logo

برج شاراکس کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج مسکونی شاراکس یا یو تاور در زمینی به وسعت 10000 متر مربع و در فاصله 100 متری از دریا احداث شده است، پروژه برج شاراکس به درخواست علوم پزشکی ساخته شده است و ساکنان این برج از پزشکان خوب و توانای کشور هستند.

ویژگی ها و امکانات برج شاراکس کیش

این برج از معماری و طراحی بسیار زیبا و ایده آل به شکل نیم دایره برخوردار می باشد و در ساخت برج شاراکس از متریال درجه یک استفاده شده است، از امکانات این برج می توان به لابی بسیار زیبا، آسانسورهایی از بهترین برند، محوطه ای زیبا و دلنشین، پارکینگ مسقف، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و ... را نام برد.

برج شاراکس کیش

علاوه بر آن برج شاراکس دارای سیستم هتلینگ 5 ستاره می باشد که رضایت و آرامش را برای ساکنان برج به ارمغان آورده است و ساکنان این برج سکونت در مکانی ایده آل و شیک همراه با آسایش و رفاه را تجربه می کنند، لازم است بدانید که مجموعه مشاعات برج شاراکس حدود 16000 متر می باشد.

امکانات ایمنی و امنیتی برج شاراکس کیش

برج شاراکس برای آرامش و آسایش بیشتر ساکنان خود دارای نگهبان و سرایدار می باشد و همچنین علاوه بر آن از امکانات و تجهیزات مطلوب برای امنیت و ایمنی ساکنان برخوردار است که شامل: دوربین مدار بسته، سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق می باشد.

برج شاراکس کیش

واحدهای آپارتمان برج شاراکس کیش

برج زیبای شاراکس در طبقات مختلف خود دارای 200 واحد آپارتمان زیبا و لوکس می باشد که واحدهای متعدد این برج دارای 10 تیپ پلان متفاوت یک خوابه تا سه خوابه هستند و متراژ متفاوت 60 متر تا 150 متر را دارد که ویژگی برخی از این واحدها به صورت زیر می باشد:

  • اتاق یک خوابه با دید دریا؛ متراژ 60 تا 74 متر
  • اتاق دو خوابه با دید دریا؛ متراژ 99 تا 135 متر
  • اتاق سه خوابه دید دریا: متراژ 135 تا 150 متر
  • پنت هاوس برج؛ متراژ حدود 250 متر

امکانات واحدهای آپارتمان برج شاراکس

واحد آپارتمان های این برج از طراحی و دیزاین بسیار جذاب برخوردار هستند از امکانات و مزایای واحد آپارتمان ها می توان به مواردی همچون: چشم انداز دریا، طراحی و معماری خوب، تراس های زیبا، نورگیر عالی، متریال ایده آل و مطلوب و .... را نام برد.

برج شاراکس کیش

موقعیت مکانی برج شاراکس کیش

این برج در قسمت شرقی جزیره کیش و در ساحل سیمرغ واقع شده است و از موقعیت مکانی ایده آل و مطلوب برخوردار می باشد زیرا بسیاری دیگر از برج های مسکونی در این منطقه از جزیره کیش قرار گرفته اند.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/04/17 میترا امیری 0 نظر 5097 بازدید 13 پسند

سوالات متداول درباره برج شاراکس کیش : خرید و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.