برج شاراکس کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج مسکونی شاراکس یا یو تاور در زمینی به وسعت 10000 متر مربع و در فاصله 100 متری از دریا احداث شده است، پروژه برج شاراکس به درخواست علوم پزشکی ساخته شده است و ساکنان این برج از پزشکان خوب و توانای کشور هستند.

ویژگی ها و امکانات برج شاراکس کیش

این برج از معماری و طراحی بسیار زیبا و ایده آل به شکل نیم دایره برخوردار می باشد و در ساخت برج شاراکس از متریال درجه یک استفاده شده است، از امکانات این برج می توان به لابی بسیار زیبا، آسانسورهایی از بهترین برند، محوطه ای زیبا و دلنشین، پارکینگ مسقف، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ... را نام برد.

برج شاراکس کیش

علاوه بر آن برج شاراکس دارای سیستم هتلینگ 5 ستاره می باشد که رضایت و آرامش را برای ساکنان برج به ارمغان آورده است و ساکنان این برج سکونت در مکانی ایده آل و شیک همراه با آسایش و رفاه را تجربه می کنند، لازم است بدانید که مجموعه مشاعات برج شاراکس حدود 16000 متر می باشد.

امکانات ایمنی و امنیتی برج شاراکس کیش

برج شاراکس برای آرامش و آسایش بیشتر ساکنان خود دارای نگهبان و سرایدار می باشد و همچنین علاوه بر آن از امکانات و تجهیزات مطلوب برای امنیت و ایمنی ساکنان برخوردار است که شامل: دوربین مدار بسته، سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق می باشد.

برج شاراکس کیش

واحدهای آپارتمان برج شاراکس کیش

برج زیبای شاراکس در طبقات مختلف خود دارای 200 واحد آپارتمان زیبا و لوکس می باشد که واحدهای متعدد این برج دارای 10 تیپ پلان متفاوت یک خوابه تا سه خوابه هستند و متراژ متفاوت 60 متر تا 150 متر را دارد که ویژگی برخی از این واحدها به صورت زیر می باشد:

  • اتاق یک خوابه با دید دریا؛ متراژ 60 تا 74 متر
  • اتاق دو خوابه با دید دریا؛ متراژ 99 تا 135 متر
  • اتاق سه خوابه دید دریا: متراژ 135 تا 150 متر
  • پنت هاوس برج؛ متراژ حدود 250 متر

امکانات واحدهای آپارتمان برج شاراکس

واحد آپارتمان های این برج از طراحی و دیزاین بسیار جذاب برخوردار هستند از امکانات و مزایای واحد آپارتمان ها می توان به مواردی همچون: چشم انداز دریا، طراحی و معماری خوب، تراس های زیبا، نورگیر عالی، متریال ایده آل و مطلوب و .... را نام برد.

برج شاراکس کیش

موقعیت مکانی برج شاراکس کیش

این برج در قسمت شرقی جزیره کیش و در ساحل سیمرغ واقع شده است و از موقعیت مکانی ایده آل و مطلوب برخوردار می باشد زیرا بسیاری دیگر از برج های مسکونی در این منطقه از جزیره کیش قرار گرفته اند.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/04/17 نویسنده : میترا امیری 0 نظر 4856 بازدید 13 پسند

سوالات متداول درباره برج شاراکس کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.