برج های دوقلو کیش : پیش فروش و خرید واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج های دوقلوی کیش بلندترین ساختمان های جزیره کیش هستند که در نزدیکی ساحل مرجانی در جنوب شرقی کیش و در مدار ساحلی واقع شده اند، این برج های زیبا از امکانات مطلوب و ایده آلی برای زندگی برخوردار می باشند، پروژه برج های دوقلو توسط شرکت انبوه سازان همای تهران بر پایه جدیدترین متد روز صنعت جهانی ساختمان اجرا و احداث شده است.

برج دوقلو
جزیره ی کیش، مروارید آب های خلیج فارس و قطب گردشگری کشور با زیبایی مسحور کننده و تفریحات فوق العاده و متنوع همواره میزبان گردشگران و سرمایه داران بسیاری است، همچنین کیش به عنوان منطقه ویژه ی اقتصادی و مزایای بسیار زیاد آن  توجه سرمایه داران را به خود جلب کرده است.
جزیره کیش به عنوان یکی از کشورهای فعال حوزه خلیج فارس سودآوری و آینده بسیار خوبی برای سرمایه داران دارد و سرمایه گذاری در املاک جزیره نیز دارای اهمیت بالایی می باشد.

برج دوقلو

شاخص های ویژه برج های دوقلو کیش

برج های مسکونی دو قلو در جزیره کیش دارای شاخصه های منحصر به فرد هستند که توجه افراد را به خود جلب نموده است و از مهمترین آنها می توان دلایل زیر را نام برد؛

  • طراحی و معماری منحصر به فرد و مدرن برج های دوقلو و امکانات فوق العاده مجهز و مطلوب که برای زندگی در نظر گرفته شده است، افراد زیادی را جذب کرده است.
  • برج های دوقلو در زمینی به مساحت 15000 متر مربع در نزدیکی ساحل مرجانی جزیره ساخته شده اند و چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری از دریا همراه با نور گیری ایده آل دارند.
  • از دیگر شاخص های ویژه برج های دوقلو سازه ی مقاوم و مستحکم آنها می باشد، ساختمان این برج ها برای ساخت در شرایط آب و هوایی جزیره از استانداردهای جهانی لازم برخوردار هستند و به عنوان ساختمان های ضد زلزله معرفی شده اند.
  • تمامی امکانات رفاهی و خدماتی هتل به سیک هتلینگ است و به جهت آسایش و رفاه بیشتر ساکنان برج قرارداده شده است.
  • بهره مندی از استخر روباز با دید بسیار زیبا در طبقه 18 برج با امکانات رفاهی درجه 1
  • فضای لابی بسیار زیبا برج های دوقلو با مساحت 1000 مترمربع
  • استفاده از فناوری UCW برای نمای ساختمان به همراه معماری خاص برج‌‌های دوقلو باعث شده است یکی از زیباترین برج های ایران را در جزیره کیش داشته باشیم.

برج دوقلو

مشخصات برج های دوقلو

  • نمای برج های دوقلو کیش

متریال به کار رفته در نمای برج های دوقلو متناسب با شرایط جوی و آب و هوایی ترکیبی از ورقه های آلومینیومی با روکش PVDF و شیشه های دوجداره Reflective می باشد. طراحی و اجرای نمای برج ها توسط شرکت الغریر مجری نمای بلندتری برج جهان در امارات متحده است و با بهره مندی از پیشرفته ترین دانش و تکنولوژی تخصصی انجام گرفته است.
جالب است بدانید که آزمایش های مختلف برای مقاومت بالا در شرایط و محیط جوی، زلزله، نیروی ناشی از بادهایی با حداکثر سرعت در جزیره و همچنین تست مقاومت در برابر رطوبت و فشار آب در جزیره برای آن صورت گرفته است.

برج دوقلو

  • واحدهای برج های دوقلو

قبلا گفتیم برج های دوقلو کیش بلندترین ساختمان و برج مسکونی جزیره هستند، این برج ها شامل 24 طبقه می باشند که با  ایده و طراحی متفاوت ساخته شده اند و آسانسور و راه پله ها در هسته ی مرکزی، میانه برج ها قرار گرفته اند، طراحی واحدها در سه بال مجزا باعث شده تا از نورگیری بسیار خوبی برخوردار باشند.
زیر بنای این برج در مجموعه طبقات 70000 هزار متر مربع می باشد، 474 واحدهای آپارتمان مجموعه برج های دوقلو متراژ متفاوت از 60 تا 220 متر مربع دارند و شامل: 1 خوابه، دو خوابه و 3 خوابه می باشند که دارای معماری و فضاسازی خوب و مطلوب می باشد.

برج دوقلو

برج دوقلو

این برج ها همچنین پنت هاوس بی نظیر با متراژ 440 متر مربع زیربنا با امکانات و ویژگی های ایده آل و منحصر به فرد دارد که به آنها لقب (ویلاهای آسمانی) داده شده است، واحد پنت هاوس به گونه اتی طراحی شده است که چشم اندازه گسترده و بی نظیر بالای دریا و جزیره را مجسم می کند و برای ساکنین آن بسیار دلنشین، ایده آل و جذاب است.

