بی نظیر می باشد. این برج در زمینی به مساحت 12000 متر مربع ساخته شده است و داراری سه ساختمان مثلثی شکل است که هر کدام از این برج ها  17 طبقه دارد. معماری داخلی و خارجی برج دیپلمات با بکارگیری مهندسان مجرب بسیار زیبا و منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی میباشد، برج دیپلمات چشم اندازی عالی و بی نظیر به دریا و آب های نیلگون خلیج فارس، ساحل و اسکله ی تفریحی قدیم و جدید دارد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج دیپلمات کیش

برج مسکونی پرشین کیش

برج پرشین

برج ساحلی پرشین در سواحل آرام و زیبای شمال جزیره کیش واقع شده است. برج ساحلی پرشین در 4 بلوک و در مجموع دارای 457 واحد آپارتمان می باشد که در 29 تیپ متفاوت با ابعاد و ویژگی های گوناگون ساخته شده است. معماری این برج به گونه ای است که 96 درصد واحدهای آن دارای بالکن رو به دریا و چشم انداز زیبا و آرامبخش می باشد. برج مسکونی پرشین داراری امکانات پیشرفته و مدرن و مطابق با استانداردهای نوین جهانی می باشد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج پرشین کیش

برج های مسکونی ستاره کیش

برج های مسکونی ستاره کیش

برج ستاره کیش یکی از بزرگترین پروژه های برج سازی کیش محسوب میشود که توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در حال ساخت و احداث می باشد، این پروژه در زمینی به مساحت 21 هکتار و زیر بنای 357 هزار متر مربع در فاز 6 شهرک صدف در حال انجام می باشد.
پروژه ستاره کیش دارای دو بخش ویلایی و آپارتمانی است که در مجموع شامل 2000 واحد مسکونی زیبا، شیک و مدرن می باشد. برج های پروژه ی ستاره کیش دارای نام های مختلف از ماه های سال می باشد که برج فروردین و آبان آن به اتمام رسیده و در حال فروش است و مابقی برج ها در حال احداث می باشند. برج ها به امکانات ایده آل و مطلوب همچون: سالن های ورزشی، کافی شاپ، رستوران، مرکز خرید و ... برای رفاه و آسایش ساکنان مجهز می باشد.

وضعیت: در حال ساخت

  

برج مسکونی شهر آفتاب کیش

برج شهر آفتاب

برج های شهر آفتاب کیش از قدیمی ترین و بزرگترین انبوه سازی سواحل شرقی کیش محسوب می شود. این برج ها در زمینی به وسعت 125000 متر مربع با چشم انداز بسیار زیبا از دریا احداث شده اند. برج های مسکونی شهر آفتاب کیش فضایی بی نظیر برای زندگی، تفریح و ورزش را برای ساکنین فراهم کرده است. طی 3 سال گذشته 3 برج 9 طبقه و 6 برج 8 طبقه در این مجموعه احداث شده است. این برج ها در مجموع دارای 750 واحد اقامتی با متراژهای و ویژگی های مختلف 1 تا 4 خوابه می باشند. برج های مجموعه شهر آفتاب کیش در فاصله 300 متری از ساحل ماسه ای و با چشم انداز بسیار زیبا از آبهای نیلگون خلیج فارس ساخته شده اند، همچنین این مجموعه دارای فضای سبز زیبا به مساحت 60000 متر مربع می باشد که بسیار دلنشین و لذت بخش است.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج شهر آفتاب کیش

برج مسکونی پرشین مارینا

برج پرشین مارینا

برج پرشین مارینا در زیباترین و بهترین نقطه ساحل زیبای مرجانی خلیج فارس واقع شده است. این مجموعه  در زمینی به مساحت 11600 متر مربع احداث شده است و دارای 3 برج که هرکدام 19 طبقه و در مجموع دارای 305 واحد آپارتمان مسکونی می باشد. این برج دارای امکانات و خدماتی رفاهی عالی مانند: کافی شاپ، لابی مجلل، مهد کودک، سالن بازی کودک، سالن ورزشی اختصاصی مجزا برای خانم ها و آقایان، روف گاردن، استخر، سالن اجتماعات،  سیستم اطفا حریق، سرویس دوربین مدار بسته و ... می باشد. نمای این برج با استفاده از کراتین وال ساخته شده و همراه با تلفیق مصالح و رنگ ها و همچنین ترکیب المان های افقی و عمودی بسیار جذاب و زیبا است.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج پرشین مارینا

برج مسکونی دامون کیش ایر

برج دئامون کیش ایر

برج دامون کیش ایر از پروژه های شرکت دامون است که جنب دامون ساحلی و با مشارکت هواپیمایی کیش ایر احداث شده است. برج دامون کیش دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب میباشد، برج دامون کیش ایر در نزدیکی بیمارستان کیش، بازار و برخی فروشگاه ها قرار دارد که از مزیت های این برج برای ساکنان آن محسوب می شود. زیربنای این برج 41150 متر مربع است و داراری 395 واحد آپارتمان مسکونی با مساحت 50 تا 170 متر مربع می باشد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج دامون کیش ایر

برج مسکونی دامون ساحلی کیش

برج دامون ساحلی

این برج ها در ساحل شرقی جزیره ی کیش  و زمینی به وسعت 45000 متر مربع ساخته شده اند. این مجموعه دارای واحدهای ویلایی و دو برج در انتها و پس از ویلاها می باشد و در مجموع دارای 327 واحد مسکونی است. مجموعه مسکونی دامون ساحلی در محیط بکر و آرام و در نزدیکی دریا قرار گرفته است، نوع متریال بکار رفته در طراحی مجموعه دامون ساحلی با استانداردهای شرکت دامون تطابق دارد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج دامون ساحلی کیش

برج مسکونی دامون دریا یک کیش

برج دامون دریا

این برج توسط شرکت معتبر دامون کیش در ساحل شمال شرقی جزیره در زمینی به مساحت 10009 متر مربع و زیربنای 17015 متر مربع احداث شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این برج دسترسی آسان به دریا و مراکز تجاری کیش می باشد. برج مسکونی دامون دریای کیش داراری 195 واحد آپارتمان در ابعاد و اندازه های متفاوت از 60 تا 350 متر مربع می باشد و از امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برای ساکنان برخوردار می باشد.

وضعیت: تمام شده

مشاوره املاک در کیش

برج مسکونی طلایی کیش

برج طلایی

برج های طلایی کیش در زمینی به مساحت 15350 متر مربع احداث شده است، زیربنای کل برج های طلایی 57000 متر مربع می باشد و دارای 318 واحد آپارتمان مسکونی در اندازه و تیپ های متفاوت می باشد. از ویژگی های خاص برج های مسکونی طلایی داشتن دو استخر رو باز مشرف به دریا و یک استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی است، همچنین این برج ها دارای امکانات و خدمات ویژه برای ساکنان مانند: سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن اجتماعات، رستوران، کافی شاپ، سالن بیلیارد، بانک، سوپر مارکت، مهد کودک و ... می باشد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج طلایی کیش

برج مسکونی آینده ساز کیش

برج آینده ساز

برج های آینده ساز کیش در زمینی به مساحت 10239 متر مربع در ورودی شهرک صدف احداث شده است، مساحت زیر بنای پروژه 42000 متر مربع که 27500 متر مربع آن به فضای خالی اختصاص یافته است. برج آینده ساز کیش داراری 2 برج 14 طبقه که شامل 176 واحد آپارتمان مسکونی در اندازه های متفاوت به صورت 1 خوابه، 2 خوابه، 3 خوابه، دوبلکس و پنت هوس می باشد. هر یک از این برج ها از امکانات رفاهی مطلوب مانند: لابی مجلل، سالن ورزشی، استخر و سونا، سالن جلسات و ... برخوردار است.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج آینده ساز کیش

برج مسکونی شاراکس کیش

برج های مسکونی شاراکس کیش

برج مسکونی شاراکس یا یوتاور با طراحی و معماری بسیار زیبا به شکل نیم دایره در فاصله ی 100 متری از دریا  و در قسمت شرقی جزیره ساخته شده است. برج مسکونی شاراکس در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع به درخواست علوم پزشکی احداث شده است، این برج دارای 200 واحد آپارتمان در ده تیپ متنوع و با متراژ مختلف از 60 تا 150 متر مربع می باشد و پنت هاوس های  این برج که در طبقات بالایی قرار گرفته اند دارای متراژ 250 متر مربع می باشند.
برج شاراکس کیش دارای امکانات مطلوب همچون: لابی، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد پارکینگ و ... می باشد و از سیستم هتلینگ نیز برخوردار است و توانسته رضایت ساکنان را همراه با آرامش و آسایش برآورده نماید. واحدهای مسکونی برج شاراکس از چشم انداز زیبا از آب های نیلگون خلیج فارس و طراحی و معماری ایده آل برخوردار هستند. 

وضعیت: در حال ساخت

برج مسکونی کرانه کیش

برج کرانه

برج ها ی لوکس کرانه در زمینی به مساحت 5500 متر مربع در ساحل شمالی جزیره و در مجاورت شهر باستانی حریره احداث شده است. فضای این مجموعه سرسبز و دلنشین می باشد و شامل 750 واحد آپارتمان مدرن و شیک با مساحت های مختلف از 60 تا 200 مترمربع و تیپ های مختلف 1 تا 5 خوابه می باشد. این آپارتمان ها چشم انداز بسیار زیبا از دریا و جزیره دارند. مجموعه لوکس کرانه مطابق با پیشرفته ترین استاندارد های جهانی و طراحی روز دنیا ساخته شده اند. امکانات موجود در این برج ها بسیار با کیفیت، مطلوب و زیبا می باشد. همچنین آپارتمان های تراس دار این مجموعه دارای باربیکیو و جکوزی است. این مجموعه دارای امکاناتی مانند: سالن های ورزشی متنوع، استخر سرپوشیده، سونا و همچنین رستوران، کافی شاپ، سالن برگزاری سمینار و جلسات، هایپر مارکت و ... می باشد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج کرانه کیش

برج مسکونی میکا کیش

برج میکا

برج زیبای میکا کیش در زمینی به مساحت 3850 متر مربع و زیر بنای 15430 در 15 طبقه احداث شده است. فاصله این برج از دریا حدود 150 متر می باشد و دیدی مستقیم و بدون مانع از آب های نیلگون خلیج فارس دارد. این مجموعه ی مسکونی دارای 107 واحد آپارتمان  با امکانات رفاهی مطلوب و باکیفیت می باشد، در طبقه 15 برج میکا سالن ورزشی و استخر برای علاقمندان به ورزش و شنا قرار گرفته است. این برج ها انتخابی مناسب برای سخت پسندان و علاقمندان به زندگی لوکس در مکانی بسیار مدرن و زیبا از جزیره ی زیبای کیش می باشد.

وضعیت: تمام شده و جزء بهترین پروژه های کیش

پیش فروش و خرید واحد های برج میکا کیش

برج مسکونی اطلس کیش

برج اطلس

برج اطلس کیش در زمینی به مساحت 3410 متر مربع و زیر بنای حدود 19000 متر مربع در حاشیه میدان پرشین احداث شده است. این برج داراری موقعیت مکانی بسیار خوب با امکان دسترسی آسان به مراکز خرید، تفریحی و خدماتی است. برج مسکونی اطلس در 16 طبقه مطابق با ویژگی های اقلیمی جزیره و طراحی بسیار زیبا و جذاب ساخته شده است، این برج ها دارای 110 واحد آپارتمان می باشد، در طبقه 12، 13 و 14 برج اطلس امکان دیدن منظره ی زیبای آب های دریا و لذت بردن از آن وجود دارد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج اطلس کیش

برج مسکونی رویای کیش

برج رویایی

برج های رویای کیش در زمینی به مساحت 8/4 هکتار و زیربنای 98500 متر مربع که 66464 متر مربع آن مفید می باشد، در نزدیکی ساحل مرجان احداث شده است و شامل 5 برج 18 طبقه که هر برج شامل 128 واحد آپارتمان با مساحت مختلف 59  تا 285 متر مربع می باشد که از امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار هستند، همچنین در فاز ویلایی مجموعه رویای کیش دارای 162 واحد مسکونی در قالب بلوک ویلایی هم سطح و دوبلکس می باشد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج رویای کیش

برج مسکونی آرین پالاس کیش

برج آرین پالاس

برج آرین پالاس کیش در نوار ساحلی جزیره زیبا و رویایی کیش توسط شرکت آرین سازه آتی کیش در فاصله 500 متری از دریا در حال احداث می باشد. این برج در دو بلوک A و B ساخته می شود و دارای آپارتمان های 1 تا 3 خوابه با متراژ متفاوت در طبقات 2 تا 14 و واحد آپارتمان های VIP و پنت هاوس در طبقات 15، 16 و 17 می باشد، تمامی واحدهای آپارتمان برج آرین پالاس دارای پارکینگ و تراس هستند، این برج از طراحی بسیار زیبا و مدرن و  همچنین امکانات و تاسیسات فوق العاده برخوردار می باشد و برای ساکنان خود تجربه زندگی همراه با آرامش و آسایش را به ارمغان می آورد.

وضعیت: در حال ساخت

پیش فروش و خرید واحد های برج آرین پلاس کیش

برج مسکونی مینا رزیدنس

برج مینا

برج مینا رزیدنس به شکل یک کشتی زیبا و جذاب طراحی شده است، این مجموعه در زمینی به مساحت 13520 متر مربع با زیربنای 49768 در 13 طبقه و 271 واحد آپارتمان که 155 واحد آن دید دریا دارند، در ساحل مرجانی جزیره کیش با سرمایه گذاری گروه مالی بانک مسکن احداث شده است، واحدهای آپارتمانی این برج با اندازه های مختلف از 46 متر تا 295 متر مربع می باشد و از امکانات رفاهی مناسب مانند سالن های ورزشی مجزا برای خانم ها و آقایان، مهد کودک، زمین بازی ویژه کودکان، سوپر مارکت و ... برخوردار است. فضای سبز این برج حدود 9000 متر مربع همراه با آبنما، آلاچیق و محیط تفریحی می باشد.

وضعیت: در حال ساخت

پیش فروش و خرید واحد های برج مینا رزیدنس

برج مسکونی سایه کیش

برج سایه

مجموعه مسکونی سایه کیش در زمینی به مساحت 11600 متر مربع و زیر بنای 27000 متر مربع در 3  مجموعه ویلایی و یک برج 17 طبقه که مجموعا شامل 166 واحد اقامتی می باشد، روبروی هتل مارینا احداث شده است. برج سایه کیش در طبقه 17 چشم انداز کامل از دریا و سواحل نیلگون خلیج فارس دارد. آپارتمان های این برج شیک و لوکس با امکانات رفاهی مناسب و ایده آل هستند. در طراحی و نمای این برج از نورپردازی بسیار زیبا استفاده شده است و فضای سبز آن با آلاچیق ها و آبنماها زیباتر و جذاب تر شده است.

