برج های سینا 1 و 2 کیش : عکس و قیمت واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج دوقلو سینا یکی از زیباترین و لوکس ترین معماری را در میان برج های جزیره کیش دارا است، این برج ها با نام سینا 1 و سینا 2 در سطح جزیره معروف می باشد در این قسمت می خواهیم این دو برج را برای شما معرفی کنیم بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برج سینا 1 و 2 کیش
برج های سینا 1 و 2 هر کدام 11 طبقه می باشند که پِی(شالوده یا فونداسیون یک بخش از سازه است که وظیفهٔ انتقال نیرو از ستون‌ها به زمین و خاک اطراف را بر عهده دارد) این برج ها با 3600 متر مکعب بتن و 450 تن آرماتور طراحی شده اند، همچنین در این برج از سیستم پوستنشن به همراه دال تخت و دیوارهای برشی که یکی از به روز ترین و مدرن ترین فناوری های روز دنیا به کار رفته است.

برج سینا کیش

معرفی سازنده برج های دوقلوی سینا کیش!

اولین نکته ای که اکثر افراد برای خانه ملک به آن توجه می کنند کیفیت و اصولی بودن آن سازه است به همین دلیل سعی می کنند که پیش از خرید اطلاعات کاملی در مورد مهندسان و سازندگان آن برج به دست آورند، بنابراین اگر تمایل به خرید این برج ها دارید، می توانید به اطلاعات سازندگان برج سینا 1 و 2 کیش که در ادامه گفته می شود، توجه فرمایید.

برج دو قلوی سینا کیش

برج های سینا 1 و 2 کیش زیر نظر یکی از معتبرترین شرکت های رسمی جزیره، شرکت سارینا می باشد. این شرکت در سال 1386 با شماره 6500 در کیش به ثبت رسید و پس از اخذ مجوز فعالیت خود را آغاز کرد. از پروژه هایی که تاکنون از شرکت سارینا به بهره برداری رسیده می توانیم به پروژه سارینا 1 و 2، سینا 1 و 2 و مجموعه عظیم سارینا شهر اشاره کنیم. تمامی پروژه های این شرکت به عنوان شاهکار در سطح جزیره کیش معروف شده اند.

نمای بیرونی برج سینا 1 و 2 کیش

پلان های برج سینا 1 و 2 کیش

هر کدام از این برج های مسکونی حدود 100 واحد 58 تا 81 متری و همچنین پنت هاوس( 60 متر تراس اختصاصی) را در دل خود جای داده اند و تمامی واحدهایی که روبروی یکدیگر قرار گرفته اند از لحاظ متراژ و نقشه کشی مانند هم می باشند در ادامه پلان های برج های دوقلوی سینا را در بخش پنت هاوس و طبقه 1 تا 8 مشاهده خواهید کرد.

پلان های طبقات 1 تا 8 برج دوقلوی سینا کیش

تمامی پلان های این 8 طبقه مانند یکدیگر می باشند در این برج واحد ها به صورت 4 عدد واحد 81 متری دو خواب، 4 عدد واحد 58 متری یک خواب، 4 عدد واحد 60 متری یک خواب روبروی یکدیگر قرار گرفته اند، تصاویر این پلان ها را به همراه معماری داخلی آن برای شما در شکل زیر قرار داده ایم.

پلان واحدهای برج سینا 1 و 2 کیش

پلان های طبقه 9(پنت هاوس) برج دوقلوی سینا کیش

پنت هاوس برج دوقلوی سینا کیش در طبقه نهم قرار گرفته است. یکی از ویژگی های خوب این پنت هاوس منظره دید بسیار زیبا و بالکن 64 متری آن می باشند که سبب شده واحد ها نورگیر بسیار عالی داشته باشند و در طول روز نور کافی به این واحد ها بتابد. واحد های پنت هاوس این برج به صورت 2 عدد واحد 139 متری سه خواب و 2 عدد واحد 135 متری دو خواب می باشد.

پلان پنت هاوس برج دو قلوی سینا کیش

ویژگی برج های سینا کیش

یکی از ویژگی های دو برج سینا 1 و 2 این است که تمامی امکانات رفاهی از جمله سالن ورزشی، مرکز خرید، سالن بیلیارد و پیست دوچرخه سواری را دارا است. لازم به ذکر است که فضای سبز بسیار عظیمی در این برج قرار دارد که سبب شده هوای پاک بی نظیری را به مالکین این برج هدیه کند، همچنین تمامی واحدها از مرغوب ترین کابل های برق در سیستم الکتریکال ساختمان و همچنین با کیفیت ترین لوله های آبرسانی سوپر پایپ و لوله های پوش فیت برای سیستم فاضلاب استفاده شده است. سازندگان برج سینا 1 و 2 کیش در هر کدام از این برج ها دو دستگاه آسانسور که از بهترین برندهای دنیا می باشد برای جابجایی و سهولت رفت و آمد مالکین قرار داده است.

سالن بیلیارد برج سینا کیش

نمای داخلی برج سینا کیش

این برج برای افرادی که هوای مطبوع و خوش عطر در درون برج برایشان اهمیت دارد گزینه ی بسیار خوبی است زیرا در برج سینا 1 و 2 از جدیدترین سیستم تهویه که از بهترین برند دنیا می باشد قرار داده شده و به صورت مرکزی تمامی ساختمان ها را پوشش می دهد و مطبوع ترین هوا را برای ساکنین به ارمغان می آورد. چنانچه شما تمایل به خریداری واحدهای برج سینا را دارید توجه داشته باشید که برخی از واحدهای این برج فاقد پارکینگ است، بنابراین پیش از خرید به این نکته دقت کنید.

پارکینگ برج سینا کیش

برج سینا کیش

موقعیت مکانی برج دوقلوی سینا کیش

برج های سینا 1 و 2 در لاکچری ترین منطقه کیش قرار گرفته اند. این برج ها در شهرک صدف نبش خیابان خراسان و عارف قرار دارند و حدود 4 دقیقه از دریا فاصله دارند(با ماشین). شما عزیزان می توانید با کلیک کردن بر روی نقشه زیر آدرس این برج ها را به همراه مراکز اطراف آن مشاهده نمایید.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/09 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 5759 بازدید 3 پسند

سوالات متداول درباره برج های سینا 1 و 2 کیش : عکس و قیمت واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.