برج های شهر آفتاب کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج های شهر آفتاب کیش توسط شرکت کیش الیت در راستای رونق فعالیت های منطقه آزاد کیش و نیاز به مسکن و اقامتگاه برای روند افزایش جمعیت جزیره کیش ساخته شده است.

شهر آفتاب کیش
ساخت برج های شهر آفتاب کیش در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع  در 3 فاز مسکونی، شامل 22 برج و 2500 واحد آپارتمان از سال 1379 در یکی از بهترین نقطه های جزیره شروع شده است و در حال حاضر نیمی از این پروژه مسکونی اجرا گردیده است و نیمی دیگر در دست اجرا و احداث می باشد. 

موقعیت مکانی شهر آفتاب کیش

برج های شهر آفتاب کیش در سواحل شرقی جزیره کیش و در فاصله 300 متری از آب های نیلگون خلیج فارس و ارتفاع 14 متری از سطح دریا ساخته شده اند.
این برج ها از نظر زیبایی و رفاه ایده آل هستند، همچنین علاوه بر آن از بعد اقتصادی یک سرمایه گذاری سودآور و ارزشمند به دلیل بالا رفتن قیمت واحدهای مسکونی این برج ها محسوب می گردد.

برج شهر آفتاب کیش

برج های شهر آفتاب کیش

برج های شهر آفتاب کیش یکی از بزرگترین و قدیمی ترین انبوه سازی در جزیره کیش به شمار می رود. شهر آفتاب کیش مکانی بسیار مطلوب و بی نظیر برای سکونت و زندگی، استراحت، کار، تفریح و ورزش را فراهم کرده است، نقطه عطف و مزیت این برج ها قرار گرفتن در نزدیکی دریا و آرامش آب های نیلگون خلیج فارس و سواحل ماسه ای بی نظیر آن است.

در طراحی شهر آفتاب کیش از 125000 مترمربع زمین، 30 درصد آن به برج ها و 70 درصد به فضای سبز و دسترسی ها اختصاص داده شده است. مجموعه برج های شهر آفتاب مطابق با استاندارد ها و تکنولوژی نوین توسط مهندسان خارجی طراحی و ساخته شده است. 
لازم است بدانید طی 8 سال گذشته در این مجموعه سه برج 9 طبقه و شش برج 8 طبقه در مجموع با 750 واحد اقامتی احداث و به مالکین برای سکونت تحویل گردیده است، در سال 1391 نیز چهار برج 17 طبقه با مجموع 480 واحد آپارتمانی به آن اضافه شده است.

برج شهر آفتاب
برج های 8 تا 16 طبقه رو به دریا و مشتمل برامکانات اقامت _ تفریحی، پلاژهای اختصاصی، اسکله تفریحی، باشگاه ورزشی دریایی، رستوران های دریایی، فروشگاه های متنوع طراحی شده اند، این برج ها دارای متراژهای متنوع می باشند.
در این مجموعه بزرگ مسکونی و فاز یک تعداد 60 بلوک بهره برداری شده است و 4 بلوک از فاز دو در حال ساخت است، طراحی و ساخت برج های 16 طبقه توسط شرکت مهندسان خارجی نظارت و اجرا می شود.

معماری برج های شهر آفتاب کیش

این برج با طراحی منحصر به فرد، اجرای با کیفیت و بکارگیری مصالح درجه یک ایرانی و خارجی یکی از مطلوب ترین و ایده آل ترین برج های مسکونی کیش محسوب می گردند. برج های شهر آفتاب کیش با وجود نگهبانان و دوربین های مداربسته سراسری امنیت فوق العاده ای برای ساکنین ایجاد کرده اند. واحدهای برج های های شهر آفتاب دارای سند قطعی می باشد.

لازم است بدانید که این برج ها دارای فضای سبز بسیار زیبا  با مساحت 60000 متر مربع می باشند.

برج شهر آفتاب

امکانات برج های شهر آفتاب کیش

برج های شهر آفتاب کیش دارای امکانات مطلوب و ایده آل برای رفاه حال ساکنان است که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
آسانسور های مدرن، عایق بندی صوتی و حرارتی همراه با شیشه های دو جداره، سیستم خودکار آب شیرین کن در مجموعه، سیستم تهویه مطبوع و دستگاه های خنک کننده، پارکینگ، سالن مجهز بدنسازی، استخر سرپوشیده با تراس آفتاب، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اسپا، فضای سبز گسترده، سالن اجتماعات، سیستم دوربین مدار بسته و اینترنت، امکان پارک و حفاظت از قایق های شخصی ساکنین

استخر شهر آفتاب

واحدهای برج های شهر آفتاب کیش

اکثر واحدهای برج های شهر آفتاب  مشرف به دریا و با چشم انداز آب های نیلگون خلیج فارس و برخی از واحدها دید به جزیره دارند، واحدهای مسکونی این برج ها دارای متراژ متفاوت از 1 خوابه تا 4 خوابه با تراس های اختصاص می باشند و هر کدام از امکانات ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند، از امکانات واحدهای مسکونی می توان به کابینت MDF، سیستم مداربسته و هوشمند تلویزیون و اینترنت، سیستم اطفا حریق و ... اشاره کرد.

آپارتمان شهر آفتاب

پلان های برج های مسکونی شهر آفتاب کیش

پلان برج شهر آفتاب

پلان برج شهر آفتاب

پلان شهر آفتاب

پلان برج شهر آفتاب

پلان شهر آفتاب

پلان برج شهر آفتاب

لوح ها و تقدیر نامه 

این مجموعه به عنوان یک پروژه ایده آل تاکنون موفق به دریافت تندیس های ارزشمندی از جمهوری اسلامی ایران شده است که شامل:

  • برگزیده برترین کیفیت ساختمان در ایران سال 1391
  • همایش و نمایشگاه برند برتر همایش محور تجارت آریا مشهد هتل مجلل درویشی شهریور ماه سال 1392
  • اجلاس بزرگ راه و ساختمان کشور ( مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما ) اسفند ماه 1391

تقدیرنامه شهر آفتاب


 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/16 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 8330 بازدید 5 پسند

سوالات متداول درباره برج های شهر آفتاب کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.