برج سایه کیش : عکس و پیش فروش واحدها

مشاوره املاک در کیش

برج سایه کیش دقیقا روبروی هتل مارینا پارک کیش با بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته است. اگر در این هتل زیبا اقامت داشته باشید می دانید که اکثرا افراد مشهور و بسیار لاکچری در این هتل اقامت دارند و یا 8 دقیقه پیاده روی به راحتی می تواند به کنار ساحل بروید بنابراین می توانید از موقعیت مکانی برج سایه کاملا مطمئن باشید.

برج سایه کیش

برج سایه در زمینی به مساحت 11600متر مربع با زیر بنای 27000 متر مربع قرار دارد، این برج دارای یک عدد برج 17 طبقه با 117 واحد مسکونی و چند مجتمع ویلایی در اطراف خود می باشد. طراحی این برج ها به گونه ای است که هوا در مجتمع به خوبی جریان دارد و همچنین آبنمای بسیار بزرگی در محوطه قرار گرفته است که علاوه بر خنکی هوا تاثیر بسیار زیادی در زیبای این مجموعه دارد.

عکس با کیفیت زا برج سایه کیش

واحدهای برج سایه کیش

اگر شما تمایل به خریداری واحدهای برج سایه کیش را دارید اطلاعات زیر می تواند به شما جهت انتخاب واحد کمک بسیار زیادی بکند، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید. واحد های دو خواب این برج متراژهای 90 تا 147 متری را دارا می باشد، لازم به ذکر است که این واحدها به آسانسور و انباری مجهز می باشد.

آبنمای برج سایه کیش

همانطور که گفته شد این مجتمع مسکونی دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و به دلیل قرارگیری مجاور دریا واحدهای برج از طبقه سوم به بالا منظره دید فوق العاده ای به دریا دارند، بنابراین اگر منظره دریا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است به هنگام خرید واحد ها به این نکته توجه داشته باشید.

واحدهای برج سایه کیش

امکانات برج سایه کیش

امکانات و خدمات برج ها ویژگی هایی هستند که موجب آسایش و آرامش ساکنین مجتمع می شود از این رو طراحان و مهندسین این برج تمام تلاش خود را به کار برده اند و امکاناتی مانند روف گاردن، فضای سبز(بسیار بزرگ و زیبا)، سالن بدنسازی(بسیار مجهز)، لابی( بسیار شیک و مدرن)، سالن بیلیارد را دارا است، اما قضیه به اینجا ختم نمی شود بلکه ویژگی های دیگر برج مانند آسانسور بسیار پر سرعت، آب و برق، تراس، کمد دیواری، هود آشپزخانه، سیستم خنک کننده، پارکینگ، آیفون تصویری، کابینت ام دی اف و ... را دارا است به همین دلیل برج سایه از محبوبیت بالایی در میان ساکنین برج برخوردار می باشد.

امکانات برج سایه کیش

سالن بیلیارد برج سایه کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/23 نویسنده : فائزه عین آبادی 0 نظر 4589 بازدید 0 پسند

سوالات متداول درباره برج سایه کیش : عکس و پیش فروش واحدها

نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را ثبت کنید.
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.