برج های دامون ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

جزیره ی کیش با قرار گرفتن در میان خلیج نیلگون فارس، آب و هوای پاک، زیرساخت های مناسب همراه با آرامش دریا و ساحل، عموما رویای هر ایرانی برای زندگی محسوب می شود. کیش به عنوان یک منطقه آزاد در حال پیشرفت مکان مناسبی برای سرمایه گذاری  به ویژه در زمینه املاک محسوب می شود که همین امر سبب توسعه و احداث پروژه های تجاری و مسکونی در این جزیره شده است. 

برج های دامون
رشد روزافزون جمعیت کیش سبب احداث برج های متعددی در این منطقه شده است که پروژه مسکونی دامون ساحلی کیش نیز یکی ازمحبوب ترین و شناخته شده ترین آنهاست. در این مقاله با کیش میزبان همراه باشید تا به معرفی برج های دامون ساحلی کیش بپردازیم؛

معرفی برج های دامون ساحلی کیش

برج های مسکونی دامون ساحلی یکی از پروژه های مسکونی مدرن و لوکس در جزیره کیش است که به سبب معماری خاص و امکانات رفاهی که در اختیار ساکنین خود قرار می دهد، به عنوان یکی از بهترین پروژه های ساخت و ساز در جزیره زیبای کیش شناخته می شود. 

این پروژه به علت نزدیکی به ساحل و چشم اندازمطلوبی که دارد مناظری دیدنی از دریا، کشتی ها، طلوع و غروب آفتاب را به ساکنین می بخشد. مجتمع دامون ساحلی کیش در زمینی نسبتاً وسیع قرار گرفته و واحد های آن به صورت متراکم ساخته شده اند. پلن آپارتمان های هر دو مجتمع دامون ساحلی ۱ و دامون ساحلی ۲ با مهارت بالا طراحی شده و از تمامی فضاهای داحل واحدها می توان استفاده کرد.

موقعیت جغرافیایی برج های دامون ساحلی کیش

برج های مسکونی دامون ساحلی کیش در کنار ساحل نقره فام خلیج فارس و در بخش شمالی جزیره در موقعیتی بی نظیر قرار گرفته اند. موقعیت تکرار نشدنی این برج ها باعث شده است که واحدها و آپارتمان های پروژه دامون ساحلی چشم اندازی مستقیم و با دید ۱۷۰ درجه به دریا داشته باشند که همین امر باعث تمایز و برتری این پروژه نسبت به سایر پروژه های ساحلی کیش شده است.  

برج های دامون ساحلی 1 کیش

برج های دامون ساحلی در زمینی به مساحت 45000 متر مربع و زیر بنای 45482 متر مربع در شمال شرقی جزیره کیش ساخته شده اند، این مجموعه شامل 2 برج و تعدادی واحد ویلایی است و در مجموع شامل 327 واحد مسکونی می باشد.

برج های دامون ساحلی

مشخصات ویژگی های برج دامون ساحلی 1 کیش

این مجموعه دارای 2 برج شرقی و غربی 9 طبقه با 5 درب ورودی است، برج های دامون ساحلی دارای چشم اندازه بسیار زیبای دریا از طبقه چهارم به بعد می باشند که تصویری بی نظیر و احساس آرامشی فوق العاده به ویژه در طلوع و غروب خورشید برای ساکنین به ارمغان می آورد، طبقات اول تا چهارم برج ها از منظره و چشم اندازه جزیره و فضای سبز بسیار زیبای اینن مجموعه بهره مند می باشند.

برج های دامون 1

واحد های برج دامون ساحلی 1 کیش

هر طبقه ی برج های دامون ساحلی داری 2 واحد مسکونی تک خواب یا دو خواب می باشد، آشپزخانه تمامی واحدها فرینش کامل  و با امکانات ایده آل و مطلوب است، واحدهای برج های دامون متراژ متفاوت دارند و از امکانات متنوعی برخوردار می باشند لازم است بدانید که واحدهایی با متراژ 135 متر مربع غالبا دو خوابه است، بیشتر واحدهای برج دارای 2 سرویس بهداشتی است که یکی از آنها داخل اتاق خواب قرار دارد. پنت هاوس این برج ها در آخرین طبقه قرار دارد. این واحدها از امکانات مطلوب و کافی برای زندگی برخوردار هستند.
جالب است بدانی که واحدهای این برج ها دارای 2 تراس هستند که یکی از آنها در سمت پذیرایی و دیگری در سمت اتاق خواب قرار گرفته است و باعث نورگیری عالی واحدها شده است و علاوه بر آن با چشم اندازی منحصر به فرد از دریا یا جزیره بر جذابیت این واحدهای مسکونی افزوده است.

واحد برج دامون ساحلی 1

برج های دامون ساحلی 2 کیش

مجموعه برج های دامون ساحلی 2 در زمینی به مساحت 13500 متر مربع در نوار ساحل شمالی جزیره و مجاورت مجتمع تجاری دامون احداث شده است. زیر بنای کل این مجموعه 49209 متر مربع می باشد که 31335 متر مربع زیر بنای مفید این برج ها است.

برج دامون ساحلی2

معماری برج های دامون ساحلی 2 کیش

دامون ساحلی یکی دیگر از پروژه های شرکت بزرگ دامون با همان سبک و سیاق متریال شرکت دامون است. از ویژگی های حائز اهمیت این برج ها می توان به چشم انداز بی نظیر، نقشه های عالی یونیت ها، تراس های بزرگ رو به دریا و جزیره اشاره کرد. همچنین این برج ها دارای فضای سبز بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. 

دامون ساحلی 2

واحدهای برج دامون ساحلی 2 کیش

دو برج دامون ساحلی 2 دارای 294 واحد اپارتمانی در برج های 20 طبقه می باشد، متراژ واحدهای آپارتمانی متفاوت و دارای مساحت 60، 90، 100، 130 و 165 متر مربع می باشند.
در حال حاضر حدود 72 درصد این پروژه پیشرفت کرده است و در مرحله ی نازک کاری و اجرای تاسیسات می باشد.

دامون ساحلی 2

پلان های برج دامون ساحلی 2

پلان دامون ساحلی

پلان دامون ساحلی

پلان دامون ساحلی

پلان دامون ساحلی

  پلان برج دامون ساحلی


 

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/14 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 8666 بازدید 3 پسند

سوالات متداول درباره برج های دامون ساحلی کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.