برج دوقلو

  • لابی برج های دوقلو

لابی با متراژ 1000 متر مربع به عنوان ورودی مجموعه در نظر گرفته شده است، برای لابی برج های دوقلو از دو جهت متفاوت ورودی تعبیه شده است، یکی از ورودی ها از پارکینگ و دیگری از فضای سبز و ساحل مرجانی می باشد.
طراحی لابی مجموعه برج های دوقلو با پنجره های بزرگ رو به فضای سبز و خطوط منحنی ایجاد شده در محیط لابی، فضا را بسیار زیبا، آرامبخش و دلنشین نموده است به گونه ای که هر فردی را جذب خود می کند.
فضای سبز بی نظیر این مجموعه با مساحت 12000 متر مربع در کنار چشم انداز زیبا از خلیج فارس زیبایی آن را دو چندان نموده است و محیطی مفرح، دلپذیر و خاطره انگیز برای ساکنین فراهم کرده است.

برج دوقلو

  • کفپوش پارکینگ برج های دوقلو

کفپوش به کار رفته در پارکینگ برج های دوقلو از جنس پلی یورتان  از لوکس ترین کفپوش های پارکینگی به دلیل مقاومت بالا و کیفیت و زیبایی می باشد و با توجه به کاربری و نوع تردد ضخامت متفاوت دارد. کفپوش اپوکسی پارکینگ برج های دوقلو از مزایای بسیاری برخوردار است که شامل: 

  1. سطح یکپارچه و غیر قابل نفوذ
  2. قابلیت خط کشی جهت مسیرها و محل پارک
  3. قابلیت استفاده از رنگ ها مختلف برای نشانه گذاری طبقات
  4. قابلیت ترمیم آسان در مقایسه با سنگ
  5. قابلیت تمیز شدن در صورت ریزش روغن و گل و لای
  6. تحمل کردن بار مرده به سازه حدود 3 تا 4 کیلوگرم به ازاری هر متر مربع

برج دوقلو

  • سازه برج های دوقلو

سازه برج های دوقلو بتنی می باشد و از نقاط مهم و قابل توجه در احداث پروژه این مجموعه نظارت پیوسته و مستمر اساتید دانشگاه کیش و همچنین بهره مندی از مشاوران خارجی مانند شرکت  QHC که از شرکت های معتبر و بلند مرتبه امارات متحده عربی در ساخت سازه برج ها می باشد. 

برج دوقلو

فناوری بکار رفته در ساختمان برج های دوقلو

فناوری به کار رفته در ساختمان و سازه ی برج های دوقلو با مشورت های متعدد با متخصصین انجام شده و باعث ضد زلزله شدن آنها شده است که شامل موارد زیر می باشد.

  1. سازه بتنی متناسب با آب و هوای منطقه
  2. استفاده از بتن های مقاوم فشاری
  3. خاک برداری تا عمق 5.5 متر زیر زمین
  4. فونداسیون به عمق 2 متر
  5. استفاده از 628 شمع تا عمق 32 متر

برج دوقلو

برج دوقلو

برج دوقلو

امکانات برج های دوقلو

برج های زیبای دو قلو از موقعیت مکانی مناسبی و همچنین امکانات و برتری های ویژه ای برخوردار هستند که می توان از جذاب ترین آنها به مجموعه های آبی رو باز شامل استخر و جکوزی مجزا برای خانم ها و آقایان در طبقه 18 هر یک از برج ها با چشم انداز بسیار زیبا از خلیج فارس اشاره کرد.

برج دوقلو

مجموعه آبی برج های دارای تجهیزات بسیار با کیفیت برای تصفیه آب، مجهز به سیستم تنظیم دمای آب  در تمام فصول و سیستم پیشرفته برای کنترل میزان کلر و گندزدایی می باشد که به طور خودکار عمل کرده است و کیفیت آب را حفظ می کند.

برج های دوقلو امکانات بسیاری دارد که می توان به عنوان اصلی ترین آنها موارد زیر را نام برد:

مدیران مجرب خارجی برای انجام استانداردهای بین المللی، 18 آسانسور مسافربر و 2 آسانسور باربر، آشپزخانه های کاملا فرنیش با برندهای معتبر، سالن ورزشی مجهز و مدرن مجزا برای خانم ها و آقایان به همراه مربیان مجرب و توانا، فضاهای دلنشین و ایده آل برای پذیرایی میهمانان (رستوران و کافی شاپ)، سالن کنفرانس مجهز چند منظوره، محیط بازی کودکان، خدمات خانه داری و هتلینگ، سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS، سیستم اطفا حریق ، سیستم تهویه مطبوع VRV، سیستم روشنایی و آبرسانی، دوربین مدار بسته و نظافت نما با سیستم فن آوری پیشرفته با دستگاه BMU و ریل کشی دور ساختمان

برج دوقلو

گواهینامه ها، افتخارات و اعتبار برج های دوقلو

پروژه ی برج های دوقلو یکی از ایده آل ترین و با کیفیت ترین پروژهای ساختمانی ایران می باشد و موفق به دریافت گواهینامه های بسیاری شده است که نشان دهنده اعتبار کاری آن است و شامل:

  • گواهینامه استاندارد مدیریت از شرکت TUV آلمان
  • گواهینامه استاندارد مدیریت انرژی  از شرکت TUV آلمان
  • گواهینامه ایمنی و بهداشت حرفه ای مشتریان و رسیدگی به شکایات آنان از TUV آلمان
  • برترین پروژه ساختمانی کشور از دیدگاه ساختمان سازی و رشته ساختمان های مدرن و آپارتمان سازی از دانشگاه صنعتی شریف
  • برترین پروژه ساختمانی کشور از دیدگاه گروه طرح و برنامه ایده های جهانی کیش
  • برترین پروژه ساختمانی کشور از دیدگاه نوآوری همایش بزرگ انبوه سازان

برج دوقلو

دسته ی معرفی اماکن کیش 1401/09/20 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 9186 بازدید 19 پسند

سوالات متداول درباره برج های دوقلو کیش : پیش فروش و خرید واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.