برج ستاره کیش: پیش فروش برج های مسکونی ستاره کیش

مشاوره املاک در کیش

برج ستاره کیش یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی جزیره زیبای کیش محسوب می شود، این برج در زمینی به مساحت 21 هکتار و زیر بنای 357 هزار متر مربع در فاز 6 شهرک صدف احداث شده است و در مجموع دارای 2000 واحد اقامتی می باشد.

برج ستاره کیش

پروژه ستاره کیش ترکیبی از واحد های اقامتی ویلایی و آپارتمانی می باشد، این پروژه دارای 68 واحد ویلایی و 10 برج مختلف 10 تا 14 طبقه می باشد، پروژه ستاره کیش در سال 1393 به دلیل استفاده از ویژگی های طراحی به عنوان سازه برتر در کشور شناخته شده است.

ویژگی های شاخص برج های ستاره کیش

از ویژگی های متمایز و شاخص این برج ها می توان مواردی همچون: معماری مدرن با تاکید به اقلیم منطقه، طراحی سازه با بالاترین سطح استاندارد، دارابودن چشم انداز از جزیره و دریا، دارا بودن مراکز خرید، فضاهای تفریحی و ورزشی و همچنین رستوران و خدمات شهری را نام برد که می توانند یک زندگی رویایی و بی نظیر را برای ساکنانش به ارمغان بیاورد.

برج ستاره کیش

امکانات و خدمات برج ستاره کیش

این برج ها از امکانات و خدمات ایده آل برای سکونتی همراه با آسایش و آرامش برخوردار می باشد، برای استفاده ساکنین این برج از هوای پاک منطقه محوطه برج ستاره کیش دارای مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز با مساحت حدود 20 هزار متر مربع می باشد.
همچنین این برج دارای امکاناتی همچون: مجتمع تجاری و مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، فضای تفریحی و ورزشی، دریاچه مصنوعی و حمل و نقل است که به ساکنان خدمات مطلوب را ارائه می دهند و رضایت آنان را برآورده می نماید.

امکانات ورزشی برج ستاره کیش

این برج ها دارای امکانات مطلوب جهت تفریح، ورزش و سرگرمی ساکنان می باشد که می توان به مواردی همچون: جکوزی، بیلیارد، سالن بدنسازی، پینگ پنگ و زمین بازی فوتبال، والیبال و بسکتبال جهت رفاه بیشتر ساکنان اشاره کرد.

امکانات ایمنی و امنیتی برج های ستاره کیش

این برج ها برای رفاه و آرامش ساکنان دارای نگهبان به صورت 24 ساعته است و علاوه بر آن ساختمان برج ها از امکاناتی همچون دوربین مدار بسته در قسمت های مختلف، سیستم دزدگیر، درب ضد سرقت، سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا حریق برخوردار می باشد.

واحد مسکونی برج ستاره کیش

چرا برج هایی ستاره در شهرک صدف احداث شده اند؟

دلایل متعددی برای احداث این برج ها در این منطقه وجود دارد که از اصلی ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهرک صدف به دلیل قرار گرفتن در قلب جزیره کیش از پوشش گیاهی مطلوب برخوردار است و امکان دسترسی آسان به دریا و آب های نیلگون خلیج فارس و قدم زدن در سواحل را برای ساکنان فراهم می آورد.
  • ابن شهرک محل سکونت بسیاری از سرمایه گذارانی است که در جزیره کیش در حال تردد هستند.
  • زمانی که وارد جزیره کیش می شوید اولین منطقه مسکونی بعد از خارج شدن از فرودگاه شهرک صدف کیش است و فاصله اندکی تا فرودگاه دارد.

واحد مسکونی برج ستاره کیش

اهداف احداث برج ستاره کیش

این پروژه توسط شرکت سرمایه گذاری جنوب یکی از توانمندترین شرکت ها در حال ساخت و احداث می باشد. اهداف این شرکت از ساخت پروژه ستاره کیش شامل موارد زیر می باشد:

  1. بهبود منظره شهری
  2. ایجاد فضایی با کیفیت و چشم انداز زیبا
  3. معماری مدرن
  4. توجه به کیفیت مصالح و اجرا
  5. پاسخگویی به نیاز مشتریان

برج ستاره کیش

نام برج های پروژه ستاره کیش

این پروژه دارای برج های مختلف می باشد که به ماه های سال نامگذاری شده اند دارد و شامل:

برج فروردین ستاره کیش

پروژه برج فروردین ستاره کیش در زمینی به مساحت 12 هزار و 764 متر مربع و با زیر بنای کل 53 هزار و 307 متر مربع احداث شده است. این برج دارای سه بلوک به هم پیوسته است که در مجموع دارای 293 واحد مسکونی و اقامتی ایده ال می باشد. واحد های مسکونی برج فروردین ستاره کیش از امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب برای سکونت و زندگی توام با آرامش و آسایش برخوردار است، واحدهای مسکونی این برج در تیپ و متراژهای زیر قابل فروش می باشند:

نوع واحد مسکونیمتراژ واحد مسکونی
یک خوابهمتراژ مفید 60 تا 70 متری
دو خوابه متراژ مفید 95 تا 132 متری
سه خوابه متراژ مفید 172 تا 210 متری
سوئیتمتراژ مفید 48 تا 50 متری

واحد مسکونی برج ستاره کیش

برج اردیبهشت ستاره کیش

این برج دارای دو بلوک 10 و 13 طبقه و در مجموع دارای 189 واحد مسکونی در بلوک 70 و 71 پروژه ستاره کیش میباشد، آپارتمان ها و واحد های مسکونی برج های اردیبهشت دارای متراژ متفاوت از 62 متر مربع تا 228 متر مربع در تیپ های متنوع یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه است و پنت هاوس ها این برج در طبقات بالایی برج واقع شده اند.

پلان برج اردیبهشت ستاره کیش

پلان برج اردیبهشت ستاره کیش

پلان برج اردیبهشت ستاره کیش

پلان برج اردیبهشت ستاره کیش

برج خرداد ستاره کیش

این برج نیز دارای دو بلوک  13 طبقه می باشد که بلوک های شماره 72 و 73 برای برج ستاره خرداد تعریف شده اند، این برج در مجموع دو بلوک خود دارای 189 واحد اقامتی است که در تیپ های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه طراحی شده اند و از امکانات و طراحی ایده آل برای سکونتی دلنشین برخوردار هستند، واحدهای پنت هاوس این برج در طبقه بالایی بلوک ها قرار گرفته اند.

برج خرداد ستاره کیش

برج شهریور ستاره کیش

برج ستاره شهریور دارای دو بلوک می باشد که  قطعه 76 و 77 برای آنها تعریف شده است و در مجموع 164 واحد اقامتی را در خود جای داده است، این برج از زیر بنای سی و دو هزار و 502 متر مربع و زیر بنای مفید نوزده هزار و 144 متر مربع برخوردار است. تعداد طبقات این برج 15 طبقه و دارای سازه بتنی با بهترین کیفیت است و واحد آپارتمان های آن از طراحی و معماری مدرن و شیک بهره مند هستند و توجه هر فردی را جذب می کنند. 

پلان های برج شهریور ستاره کیش

پلان های برج شهریور ستاره کیش

برج آبان ستاره کیش

این برج در زمینی به مساحت 4 هزار و 30 متر مربع و با زیربنای کل 9 هزار 269 متر مربع در حال احداث میباشد، برج آبان پروژه ستاره کیش شامل یک بلوک و 85 واحد آپارتمان مسکونی زیبا و شیک میباشد، واحد های مسکونی این برج از امکانات مطلوب رفاهی و امنیتی برخوردار است.

85 واحد برج آبان ستاره کیش در 11 طبقه بالای همکف در قطعه 80 پروژه برج ستاره کیش قرار گرفته اند و دارای تیپ های 1 خوابه تا سه خوابه با متراژ متفاوت هستند که قابل فروش می باشند و شامل:

نوع واحد مسکونیمتراژ واحد مسکونی
یک خوابهمتراژ مفید 82 تا 98 متری
دو خوابهمتراژ مفید 95 تا 132 متری
سه خوابه متراژ مفید 125 متری
سه خوابه دوبلکس متراژ مفید 125 تا 246 متری
سوئیتمتراژ مفید 52 تا 61 متری

واحد مسکونی برج ستاره کیش

برج دی ستاره کیش

برج دی ستاره کیش که قطعه 83 را به خود اختصاص داده است در زمینی به مساحت 4 هزار و 533 متر مربع در حال احداث میباشد، زیربنای  کل این برج 16 هزار و 734 متر مربع و زیر بنای مفید آن 10 هزار 427 متر مربع است، این برج از سازه بتنی برخوردار است و در مجموع دارای 120 واحد مسکونی با متراژ مختلف می باشد که از طراحی و امکانات ایده آل و مطلوب برخوردار است.

دسته ی معرفی اماکن کیش 1400/04/24 نویسنده : میترا امیری 1 نظر 6462 بازدید 5 پسند

سوالات متداول درباره برج ستاره کیش: پیش فروش برج های مسکونی ستاره کیش

نظرات کاربران

آیکون کاربررضا باطبی | 1402/07/04
0

سلام من برای خرید ملک توی فاز 6 صدف خیلی گشتم از نظر مقایسه ویلاها و برج ها در کیش به جهت امنیت ، نگهداری و منظره قابل قیاس نیست بهترین برج آماده اونجا از نظر کیفیت و ساخت اردیبهشت و پیش فروش هم برج شهریور بود که انصافا خیلی متفاوت تر از بقیشون بود ولی قیمتش هم واقعا فرق داشت! بعد از کلی گشتن بلاخره اردیبهشت رو انتخاب کردم البته واحدی که به سمت شهرک صدف بود اونورش غروب خورشید بود که خیلی مورد انتظار من نبود

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.