برج روما کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

مشاوره املاک در کیش

برج مسکونی روما یا مهستان کیش یکی از لاکچری ترین و مدرن ترین سازه های جزیره کیش می باشد. این سازه که زیر نظر شرکت مهستان است. این پروژه در سال 1383 طراحی شد و در سال 1389 در زمین ذوزنقه شکلی در مساحت قرین به 15 هکتار شروع به اجرا شد.

نمای بیرونی برج روما یا مهستان کیش

این طرح در نزدیکی دریای خلیج فارس می باشد و اکثر واحدهای آن دید مستقیم به دریا دارد. جالب است بدانید که به دلیل طراحی های زیبا، هنرمندانه و خاص این برج برخی از واحدهای منظره دید زیبایی به هتل شباویز، کوثر، سیمرغ و پارک ساحلی سیمرغ دارد.

مجتمع مسکونی روما کیش

طراحی مجتمع مسکونی برج روما کیش

همانطور که در شکل زیر مشخص شده این مجتمع مسکونی به شکل آپارتمانی و به صورت دایره ای و چرخشی می باشد که حرکت 180 درجه را دارا است. برج روما دارای 4 ورودی (2 سواره و 2 پیاده) می باشد، ورودی اصلی این مجتمع در ضلع جنوبی واقع شده است. این مجتمع دارای 6 بلوک با نامگذاری A ،B ،C ،D ،E و F می باشد که کمترین ارتفاع در بلوک A و بیشترین ارتفاع ساختمانی به بلوک F اختصاص می یابد که در ادامه تعداد طبقات به همراه تعداد واحد هر بلوک را برای شما معرفی خواهیم کرد.

برج روما کیش

بلوک های برج روما کیش با یکدیگر چه تفاوتی دارند؟

همانطور که رد تصویر بالا مشاهده می کنید هر کدام از بلوک های این مجتمع ارتفاع و تعداد طبقات مختلفی دارند که سبب تمایز آن ها با سایر بلوک ها شده است.

  • معرفی بلوک A برج مسکونی روما کیش: اولین بلوک و شروع کننده مجتمع مسکونی روما می باشد که از 6 ساختمان 4 تا 8 طبقه تشکیل شده است که مجموعا 49 واحد مسکونی را دارا می باشد.
  • معرفی بلوک B برج مسکونی روما کیش: این بلوک دارای 5 ساختمان 9 تا 12 طبقه می باشد و به طور کلی 65 واحد مسکونی را در دل خود جای داده است. لازم به ذکر می باشد که این بلوک ارتفاع بیشتری نسبت به بلوک A دارد.
  • معرفی بلوک C برج روما کیش: این بلوک به بلوک میانی معروف می باشد، زیرا وسط مجتمع مسکونی قرار گرفته است. اگر شما عزیزان تجربه زندگی در بلوک های میانی برج های کیش را داشته باشید، متوجه میشوید که این نوع سازه ها سبب می شوند تا هوای کمتری در این قسمت جریان داشته باشد، اما مهندسان برج روما این بلوک را طوری  طراحی کرده اند که مانند سایر بلوک های مجتمع هوای تازه رد و بدل شود. بلوک C برج روما کیش دارای 5 ساختمان 13 تا 16 طبقه می باشد که 80 واحد مسکونی 1، 2 و 3 خوابه دارد و در اسفند ماه ۱۳۹۸ تحویل گردیده است.
  • معرفی بلوک D برج روما کیش: این بلوک دارای 5 ساختمان 17 تا 20 طبقه است که 117 واحد مسکونی 1، 2 ، 3 و 4 خوابه را در دل خود جای داده است و در پایان سال ۱۳۹۹ تحویل میگردد.
  • معرفی بلوک E برج روما کیش: این بلوک دارای 5 ساختمان 21 تا 24 طبقه می باشد که ساختمان 25 طبقه آن 83 متر ارتفاع دارد و 125 واحد مسکونی 1، 2 ، 3 و 4 خوابه را در دل خود جای داده است. 
  • معرفی بلوک F برج روما کیش: این بلوک با ارتفاع 95 متر دارای 28 طبقه می باشد که 127 واحد مسکونی ۴ ، ۳ ، ۲، ۱ و ۵ خوابه طراحی شده است که در حال اجرای اسکلت میباشد.

برج روما کیش

امکانات بی نظیر برج روما کیش

  1. سازه فولادی CFT
  2. متریال عالی
  3. فضای سبز
  4. سالن ورزش
  5. سالن آمفی تئاتر
  6. زمین والیبال، بسکتبال، تنیس، اسکیت
  7. پیست دوچرخه سواری
  8. محوطه اختصاصی 
  9. 2 لاین آسانسور و 1 لاین باری 
  10. امنیت بسیار بالا و نگهبانی 24 ساعته
  11. مشاعات این برج بسیار مرتب است و از سنگ های شیک ساخته شده است.
  12. نورپردازی چشمگیر برج
  13. لابی
  14. مجهز به سیستم مدرن شوتینگ زباله
  15. سیستم مقاوم جانبی : قاب خمشی ویژه
  16. پارکینگ اختصاصی

امکانات برج روما کیش

چرا مجتمع روما کیش(مهستان) به شکل دایره یا ساخته شده است؟

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم این ساختمان ها در نزدیکی دریای خلیج فارس واقع شده اند و دید مستقیم به دریا دارند، اما اگر قرار بود این ساختمان ها به صورت خطی ساخته شوند اکثر واحد ها و همچنین تراس های آن مجتمع  تنها از منظره ی جزیره بهره مند می شود به همین منظور این برج ها به صورت دایره ای می باشد که حتی تراس های آن نیز منظره دید ابدی دریا را شامل می شود.

عکس با کیفیت از برج روما کیش

13 ویژگی های منحصر به فرد واحدهای برج روما

همانطور که می دانید جزیره کیش سازه های بسیار منحصر به فرد و بی نظیری را دارد که در این میان واحد های برج روما ویژگی هایی را دارد که سبب شده تا از دیگر سازه ها متمایز شود برای معرفی این 13 ویژگی با ما همراه باشید:

  1. تمامی ساختمان ها مجهز به دوربین مدار بسته و همچنین آیفون تصویری می باشد
  2. سیستم اعلام  و اطفاء حریق در تمامی واحدها وجود دارد
  3. پکیج یونیت جهت سرمایش . حرارت مرکزی با آبگرم
  4. مجهز به سیستم BMS و EMS 
  5. سیستم آنتن مرکزی ماهواره
  6. مجهز به چندین آسانسور پر سرعت  
  7. عایق بندی صوتی و حرارتی کف دیوار سقف در تمامی فضاها
  8. عایق بندی در مقابل حریق
  9. قابلیت  نصب وان در سرویس ها
  10. نورگیر بسیار بزرگ و عالی در تمامی واحدها
  11. دارای دو سرویس ایرانی و فرنگی مستر
  12. تراس های بسیار بزرگ با دید مستقیم دریا

منظره دید برج روما کیش

دسته ی معرفی اماکن کیش 1399/12/24 نویسنده : فائزه عین آبادی 1 نظر 13087 بازدید 18 پسند

سوالات متداول درباره برج روما کیش : عکس و پیش فروش واحد ها

نظرات کاربران

آیکون کاربرناشناس | 1400/09/24
2

سلام وقت بخیر قیمت این آپارتمان هارو وشماره تماس رو بفرمایید

مشاهده بیشتر ...
بخش پشتیبانی کیش میزبان آنلاین میباشد. اگر سوالی دارید میتوانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید.