برج های دیپلمات کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

جزیره زیبای کیش پیوسته در حال توسعه و افزایش جمعیت می باشد و به دلیل امکانات منحصر به فرد و ویژه ای که در اختیار کیشوندان قرار می گیرد، یکی از بهترین شهرها برای سکونت به شمار می رود. در سال های اخیر جزیره کیش مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری به ویژه در عرصه املاک و برج سازی قرار گرفته است، همین امر سبب ساخت برج های مسکونی و تجاری متعدد در این منطقه شده است، برج های دیپلمات یکی از مجموعه برج های مسکونی کیش می باشد که از امکانات مطلوب و ایده آل برخوردار است.

برج دیپلمات
مجتمع مسکونی دیپلمات کیش در زمینی به مساحت 12000 متر مربع با بهره گیری از مهندسین توانا و کادر فنی مجرب و کارآزموده منطبق بر استانداردهای ملی در مرکز شهر ساخته شده است، این مجموعه شامل 3 برج 17 طبقه است که هر طبقه از آن دارای 9 واحد مسکونی با مساحت های 57 تا 131 متر مربع می باشد.

برج دیپلمات

موقعیت مکانی برج های دیپلمات کیش

مجموعه برج های مسکونی دیپلمات از موقعیت مکانی بسیار مناسب و ایده آل برخوردار است. این برج ها در قلب جزیره زیبای کیش قرار گرفته اند و به سبب این موقعیت در مرکز شهر، به راحتی و بدون نیاز به وسایل نقلیه می توان به مراکز خرید همانند: مرکز تجاری کیش، بازار زیتون، بازار دیپلمات و همچنین مراکز تفریحی همچون اسکله تفریحی قدیم و جدید دسترسی پیدا کرد.

برج دیپلمات

طراحی و معماری برج های دیپلمات کیش

این برج ها در سال 1396 در سه ساختمان مثلثی شکل احداث شده است و مانند ستاره در کنار هم چیده شده اند، برج های دیپلمات به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که بیشتر از 60 درصد واحدهای هر برج حتی در طبقات پایین دید بسیار عالی از دریا دارد.

نقشه واحد ها در هر طبقه از برج ها مشابه یکدیگر است اما از نظر طراحی داخلی آن همچون کاغذ دیواری، رنگ، پارکت و سرامیک کف واحدها با یکدیگر تفاوت دارد، از نکات جالب این برج ها این است که درب هیچ کدام از واحدها روبروی یکدیگر باز نمی شود.

برج دیپلمات

برج دیپلمات

برج دیپلمات

برج دیپلمات

نمای برج دیپلمات کیش

این برج ها از طراحی داخلی و بیرونی بسیار زیبا با مشخصات فنی بالا برخوردار است، در نمای برج ها دیپلمات  با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره ترکیبی از سنگ، لاملهای آلومینیومی و شیشه های دوجداره استفاده شده است که زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است.

متراژ واحدهای برج دیپلمات

واحدهای این برج ها متراژ متفاوت از 57 متر مربع تا 133 متر مربع با ویژ گی های متفاوت دارند و در طبقات مختلف قرار گرفته اند. واحد های آپارتمانی یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه با امکانات مطلوب اما متفاوت می باشند، برای مثال برخی از این واحدها دارای تراس و برخی دیگر از دو سرویس بهداشتی برخوردار هستند.

در واحدهای آپارتمانی از کاشی و سرامیک های درجه یک برای کف پوش ها و همچنین از رنگ های آکریلیک و کاغذ دیواری برای پوشش دیوارها استفاده شده است که زیبایی آن ها را بیشتر نموده است و محیطی شیک، لذت بخش و آرام را برای ساکنان ایجاد نموده است.

برج دیپلمات

در جدول زیر می توانید واحد های برج های مسکونی دیپلمات را به همراه متراژ دقیق و امکانات آنها مشاهده نمایید.

واحد/ متراژامکانات
متراژ ۵۷ متری۱ خواب، ۱ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات بالا
متراژ ۶۰متری۱ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات میانی
متراژ ۶۲ متری۱ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات میانی
متراژ ۶۳ متری۱ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، پارکینگ
متراژ ۶۵ متری۱ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات بالا
متراژ ۷۰ متری۱ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ
متراژ ۹۵ متری۲ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ
متراژ ۹۶ متری۲ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات میانی
متراژ ۹۷ متری۲ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ، طبقات بالا
متراژ ۱۳۰ متری۳ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، پارکینگ
متراژ ۱۳۲متری۳ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، تراس، پارکینگ
متراژ ۱۳۳متری۳ خواب، ۲ سرویس بهداشتی، پارکینگ

امکانات رفاهی برج های دیپلمات

برج های دیپلمات از امکانات مناسب برای رفاه حال ساکنین برخوردار می باشد و به همین علت برج های دیپلمات کیش به عنوان یکی از بهترین برج های مسکونی این جزیره شناخته می شوند، امکانات هر کدام از برج های دیپلمات شامل:

سه دستگاه آسانسور، سه دستگاه راه پله، سونا، استخر، جکوزی، آنتن مرکزی، شوتینگ زباله، پارکینگ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، لابی بسیار مجلل و زیبا با طراحی بسیار مدرن و شیک و .... است، همچنین این برج ها از خدمات هتل داری 5 ستاره بهرمند هستند.

برج های دیپلمات کیش از فضای سبز بسیار زیبا و آرام  و همچنین کافی شاپ شیک و مدرن برخوردار می باشد که می توانید در کنار خانواده خود لحظات خوشی را در آنها رقم بزنید و لذت یک دورهمی گرم را در کنار آنها تجربه کنید، لازم است بدانید که هر یک از واحد های آپارتمانی دارای امکانات مطلوب و مناسب همچون آیفون تصویری، کمد دیواری، کابینت MDF، هود آشپزخانه، سیستم خنک کننده، سیستم گرمایشی، تراس و ... هستند.

برج دیپلمات

پنت هاوس برج های دیپلمات

 برج های دیپلمات کیش دارای واحد پنت هاوس بسیار شیک و مجلل با امکانات رفاهی منحصر به فرد ، منظره ای ایده آل و همچنین تراس رو به دریا برخوردار هستند که اقامتی راحت و لوکس را به ساکنین خود می بخشند، واحدهای پنت هاوس برج های دیپلمات توسط شرکت بهفر خاورمیانه هوشمندسازی شده اند که شامل:
سیستم کنترل یکپارچه
کنترل هوشمند روشنایی
کنترل اسپیلت
کنترل هوشمند پرده 
تاج پنل
کنترل از طریق موبایل

مرکز تجاری دیپلمات کیش

جزیره کیش در طول سال میزبان گردشگران و مسافران بسیاری از سرتاسر کشور و جهان می باشد. در این جزیره مراکز خرید مدرن و پیشرفته ای در حال فعالیت هستند که برای تمام طرفداران خرید جذابیت دارد. در میان مراکز خرید لوکس جزیره کیش می توان مرکز خرید دیپلمات را نام برد که یکی از اماکن تجاری تازه تأسیس و زیبای جزیره کیش است.

مرکز خرید دیپلمات با مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در مرکز شهر واقع شده اند و در هر یک از فروشگاه های آن اجناس مختلف با کیفیت بالا و مقرون به صرفه از بهترین برندهای مطرح ایران و جهان ارائه می شود.

مرکز تجاری دیپلمات دارای ۵ طبقه مجزا بوده که طبقه همکف، اول، چهارم و پنجم آن تجاری و دو طبقه ی دوم و سوم اداری می باشند. 

در ساخت نمای این مرکز تجاری از شیشه های دوجداره، لاملهای آلومینیومی و سنگ استفاده شده است. همچنین داخل هر یک از واحدهای تجاری و اداری آن با سرامیک های درجه یک خارجی کفپوشی شده اند.

از امتیازات ویژه این مرکز تجاری می توان به قرار گرفتن در کنار برج های مسکونی دیپلمات و چشم انداز رو به دریا ی آن اشاره کرد که لذت گشت و گذار در این مرکز خرید را دو چندان کرده است. علاوه بر این شما می توانید پس از یک خرید طولانی و بازدید از فروشگاه های متنوع مرکز خرید دیپلمات در رستوران و کافی شاپ این مرکز که در طبقه آخر قرار گرفته است استراحت کرده و طعم بهترین غذاها، نوشیدنی ها و خوراکی ها را در آن بچشید. 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/11 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 7426 بازدید 11 پسند

سوالات متداول درباره برج های دیپلمات کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.