برج های پرشین ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحدها

مشاوره املاک در کیش

مجموعه مسکونی برج های پرشین ساحلی در سواحل شمال جزیره زیبای کیش یکی از آرامترین و زیباترین سواحل دنیا احداث شده است، این مجموعه با برج های باشکوه و وسوسه انگیز همراه با معماری منحصر به فرد و ایده آل و تجهیزات مدرن و شیک در کنار زیبایی طبیعت آرامش و سکونتی ایده آل را برای شما به ارمغان می آورد.

برج پرشین
این برج ها مجموعه ای شیک، مدرن و هوشمند است و از امکانات پیشرفته مطابق با استانداردهای نوین جهانی شامل: BMS، BEMS، Smart Home، Automation و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دیگری برخوردار می باشد.

موقعیت مکانی برج های پرشین ساحلی کیش

برج های پرشین در موقعیت جغرافیایی مناسب و ایده آل از جزیره در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در فاصله 120 متری از دریا  در  4 بلوک ساخته شده است. به دلیل قرار گرفتن این برج در کرانه ساحلی جزیره امکان دسترسی سریع و آسان ساکنین به مراکز تجاری و خدماتی فراهم است.

برج پرشین

طراحی و معماری برج های پرشین ساحلی کیش

مجموعه برج های پرشین با طراحی ویژه و منحصر به فرد با توجه به شکل هندسی خاص زمین، چشم اندازی مستقیم و زیبا از آب های نیلگون خلیج فارس را برای 96 درصد واحدهای آپارتمانی فراهم کرده است و تمامی واحدهای این مجموعه حداقل یک بالکن رو به دریای زیبای خلیج فارس دارند. به دلیل شکل پلان های معماری آن در شرایط مطلوب آب و هوایی به روش کوران مستقیبم امکان تهویه طبیعی هوای واحدها وجود دارد.

برج پرشین

شاخص های منحصر به فرد و خلاقانه برج های پرشین ساحلی کیش

اساس شکل گیری برج ها از همان ابتدای پروژه تفکر بر مبنای، تلفیق فضای سبز طبقه ای و پشت بامی بوده است و بر همین اساس طراحان شکل ترکیبی پلان ها و برنامه ریزی درست حس بودن در آپارتمان متعارف و سنتی در ارتفاع را برای ساکنین این برج مبدل کرده اند.
واحدهای آپارتمانی دارای تراس های 3 متری با امکان تعبیه فضای سبز می باشند و از طبقه اول تا 20 طبقه دارای برکه ی شنا و فضای سبز اختصاصی می باشد و تکنولوژی و تفکر آرمانی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و از ویژگی های منحصر به فرد این برج مسکونی می باشد.
مجموعه برج های پرشین مشابه یک هتل 5 ستاره است، فرم خطی پلان ها، معماری منحصر به فرد و استقرار واحد ها در یک طرف و مسیر حرکت در طرف دیگر باعث شده است در زمان سوار شدن به آسانسور تا رسیدن به واحد اختصاصی از طبقه اول تا 20 چشم انداز و دید منظره بیرونی و مشرف به دریا داشته باشید.

استخر برج پرشین

معرفی پلن های برج پرشین ساحلی کیش

برج ساحلی پرشین در چهار بلوک A، B، C و D ساخته شده است که به اختصار در مورد آنها توضیح می دهیم:

  • بلوک  D

در برج ساحلی پرشین این بلوک نخستین بلوک تحویل داده شده است.
واحدهایی که در این بلوک ساخته شده اند؛ یک خوابه با متراژ 66، 67 و 70 متری و در خوابه با متراژ 105، 125، 113 و 156 متری می باشد.

  • بلوک C

این بلوک در سال 95 تحویل داده شده است و دومین بلوک بهره برداری شده در برج های پرشین است.
واحدهای این بلوک دو خوابه 117، 149 و 151 متری و سه خوابه 236 متری می باشد.

پلن برج پرشین

  • بلوک B

این بلوک به تازگی تحویل داده شده است.
این برج دارای واحدهای دو خوابه 114 و 137 متری و همچنین سه خواب 177 و 189 متری می باشد.

پلن برج پرشین

  • بلوک A

 این بلوک در حال ساخت می باشد و هنوز تکمیل نشده است.
و دارای واحد های یک خواب 101 متری، دو خوابه 126 و 149 متری و سه خواب 160 و 203 متری می باشد.

پلن برج پرشین

ویژگی های معماری برج های پرشین ساحلی شامل موارد زیر می شود:

  1. تنوع بلوک ها از 15 تا 21 طبقه مسکونی
  2. دید مستقیم دریا برای 440 واحد
  3. دید طلوع و غروب خورشید
  4. تراس های مناسب مشرف به دریا برای تمام واحدها بدون محدودیت دید

امکانات  برج پرشین ساحلی کیش

این برج ها از امکانات مطلوب و ایده آل برخوردار می باشد که از مهم ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد:
کنترل از راه دور واحدها، 13 دستگاه آسانسور، سیستم هوشمند ساختمانی در ارتباط با مانیتورینگ داخل و خارج ساختمان، سیستم اعلام و اطفای حریق و سیستم مدرن آتش نشانی، آرامش بی نظیر ساحل شمالی، شوتینگ زباله، آنتن مرکزی، سیستم کلایمر (شستشوی شیشه و سرامیک نما)

واحد برج پرشین

خدمات برج  پرشین ساحلی کیش

این برج ها دارای خدماتی ویژه برای رفاه بیشتر ساکنین است و شامل:
دوطبقه لابی، کافی شاپ اختصاصی، 3 رستوران لوکس، محل نگهداری و بازی بچه ها، استخرهای پشت بامی در ارتفاع 70 متر از سطح دریا، محصور شده با تمام امکانات و فضای سبز اختصاصی تفکیک شده برای بانوان و آقایان، جکوزی، پارکینگ سرپوشیده، سالن آمفی تئاتر، خدمات هتلی، سرایداری و نگهبانی، سالن اجتماعات، مجموعه اداری جهت مدیریت مجتمع، فضای سبز پیرامون برج ها برای پیاده روی و دوچرخه سواری

رستوران برج پرشین

واحدهای مسکونی برج های پرشین ساحلی کیش

برج های پرشین کیش در 4 بلوک و شامل 457 واحد مسکونی  در 29 تیپ متفاوت می باشد که متراز متفاوت از 56 متر تا 236 متر دارند و از فرم های مختلف شامل: آپارتمان، استدیو، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه کوچک و بزرگ برخوردار می باشد. 


واحدهای مسکونی دارای سیستم هوشمند داخلی هستند و قابلیت کنترل و برنامه ریزی هوشمند دارند و از طریق اینترنت و موبایل میتوان موارد زیر را کنترل کرد:
ورودی اصلی برق، ورودی اصلی آب،درب ورودی آپارتمان، سیستم برودتی و حرارتی، روشنایی داخلی، پرده اتاق ها، آبگرمکن برقی، لوازم برقی آشپزخانه و سیستم حفاظتی

واحد برج پرشین
لازم است بدانید پنت هاوس این برج ها 200 متر مربع زیر بنا دارد و دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاص می باشد و به گونه ای طراحی شده که سکونت رویایی را برایتان فراهم کرده است.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/12 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 9198 بازدید 14 پسند

سوالات متداول درباره برج های پرشین ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحدها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.