برج های دانا کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج های چهار قلوی مسکونی دانا از سازه های عظیم و باشکوه جزیره کیش می باشد که در فاصله ۵۰۰ متری از ساحل خلیج فارس قرار گرفته اند. اگر قصد خرید واحد و یا سرمایه گذاری در این مجموعه را دارید در ادامه با کیش میزبان همراه باشید.

برج دانا کیش

بررسی اجمالی برج های مسکونی دانا کیش

برج های چهار قلوی مسکونی دانا جزو مرتفع ترین و بزرگترین ساختمان های مسکونی و تجاری در جزیره کیش به شمار می روند. این برج ها که شرق جزیره کیش و در فاصله پانصد متری از ساحل نقره فام خلیج فارس قرار دارند دارای زیر بنای حدودا ۸۲۷۶ متر مربع  و ۴ بلوک در حال ساخت می باشند. 

مجتمع مسکونی و تجاری دانا متشکل از چهار بلوک A، B، C، D می باشد که در مجموع شامل ۵۵۸ واحد با زیر بناهای متفاوت و امکانات رفاهی و تفریحی یکسان است. فضای سبز  و حد فاصل بین هر بلوک در این مجموعه که فضای هال مرکزی آن است به صورت خاصی با شیشه پوشانده شده اند. 

پروژه دانا دارای ۵۸۲ پارکینگ، کافی شاپ، سوپرمارکت، مهد کودک، فروشگاه، استخر، رستوران،سالن ورزشی، خشکشویی، کارواش، سالن اجتماعات و بسیاری امکانات دیگر می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 

مجموعه دانا، سازه ای قدرتمند و مستحکم

تیم پروژه دانا برای ساخت این مجموعه از بهترین و با کیفیت ترین ابزارها و مصالح استفاده کرده است. شمع های بتنی به کار رفته در این سازه دارای طول ۲۵ متر و قطر ۱.۲ متر می باشند. همچنین رادیه بتنی استفاده شده ضخامت ۱.۲ متر داشته و از دیوارهای برشی و سقف های پس تنیده برای ایجاد و اجرای سازه های بتنی استفاده شده است. جنس راه پله اصلی این مجتمع از بتن آرمه که از استحکام بالایی برخوردار است می باشد.

برج دانا کیش

معماری اصولی و ایمن برج های دانا 

معماری برج های دانا که توسط تیمی از مهندسین حرفه ای و مجرب طراحی شده است به شرح زیر می باشد:

  • دیواره های داخل هر یک از برج ها از بلوک های تو خالی و سبک ساخته شده است و کناف به کار رفته بر روی این دیوارها کاملا ضد رطوبت می باشد.
  • سقف های کاذب هر یک از واحد های برج ها از جنس کناف مرغوب است و کف سازی واحد ها با بتن سبک CLC انجام شده است. 
  • کاشی و سرامیک به کار رفته در اتاق خواب ها، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و سالن تمامی واحدها و سنگ های گرانیت کف پارکینگ با دوام بوده و کیفیت بالایی دارند.
  • برای ساخت کف لابی و آب نمای مجتمع از سنگ های مستحکم و طرح دار استفاده شده است. 
  • کاغذهای دیواری مورد استفاده در اتاق ها و سالن ها قابل شستشو و دارای طرح های چشم نواز می باشد.
  • رنگ کاری سقف سالن ها و اتاق خواب ها با رنگ روغن و پلاستیک انجام شده است.
  • درب اتاق ها، نرده ها، کمدها، دستگیره ها و ... همگی درجه یک و طبق استانداردهای روز دنیا می باشند. 
  • نمای اجرا شده در برج های دانا از ورق های کرتن وال و کامپوزیت بوده و همه شیشه های به کار رفته در هر چهار بلوک شیشه دو جداره سکوریت است.
  • عایق سازی سقف واحد ها، بام، بالکن و تراس با استفاده از ایزوگام درجه یک و مرغوب انجام گرفته است.

خدمات امنیتی برج های دانا

مجموعه دانا با بهره مندی از فناوری های پیشرفته و نوین، امنیت ساکنین را در بهترین سطح فراهم آورده است. تمامی راهروها، فضای باز، اماکن عمومی در این پروژه مجهز به دوربین های مدار بسته می باشند و هر یک از واحد ها دارای سیستم اعلان و اطفای حریق هستند که در صورت لزوم بهترین عملکرد ممکن را ارائه خواهند داد.

لذت چشیدن غذاهای خوش طعم را در رستوران مجموعه دانا تجربه کنید

رستوران مجموعه دانا با طراحی هنرمندانه و دیزاین لوکس خود آماده ارائه بهترین و خوش طعم ترین غذاهای ایرانی و بین المللی به مشتریان خود خواهد بود. 

لحظات به یاد ماندنی خود را در کافه تریای مجموعه دانا سپری کنید

این مجموعه دارای یک کافی شاپ شیک و انحصاری خواهد بود که در آن انواع نوشیدنی های گرم و سرد و کیک و شیرینی های خوش طعم و دلنشین ارائه خواهد شد و شما می توانید به همراه دوستان و خانواده خود لحظات خوبی را در آن سپری نمایید.

برج دانا کیش

برج های دانا مکان امنی برای کودکان شما نیز خواهند بود

مجموعه دانا دارای مهدکودک نیز خواهد بود که این فضا محیطی امن برای نگهداری، آموزش و بازی فرزندان شما خواهد بود. 

هایپر مارکت، سوپر مارکت و فروشگاه های برج های دانا

مجموعه دانا به منظور رفاه حال ساکنین خود هایپر مارکت و سوپر مارکت هایی را راه اندازی کرده است که در صورت نیاز ساکنان می توانند بدون طی کردن مسیر و صرف زمان برای رفتن به داخل شهر از این فروشگاه ها و مراکز خریدی که راه اندازی خواهند شد استفاده نمایند.

امکانات رفاهی واحدهای پروژه دانا به چه صورت است؟

تمامی واحدهای مجموعه دانا مجهز به بهترین و با کیفیت ترین امکانات رفاهی می باشند. هر واحد از این مجموعه دارای کنتور آب  و برق مجزا می باشد و تمامی واحد ها از سیستم های سرمایشی و گرمایشی اسپیلیت یونیت برخوردار هستند. دیوارهای همه واحد ها صد رطوبت و ضد صدا می باشند . هر واحد دارای سیستم اعلان و اطفای حریق است و تمامی ابزار و مصالح به کار رفته در ساخت واحد ها از بهترین و شناخته شده ترین برندها می باشند.

پلان ها

مشخصات کلی بلوک های مجموعه دانا را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

بلوکچشم اندازتعداد واحدحداقل متراژحداکثر متراژمیانگین متراژ
Aدریا و جزیره۱۶۸۸۵۱۴۰۱۱۲.۵
Bجزیره۱۴۷۸۵۱۲۰۱۰۲.۵
Cدریا۱۳۰۶۷۱۴۹۱۰۸
C D-۲۲۸۲۲۸۲۲۸۲
Dدریا و جزیره۱۱۱۷۸۱۳۴۱۰۶

 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/10/28 نویسنده : مریم اکبری 0 نظر 3070 بازدید 13 پسند

سوالات متداول درباره برج های دانا کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.