وضعیت: در حال ساخت

پیش فروش و خرید واحد های برج سایه کیش

برج مسکونی روما کیش

برج روما

برج روما در زمینی به مساحت 18 هکتار در شرق جزیره ی کیش و مجاورت هتل شباویز احداث شده است، این برج دارای 6 بلوک و مجموعا 600 واحد آپارتمان می باشد. طراحی منحنی شکل ساختمان برج باعث شده تعداد زیادی از واحدهای آپارتمانی چشم انداز زیبا و دل انگیزی از دریا داشته باشند. این برج همچنین به امکانات تجاری و تفریحی مجهز است که به فضای خارج از مجموعه ی مسکونی نیز سرویس دهی می کند. در نمای زیبای این برج ترکیبی از سرامیک خشک و و ورق کامپوزیت بکار رفته است. همچنین نورپردازی خاص برج و محوطه بویژه در شب بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج روما کیش

برج مسکونی سارا کیش

برج سارا

برج سارای کیش یکی از برج های شناخته شده ای کیش است که با زیر بنای 25000 متر مربع در سه بلوک که هر کدام دارای 56 واحد آپارتمان مسکونی می باشد، در شهرک صدف احداث شده است. این برج در مجموع  156 واحد مسکونی با متراژهای متفاوت دارد که از امکانات رفاهی مناسب و مطلوب برخوردار می باشد.

وضعیت: تمام شده

برج مسکونی دنا کیش

برج دنا

برج مسکونی دنا در بهترین نقطه شهرک صدف و روبروی بازار مروارید واقع شده است و به مراکز خرید و اسکله ی تفریحی کیش بسیار نزدیک می باشد. این برج در 16 طبقه ساخته شده است و داراری 100 واحد آپارتمان مسکونی با اندازه ی مختلف از 75 تا 335 متر مربع می باشد. واحد های آپارتمانی این برج شیک و خوش نقشه  و دارای امکانات رفاهی مانند: فضای سبز، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، شوتینگ زباله و ... می باشد.

وضعیت: تمام شده

پیش فروش و خرید واحد های برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی طلوع کیش

برج طلوع

برج طلوع در زمینی به مساحت 14000 متر مربع در ساحل مرجان احداث شده است و دارای واحدهای مسکونی 65 متری یک خوابه تا 130 متری سه خوابه می باشد. این برج در محیط بیرونی خود داراری دریاچه مصنوعی، فضای سبز زیبا با درختان و گل های خاص می باشد که فضایی دلنشین و آرام بخشی را برای ساکنان فراهم آورده است.

وضعیت: تمام شده

برج مسکونی و جدید بهکیش مارینا کیش

برج بهکیش مارینا

بهکیش مارینا از برج های جدید و در حال ساخت جزیره می باشد که حدود 60000 مترمربع مساحت دارد و کاملا مسکونی و لوکس مطابق با استانداردهای روز در 21 طبقه در حال اجرا می باشد. موقعیت جغرافیایی این برج در نوار مسکونی شرق جزیره و مشرف به آب های خلیج فارس و رو به روی هتل مارینا است.

وضعیت: تمام شده

مشاهده پلان، پیش فروش و خرید واحد های برج بهکیش مارینا کیش

برج مسکونی و جدید آتلانتیس کیش

برج آتلانتیس کیش

یکی از زیباترین برج های مسکونی جزیره کیش که در حال ساخت بوده و در مرکز جزیره و در حد فاصل کمتر از 850 متری ساحل قرار گرفته، برج آتلانتیس کیش است. این برج دارای مساحت 21 هزار متری بوده و در 13 طبقه ساخته شده است. تمامی امکانات رفاهی شامل استخر، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، اتاق های مدرن و ... داخل این برج قرار دارد.

وضعیت: در حال ساخت - میزان پیشرفت بالای 80 درصد

مشاهده پلان، پیش فروش و خرید واحد های برج مسکونی آتلانتیس کیش

مشاوره املاک در کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1401/09/16 نویسنده : میترا امیری 2 نظر 25534 بازدید 7 پسند

سوالات متداول درباره برج های کیش : معرفی برج های مسکونی و لوکس کیش (آپدیت 1402)

نظرات کاربران

آیکون کاربردنیا | 1402/12/18
0

برج رویای کیش از همه بهتره مخصوصا برج افرا یک

مشاهده بیشتر ...
آیکون کاربرل م | 1400/02/06
5

برج میکا خیلی خوبه و حتی از برج اطلس و و خیلی از برج های دیگه بهتره

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.